hoi allemaal, ja ja ook ik ben verliefd op een turkse jongen.:wub:
nooit gedacht dat mij dat zou overkomenā¦
wat nu? ik wil meteen weer terug. hopelijk ga ik in oktober terug maar alleen gaan vind ik een beetje eng. zijn er nog meer mensen die dit probleem hebben?
Goedemorgen Chretienne,
Het is heerlijk om verliefd te zijn, het wordt al minder leuk als je vriendje zo ver weg is hƩ?!
Vertel eens wat meer over jezelf, hou oud ben je, waar heb je je vriendje ontmoet en hoe serieus is het tussen jullie?
En alleen terug gaan naar Turkije hoeft helemaal niet eng te zijn, maar ik denk wel dat het verstandig is om dingen goed te regelen vooraf en dat je daar altijd kunt terug vallen op andere mensen als er iets mis mocht gaan.
HeyHey,
Ja dat dacht ik ook! Dat overkomt mij nooit!
Maar wel dus, en aan de ene kant is het heerlijk!
Maar toch vervelend dat het zover weg is.
Hoe heb je hem leren kennen enzo?
Ik had ook hetzelfde probleem
ik wou ook graag terug in mn eentje maar vond het vreselijk eng!
en mn moeder vond het ook geen geweldig idee omdat ik nog best jong benā¦
Maar de oplossing die we nu hebben is dat mn moeder en ik samen naar Istanbul vliegen,
mijn moeder dan daar lekker op de toeristische tour gaat en ik met mn liefje mee mag!
dus dat is tot nu toe onze oplossing,
maar nog niks zeker⦠maar ik zie het idee wel zitten!
Hoef ik ook niet alleen te vliegen enzo!
Ja, ik dacht ook altijd, dat overkomt mij nooit, ik ben nooit van de vakantieliefdes en heb altijd gedacht laat me niet inpakken door zo een gladjanus in Turkije, die iedere week een ander schatje heeft, maar kon toch echt geen weerstand bieden tegen A. (dag 1 al haha)
Inmiddels ben ik ook echt overtuigd dat hij zich niet aan iedere toerist vastklampt, alleen de afstand blijft irritant!
Maar Roos ik vind het een goede oplossing van je moeder om mee te gaan, kan me namelijk voorstellen dat als je nog niet zo oud bent dat zij het eng vindt om je alleen te laten gaan.
Jep ik heb t zelfde had ook nooit gedacht dat ik verliefd zou worden, ik heb wel altijd iemand op het oog en altijd lachen naar elkaar enzo maar verder ook niks behalve de laatste vakans, toen was ik dan niet degene die de 1e stapt tot n echt contact had gedaan maar dat was hij, hij was best wel vrech hij achtervolgde me toen ik naar de winkels ging en zodra mn ouders weg waren kwam hij naar me toe en begon te pratenā¦uiteindelijk waren we in de disco beland en sinds dien afspreken naar zijn werktijd dusā¦
Travel :
Ja ik ben ook heel blij dat ze meewilt,
zij kent hem ook en snapt me heel goed.
en als alles goed gaat mag ik waarschijnlijk in de zomervakantie wel alleen.
maar de eerste keer is toch een beetje eng!
Roos,
Natuurlijk is het een beetje eng om terug te gaan, anders zou het ook niet goed zijn. Dat heet gezonde stress!
Maar weet je wat kan er nou gebeuren of jullie hebben een top tijd, nou helemaal super. In het andere geval is die klik er helemaal niet meer, dan is er nog niets aan de hand, weten jullie beide waar jullie aan toe zijn en ga jij gewoon met je moeder toeristisch doen en hebben jullie samen een leuke vakantie, al is het dan niet waar je voor kwam.
Wat een super idee! Samen met je moeder! Weet je al wanneer?
Alleen naar Turkijeā¦lijkt me doodeng! tot nu toe ook altijd met iemand samen gegaan.
Maar je moet er wat voor over hebben, dus ik hoop eind okt/ begin nov me koffers te pakken en in me EENTJE op het vliegtuig te stappen.
Sluit me aan bij travelā¦zou geweldig zijn als de klik er is en je er hƩƩrlijk samen op uit kan. En anders gezellig met je moeder! Allebei de opties zijn zeer aangenaam hihi.
Ja ik ben het er ook mee eens !
Ja, en het grappige is dat ik er zelf nooit op was gekomen, mn moeder kwam met het idee.
Alleen is het de bedoeling dat mn moeder dan in Istanbul blijf, en ik mee ga naar Canakkale
omdat hij waarschijnlijk gewoon les heeft, maar korte dagen. Maar dat moeten we allemaal nog bespreken, als het doorgaat gaan we in februari!
Nou een heel goed idee dus van je moeder. Maar mag ik vragen hoe oud je bent? Vind het best bijzonder dat je moeder dat voor je doet, in haar eentje in Istanbul blijven.
Ik ben 15, maar als we zouden gaan 16.
Ja ze wilt de Blauwe Tempel (als ik het goed heb?) bekijken, maar wilt liever niet alleen.
maar er zijn weinig mensen die in februari naar Turkije gaan⦠dus misschien dat een vriendin van haar nog mee gaat, maar denk het niet. Maar ze zit liever alleen in Istanbul dan dat ik in mijn eentje naar Turkije gaā¦
Ik denk dat ze liever ook alleen in Istanbul zit dan dat jij alleen in Turkije zou zitten, maar vindt het wel echt heel lief van haar. Ze had ook kunnen zeggen we gaan beide niet.
Maar goed Istanbul bekijken lijkt me ook geen straf, volgens mij heb je inderdaad de blauwe tempel en de blauwe moskee.
Hoop voor je dat het doorgaat.
Hoe lang ken je je vriendje al?
Ja ik vind het ook heel lief van dr, ben ook heeel blij dat ze zelf ook achter het idee staat enzo!
ik ken hem nu iets langer dan 4 maanden, heelemaal leuk!
Inderdaad helemaal leuk! En in Canakkale kan jij dan bij hem verblijven? Woont hij opzichzelf?
Kan me goed voorstellen dat je het spannend vindt
Hoop dat het allemaal voor je doorgaat.
Nee, hij heeft daar zn universiteit, en woont daar met een vriend van hem.
Dus weet niet niet precies hoe ik dat zie zitten, maarja februari is nog ver weg dus heb nog genoeg tijd om alles aan hem te vragenā¦
Maar idd heel spanned jaa!
Ik hoop het ook! ahah
Succes met plannen en tegen de tijd dat je gaat, horen we vast nog wel hoe het ervoor staat!
Oeh das inderdaad spannend voor je ! ik ben 14 en word over n maand 15
:vak01:hoi allemaal,
zo wat zijn jullie allemaal nog jong zeggen: doe voorzichtig!
maar zeker leuk dat je zoān toffe mams hebt.
mijn probleem is sinds twee uur opgelost ik ga, nadat ik net een week terug ben, op
11 oktober terug, gezellig met een vriendinnetje.:vak01:
oeps mijn spelling is puin, maar jullie snappen mij wel toch:frown: