En nu??

.

Wat En Nu??

Ja inderdaad ? :smiley: :stuck_out_tongue:

Stond een heel verhaal maar heb die weggehaald,vandaar!!

Ga liever me eigen mening delen,word teveel beinvloed door andere meningen,maar kreeg het topic niet weg haha!

Ohw zo zit dat in elkaar :stuck_out_tongue: haha oke dan :wink: Ja, ik begrijp je !
xx

En Nu…ga ik er maar op verder…:wink:

Hoi,
Ik ben eigenlijk niet zo voor lange verhalen, maar betrap me er nu zelf op …
Tis allemaal wat! Zo had ik me voorgenomen om niet verliefd te worden. De eerste keer dat ik verliefd werd was in Egypte. Deze jongen was helemaal in de wolken, door het gemis en de stem te horen via gsm en msn kon ik niet meer aan iets anders denken dan hem. Ik had een ticket geboekt om na 2mnd terug te gaan. Maar dit heb ik gecanceld, ik vertrouwde het niet meer en zeker niet om alleen te gaan.Ik zal dan met hem een appartement huren. Ik had me toen toch bedacht, In resorts ben je veilig en op elke hoek van de straat staat bewaking maar toch als ze niets zien…ik ken hem nauwelijks en stel als hij ‘vrienden’ heeft en ze uitnodigt…
Nu ben ik dus in Turkije geweest. Als alleenstaande moeder. Ik werd door vele Turkse mannen aangesproken en werd me steeds wat te drinken aangeboden. Intussen leerde ik een leuke jongen kennen, dit klikte aardig goed. Toen wij met z’n alle (ook de kids) gingen wandelen en ik die andere mannen tegen kwam (werden ze razend, op mijn vriend ). Zo had ik ook de hele week een stalker, ook al zag hij dat ik steeds met mijn vriend was. Deze stalker liep me letterlijk achterna en bleef op 3mtr afstand naar me kijken, waar het ook was! Hij begon zelfs mijn zoon hiermee lastig te vallen. Toen ben ik naar de manager gestapt en het hield op. De stalker kon nl geen woord Engels. Zo heb ik ook regelmatig gebruik gemaakt van de Hamam, de masseur vroeg of hij mijn mailadres mocht hebben, om beter Engels te leren en een beetje over en weer te kletsen. Ach waarom ook niet? (Lekker naïef weer, maar ik ben erg sociaal van aard) Eenmaal thuis kreeg ik een hele liefdesverklaring. Hier heb ik eerlijk op gereageerd dat het niet wederzijds is. En hij mailt niet meer ;-). Al Masseert hij uitstekend!!

Maar nu zit ik in een dilemma… Ik zou graag terug willen naar mijn vriend. Ik kan gaan, heb alles gecheckt data 21-10 voor ticket en hotel ( altijd veilig, stel, stel dat er iets gebeurd) ook met transfers ed. Mijn kids stimuleren me om te gaan. Het probleem is dat ik ze niet zomaar achter kan laten. Ik heb al wel iemand achter de hand die controle op hun kan houden. Ze zitten beide op de middelbare. En waar ik nog meer mee zit, ik wil graag terug om met hem een week op te trekken maar het is de liefde, de afstand, en als ik weer naar huis ga, ik zeker weet dat we heimee naar elkaar zullen hebben. En het eigenlijk allemaal onmogelijk is voor mij… Eigenlijk weet ik het niet meer…

Wat jij vertelt over een stalker in Turkije is iets wat ik echt niet ken. Ben net terug van 15x Turkije (of zoiets…) maar heb dat nog nooit meegemaakt. Goed dat je daar iets tegen hebt ondernomen, heel vervelend wel.

Ook avances van masseurs heb ik daar nog niet meegemaakt (wel in Mexico, jaren geleden).

En ja teruggaan naar je vakantieliefde. Ik heb het al vaker gedaan, teruggaan naar mijn vakantieliefje. Sterker nog: ik ben net terug van 4 weken Antalya, en ga eind volgende week weer voor 2,5 week. Ook al weet ik dat hij een heel foute man is, ik geniet van zijn aandacht.

Wat verwacht jij ervan? Elkaar beter leren kennen, met in je achterhoofd een lange afstandsrelatie, dat dan ooit gevolgd door hij hier wonen of jij daar wonen? Of gewoon genieten van het moment?

Nou ik had het ook niet verwacht van die stalker, maar best eng. Later heb ik ook nog eens met een restauranthouder gesproken die mijn vriend, dacht te kennen, en erg slecht over hem sprak. Op een gegeven moment werd hij zo boos dat hij mij uitschold en bijna sloeg!! ( had ook veel alcohol op) werkelijk wat was ik bang. Ook hier de manager ingeschakeld. hij heeft later zijn excuses aangeboden. Het is niet dat ik hier elke man slecht wil praten, in tegendeel!!! Ik vind ze over het algemeen heel vriendelijk en lief! Ben eerder in Turkije geweest en een en al lof…maar helaas overkwam me dit allemaal in één week.
Mijn verwachting is dat ik een leuke tijd met mijn vriend zal hebben, maar als ik hier lees en weet van een vriendin, hoe moeilijk alles wel niet is om hier of daar samen te wonen… de pijn kan alleen maar groter worden om elkander te missen. Pffff moeilijk hoor! Ik vind het knap, en lijkt me heerlijk dat jij zo vaak kunt gaan.

hoi kirby13,

Ik ben 3 jaar geleden ook verliefd geworden op een turkse man in me vakantie .
en tja ik reis al 3 jaar op en heen om bij hem te kunnen zijn ,en als jouw gevoel zegt dat hij de moeite waard is , dan zou ik er voor gaan .
Maar zoals je zelf ook al aan geeft dat je van je vriendin en van het lezen van verhalen van forum meiden dan moet ik ook echt bekennen dat het echt steeds moeilijker word om afscheid te nemen , en niet te weten wanneer je weer bij elkaar kunt zijn .
En ik ben 37 jaar en heb een zoontje van 6 en op een gegeven moment , en nu zeker na 3 jaar wil ik ook een veilige thuis haven hebben , en niet tussen 2 werelden leven .
Je wilt toch echt samen zijn , en gezin vormen , en natuurlijk me zoontje staat ook voorop maar die vind het tot nu toe prima en vermaakt zich goed , en kan zich al een beetje verstaanbaar maken in Turkije .
Maar het gemis word steeds heftiger en ik ben nu thuis van bijna 3 maanden bij me vriend geweest tezijn en ik ben bijna 3 weken thuis maar ik kan me leven hier in Holland heel moeilijk op gang krijgen .
Ik heb het gevoel dat alles op een automatisch piloot gaat , en me kop in Turkije is en bij me vriend !
Dus nu zijn we druk bezig om hem hierheen te halen , maar dat is zo makkelijk niet meer , en anders overweeg ik als dat niet lukt om naar Turkije te gaan emigreren .
Het is best moeilijk allemaal ,en of ik er goed aan zal doen om met me zoontje daar heen tegaan weet ik ook niet , maar niks is voorspelbaar in het leven …
Dus als je zeker bent dat je dat allemaal ervoor over hebt , het gemis het reizen op en neer en alles wat erbij komt … tja dan zou ik er voor gaan !!

groetjes anita

Hoi Anita,
Nou heel herkenbaar dat gevoel van automatisch piloot! Ik denk dan ook continu wat ik moet, aargh! Ik spreek hem vanavond en zal het een en ander voorleggen…

Dankje voor je verhaal…

Hoi Kirby13 ,

wat ik nog wou zeggen , dat het natuurlijk mijn verhaal is en mijn gevoel , en dat het misschien voor je een makkelijker is dan voor de ander , ik ben ook nog een kind uit me vorige relatie en dat wil je ook niet zomaar op ze kop zetten .(in iedergeval ik niet)
Maar ik weet wel als ik alleen was geweest ,dan was ik zo naar Turkije gegaan en daar gebleven !
Ik zou als je hem toch spreek vanavond , hoe hij ze toekomst ziet en wat hij wil en wat jij wilt natuurlijk.
Want als je net als ons er over denkt om hem naar Nederland te krijgen voorgoed , dan moet je een inkomen hebben van 1435,00 euro en beschikken over een eigen huur huis !
En dan nog alle regeltjes …phhhh maar het is te doen maar het kost tijd en slim zijn!!
Maar wat ze zeggen liefde overwint alles … nou ik ga het maar hopen voor mezelf dan maar hahahaha !!
ik hoop nog van je tehoren na je gesprek met je turkse vriend !!
sterkte en groetjes anita

dankjewel! je hoort nog van me…

groetjes

Goedemorgen,

Ik heb mijn vriend gesproken, en idd hij ziet een rosekleurige toekomst. Ik zal binnenkort naar hem toe moeten komen. En dan de zomer voor enkele maanden daar heen om samen te werken. En mijn kids daar zolang vakantie houden. Voor de kids zal het moeilijk worden want, ze beginnen een eigen leventje op te bouwen, vrienden, vriendin. Dus ik denk niet dat ze voor enkele maanden mee gaan. En ze alleen hier achter laten doe ik niet. is er één te jong voor.

Ik wil hem wel dolgraag zien en wat Carrierevrouw zegt: genieten van het moment. Want ik denk dat ik het zelf niet kan volhouden om zolang op elkaar te wachten. Mijn verstand is op dit moment sterker :frowning: Financiël zijn er geen problemen, dat is het punt niet. En Anita, als ik alleen zou zijn geweest, had ik er ook alles voor over gehad. Wintertijden hier werken tussendoor naar Turkije op vakantie en zomerseizoen in Turkije verblijven met werk, lijkt me fantastisch. Maar dat is allemaal de rose wolk…

nou een verstandige keus van je hoor !!
lekker genieten van de momenten samen …
en wat ik ook al zei ik heb ook een zoontje van 6 jaar uit me vorige relatie ,en dan ga je echt wel eerst goed achter je oren krabben over een besluit , maar ik ben 3 jaar verder nu , en ik wilde ook zekerheid, en hebben het daar uitgebreid over gehad , en nu gaan we op 1 plek blijven en met een baan en die is me ook al aangeboden dus ik heb meer zekerheid , want ik ga ook niet in de winterseizoen naar Aydin en zomers naar Alanya , dat is niet te doen …

Dus ik neem aan dat je lekker naar hem toegaat en lekker gaat genieten van ze aandacht !!
je hebt groot gelijk .
groetjes anita

f

Ik heb geboekt en laat het een verrassing worden, ik zal zo pardoes voor zijn neus staan!!!

Ik sluit dit topic,gaarne voorzetting op TLK topic