Zucht... ik ben verliefd!

Hallo iedereen!

Met open mond ben ik al zo’n dik 2 uur verhalen aan het lezen hier op het forum.
Ik dacht dat ik gek was, verliefd worden tijdens mijn vakantie op een Turk… dat kon toch helemaal niet!
ZO fijn om te lezen dat ik één van de wie weet wel honderd(en) ben!

Ik ben sinds vorige week dinsdag terug uit Turkije, ik was op vakantie met mijn 21-jarige zus en 2 ouders vlakbij Bodrum in een all-in resort.
Ik ben hier al een keer eerder geweest en heb het toen ook perfect naar mijn zin gehad, toen was ik alleen 14 en had ik niet op deze manier aandacht van de jongens als nu.
Ik ben momenteel 17 en word in november 18… hij is 25 en ‘hoofd’ van de bediendes in het hoofd-restaurant (hij is 1 van de 3 hoofden aan zijn kant.)

Het begon allemaal in het restaurant dus, hij keek hij heel de tijd naar me, om gek van te worden!
Achteraf bleek dat hij me niet aan durfde te spreken omdat mijn ouders erbij waren.
Toen ik op een middag alleen met mijn zus ging lunchen, en zij wat ging pakken bij het buffet zag ik hem weer heeel de tijd kijken. Zijn blikken ontwijken en mijn ‘ik-zie-je-niet’ houding werkten echter niet, want hij stond binnen tien seconde aan mijn tafel.
Hij vroeg mijn naam, die heb ik hem gegeven. Toen ik in zijn ogen keek was ik meteen verkocht, kwestie van seconden maar vond het wel een beetje eng, sommige horror-verhalen die je hoort van meisjes die met jongens meegaan op vakantie daar word je niet vrolijk van.
Ik had me dan ook voorgenomen niets met hem af te spreken ofzo, wat hij wel aan me vroeg.
Die avond bij het diner waren mijn ouders er ook weer bij, hij keek weer heel de tijd en seinde een beetje naar me dat hij wat wilde zeggen. Ik ging hier verder niet op in.
De volgende dag 's avonds kwam ik hem tegen toen ik naar mijn kamer liep, hij vroeg om mijn nummer. Mijn telefoon was leeg en dit heb ik als excuus gebruikt, ik vond het namelijk een beetje eng mijn nummer te geven. Hij respecteerde dit en zei dat hij zijn nummer de volgende dag aan mij zou geven.
Enfin, om een nog veel langer verhaal kort te maken, via servetjes (ja echt, de avond erop kreeg mijn zus een servetje voor mij waarop een suuuperlieve boodschap stond!) hebben we een ‘date’ afgesproken, dit was echter pas 4 of 5 avonden na zijn eerste kennismaking met mij, ik heb het een tijdje de boot afgehouden!

Toen ik aan kwam lopen pakte hij meteen mijn hand die een beetje sticky was, hij was zenuwachtig merkte ik! Super cute. We hebben de eerste avond gezoend, wat ab-so-luut niet zijn eerste intentie was ofzo. Het was echt dat ik aangaf dat hij dichter bij mocht komen om me te kussen.
Ik heb hem meteen verteld dat ik 17 was en hij schrok hier van, ik lijk ouder voor mijn leeftijd (heb ook een klas overgeslagen.) Hij zei echter dat hij me echt leuk vond en dat wanneer ik het geen probleem vond hij me beter wilde leren kennen.

We hebben nog 3 keer afgesproken, het was alle keren erg gezellig met hem maar ik nam mezelf voor NIET verliefd te worden, men zegt eenmaal dat long-distance vrijwel altijd faalt…
De laatste avond was verschrikkelijk (het afscheid dan), hij huilde en ik mistte hem al toen ik wegliep, wat ik wel in mijn achterhoofd hield was ‘dit is alleen voor de vakantie, hij belt me toch nooit meer…’

De dag erna heb ik hem niet gezien bij het ontbijt, hij begon pas kwart over 8 terwijl wij 7 uur al zouden ontbijten. Half 9 werden we opgehaald, ik keek heel de tijd of ik hem zag… dit was niet zo… tot we gingen uitchecken… ik dacht dit is het einde. Maar net zoals in de films zag ik ineens zijn lieve gezicht! We konden niet uitgebreid afscheid nemen ofzo (hadden we de avond daarvoor ook al gedaan) want zijn baas stond vlakbij, dus na drie zoenen op de wang die hij tevens aan mijn moeder gaf was het toch echt voorbij. Hij keek me na tot ik de poort uit was…

Toen ik landde in Nederland was ik meteen één brok chagerijnigheid, ik wist het toen zeker… ik was verliefd en dit zou niet zomaar overgaan.
Toen ik thuis was wilde ik hem meteen bellen, dit heb ik niet gedaan. Dit zou alleen maar pijnlijk zijn dacht ik.
Tot mijn GROTE verbazing belde hij MIJ! Om te vragen of ik een goede reis had gehad, wat ik aan het doen was, hoe het met me ging etc. Mijn hart maakte een mega-sprong!
we zijn nu 6 dagen verder, elke dag heb ik hem gesproken, zowel via sms, bellen als msn, facebook en de webcam en ik mis hem verschrikkelijk.
Hij wil dolgraag dat ik naar Turkije kom, hij smeekt me eigenlijk of ik kom, en dit wil ik heel graag maar zoals ik al zei… ik ben 17 en mijn ouders willen niet dat ik ga.
Ze vinden het super voor me dat ik zo in love ben enzo, maar ik mag van hun niet daarheen wat ik ergens begreep… tot ik alle succesverhalen hier las!
Ik wil, zal, moet nu naar hem toe!

Mijn ouders zijn echter bereid zijn ticket naar Nederland te betalen, hij doet hier alleen een beetje moeilijk over. Hij wil geen geld van mij of mijn ouders aannemen maar geeft zelf wel duidelijk aan dat hij het niet hoppa ineens kan toveren. Ook zit het schijnbaar moeilijk met het paspoort (ik denk heel de tijd dat ze er gewoon net zoals in nl ‘even’ een kunnen halen, zit het echt zo gecompliceerd?) Maar aan de andere kant denk ik: hallo, jíj bent hier de man!

Ik zit dus een beetje in dubio, ik wil hem namelijk echt supersupersuper graag zien, maar vind het tevens erg eng en denk niet dat mijn ouders zomaar akkoord gaan.

Zijn er meer meiden die zo jong hun vakantieliefde achterna zijn gegaan?

Alvast bedankt voor het reageren en bedankt voor het lezen!

wauw heeel mooi verhaal! :wub: ik hoop dat je hem snel weer kunt zien! maar het is niet makkelijk voor hem om hier heen te komen… je hebt idd een paspoort nodig maar ook een VISUM en dit is niet zo simpel… het is veel papier werk en dan nog heb je de kans dat ze het afwijzen! mag je ook niet gaan als je 18 bent? aangezien je in november al jarig bent…

Missy wat een mooi verhaal. Ik begrijp dat je graag terug wil maar ik begrijp je ouders ook dat hun niet willen dat je alleen terug gaat. Misschien is het wel een optie om met je oudere zus terug tegaan. Wat betreft het naar Nederland laten komen daar doet hij niet moeilijk over dat is gewoon heel moeilijk. Hij kan niet zomaar naar hier komen zoals wij naar daar gaan. Hij heeft naast een paspoort ook een visum nodig en om dat te krijgen moet hij aan een aantal voorwaarden voldoen. Daarbij komt dat het veel papierwerk is en behoorlijk veel geld kost en hij zal ervoor naar de ambassade moeten. Dus niet zoals wij het kunnen kopen op de luchthaven. Kijk maar eens op de site van de IND daar kun je alles lezen hoe het werkt. Ik zou er voor nu voor kiezen om eerst zelf nog een keer terug te gaan en kijken hoe het dan voelt tussen jullie want je bent pas terug en zoals ik al zei eventueel samen met je zus of misschien wel met je moeder. Meid geniet lekker van je verliefdheid en hier op het forum zijn meer jonge meiden die kunnen je vast beter vertellen hoe ze het gedaan hebben om terug tegaan.

wat een mooi verhaal miss!
maar zoals eerder gezegt; het is niet zo makkelijk voor hem om naar hier te komen,verre van!
Ik zou het nog een paar weken tijd geven,en als hij moeite blijft doen,zou ik toch overwegen om zelf terug te gaan!
zorg dat je niet alleen gaat,maar idd,met je zus,of een vriendin ofzo?
het is echt niet dat hij niet wilt naar hier komen,het is gewoon zeer moeilijk!

geniet nog van je verliefdheid meid!

heehee, ik herken me grotendeels wel in jou verhaal… ik ben zelf ook 17 en heb mijn vakantieliefde leren kennen in augustus we zijn dinsdag 3 weken samen dus het is nog heel kort… ik wil ook graag terug naar hem, en spreek hem ook via facebook en msn… telefoneren is te duur voor mij! vandaag heb ik hem voor de webcam gezien, nu mis ik hem natuurlijk nog meer… hij is zelf ook 17 dus dat is niet zo’n groot verschil, verder heeft hij een neef en daar de vrouw van is ook half nederlands… zei gaat in oktober naar haar schoonouders, en hopelijk kan ik met haar mee reizen… tot nu toe is het nog wel vrij onzeker omdat het qua geld wel lastig is, 300 euro is niet erg veel maar krijg het maar eens bij elkaar… onze toekomst is onzeker maar ik weet dat ik hem op een dag in de armen kan sluiten… ik wil je wel meegeven dat net zoals de andere meiden ookal zeggen zorgen voor een vakantievisum heel moeilijk is voor hem om naar nederland te komen… hij moet daarvoor naar het nederlands consulaat in ankara en ook daar zijn ze erg streng en kunnen ze alles zo afwijzen! ik wens je veel sterkte , succes , en liefde!

Liefs Lil

heey… heel mooi verhaal…
ik ben 20 en heb het zelfde voor…
we zijn nu bijna 2maand samen. we horen mekaar ook elke dag via telefoon en facebook en msn… alleen 1 nadeel hij heeft geen webcam…
ik wil ook heel graag terug naar Turkije. maar het gaat niet…
maar geniet van alle gesprekken en voor het weet zie je hem waarschijnlijk wel terug.

veel succes nog samen !

Hier seeee, u kennek precies se :stuck_out_tongue:

Ik zou aan de dames hier ook zeggen: kom zeker eens langs bij ‘deel 80’ hier zitten veel meiden die hetzelfde ook meemaken en er wordt heel veel gekletst! altijd welkom dus :wink:

@liliao: nog heel pril meid!
Kan geloven dat je hem nu nog meer mist! kop op meid!
Super dat je misschien met iemand kunt meerijden! dan ben je toch niet alleen!
Succes nog meid! geniet ervan,van de liefde!
xxxx

Update: 23 oktober vlieg ik er heen, kan niet wachtennn :)!