Wel of niet doen?!?!?!

Hallo Allemaal!

Nou zoals zovelen hier heb ik ook een leuke jongen leren kennen in Turkije… Alleen nu wil ik eigenlijk wel graag voor een weekje naar hem toe…
Maar: mijn vader is er helemaal tegen! Ik woon dan wel opmezelf maar goed vind het toch wel moeilijk om zoiets te doen terwijl hij er niet achter staat!

Het maalt me de hele dag door mijn hoofd dat ik er toch wel zo graag heen wil! Heb met hem redelijk veel sms contact en msn maar kan ook zo zijn dat we elkaar een paar dagen niet spreken of soms zelf een week niet… maar als ik dan weer contact met hem heb:wub:

Zo dat wou ik even kwijt…

Groetjes

Hey Somebody,

Die vraag passeert hier wel regelmatig eens :slight_smile: hoe leerde je hem kennen en hoe oud ben je juist?

In het begin gebeurde het soms ook dat ik mijn lief een hele week niet sprak of soms zelfs meer. Maar als het goed zit en het lijkt je de moeite waard is er volgens mij geen been aan gebroken.

Let wel goed op dat je zeker bent dat je hem kan vertrouwen (soms is het beter een eerste keer samen met een vriendin te gaan, en een hotel te boeken).

Ik denk dat het uitzonderlijk is dat ouders achter dergelijke acties staan, zij zijn altijd bezorgd en vrezen dat hun dochter gekwetst zal worden of iets zal overkomen, dat lijkt me ook normaal.

Je kan dat proberen verhelpen door zoveel mogelijk info te geven, door je vader bv. eens te vragen om ook voor de webcam te komen zodat hij hem kan zien etc. Maar uiteindelijk woon je al op jezelf, ben je dus waarschijnlijk wel oud en wijs genoeg om zelf te beslissen, en dan moet je zelf afwegen of je de sprong waagt.

Ik ben alleszins heel erg blij dat ik dat gedurfd heb.

De meeste andere meiden zitten hier al wat langer en zullen dus misschien nog ander/beter advies geven :wink:

succes en hou ons op de hoogte!

Hallo!

Ik ben 25… Heb hem leren kennen op een 8 daagse vakantie in Turkije vorig jaar, dag 1! Hij werkte daar in een restaurant… elke dag na zijn werk afgesproken, ben meer voor hem gaan voelen als alleen een vakantieliefde!

Ja zit ook te twijfelen om er met een vriendin heen te gaan, maar dan moet ik ook nog rekening met haar gaan houden terwijl ik anders lekker met hem alleen ben! Maar mijn ouders zijn er zo op tegen, vooral mijn vader (zijn gescheiden) die doet zeker weten geen oog dicht die week dat ik daar ben!

Is er toevallig nog iemand hier die in Februari erheen gaat? Echt moeilijk dit!! kan geen keuze maken!

Groetjes

Hallo!

Ik ben 25… Heb hem leren kennen op een 8 daagse vakantie in Turkije vorig jaar, dag 1! Hij werkte daar in een restaurant… elke dag na zijn werk afgesproken, ben meer voor hem gaan voelen als alleen een vakantieliefde!

Ja zit ook te twijfelen om er met een vriendin heen te gaan, maar dan moet ik ook nog rekening met haar gaan houden terwijl ik anders lekker met hem alleen ben! Maar mijn ouders zijn er zo op tegen, vooral mijn vader (zijn gescheiden) die doet zeker weten geen oog dicht die week dat ik daar ben!

Is er toevallig nog iemand hier die in Februari erheen gaat? Echt moeilijk dit!! kan geen keuze maken!

Groetjes

hallo somebody welkom hier,

Ik denk dat idd geen ouder staat te juichen, maar je bent toch echt oud genoeg om je eigen beslissing te nemen. Je kunt afspreken met een vriendin dat je overdag dingen met haar doet als hij aan het werk is, maar dat je toch echt ook een bepaalde tijd met hem wilt doorbrengen om te kijken of het allemaal zo goed is als je denkt.

Echter weet ik niet waarom je soms een week geen contact hebt, want dat vind ik eerlijk gezegd wel een beetje vreemd, kijk als je elkaar steeds mis loopt oken, maar het moet natuurlijk wel zo zijn dat je regelmatig contact heb, 2 a 3 dagen kan, maar langer moet niet als je echt verliefd bent!

Maar ik zou zeggen als je gevoel zegt doen, doe het gewoon. Oud en wijs genoeg… en natuurlijk wilt een vader je beschermen, maar goed dat heeft hij 25 jaar gedaan, zal hij de volgende 25 jaar nog doen, maar er komt een tijd, dat je toch je eigen weg moet bewandelen ook al is hij er niet mee eens…

succes met je keuze!

waar moet je heen om bij hem te zijn?
en wanneer in februari wil je gaan??

Somebody

Ik zou zelf niet met een vriendin gaan. Mits je niet in 1 of ander afgelegen dorp terecht komt. Je kent hem inmiddels al een jaar dat is toch wel vrij lang denk ik zo?? Of heb je niet al een jaar een relatie?? Weet niet of ik dat nu goed begrijp?

Je bent 25 dus lijkt me dat je zelf je beslissingen neemt of je vader die nou leuk vind of niet en NEE absoluut het is veel fijner als hij wel achter je staat en je steunt maar goed dat gaat hij nu niet doen. Je kan hem zeggen ik zal je iedere dag laten weten hoe het met me gaat misschien dat hij dan wat meer rust vindt. Maar als je zo verliefd bent en zo graag wilt weten hoe het zal zijn dan zeg ik GEWOON DOEN.

Eventueel een hotel in de buurt alvast opzoeken mocht het mis gaan dat je daar heen gaat. Voor iedereen is de eerste keer terug spannend zal hij er staan met ophalen?, klikt het nog steeds zo goed tussen ons??? Dat weet je alleen als je het probeert :wink:

1 like

Hallo!

Heb hem vorig jaar in de zomervakantie leren kennen…

Ga het waarschijnlijk ook gewoon doen! haha wel spannend hoor!!! Soms denk ik waar ben ik mee bezig haha maar goed! Ja het is indd fijner als je ouder(s) achter je staan! Vind het echt wel moeilijk om deze keuze dan ook definitief te maken… maar als ik het niet doe blijf ik altijd denken had ik toen maar…

En vergeten kan ik hem toch niet dus haha!

Heb niet echt een specifieke datum in gedachten wel februari/maart… nog meer mensen wat dan toevallig op een zaterdag vliegen naar Antalya?

Let me know…

Bedankt voor jullie reacties…

Is het uberhaupt wel is voorgekomen dat iemand niet af is gehaald van het vliegveld?!

Groetjes:)

somebody,

goede keuze meid idd vergeten doe je hem niet! Nee ik ga eind maart naar istanbul, volgens mij is het nog niemand overkomen dat hij er niet stond, wel te laat en wel bij verkeerde vliegveld in antalya, maar maak je daar niet druk om, duidelijk zeggen dat je bij de internationale vliegveld staat :smiley:

En meid we weten allemaal dat het spannend is, staat hij er wel, herken ik hem wel, wat als het niet klikt, wat als wat als, maar dat verdwijnt als sneeuw voor de zon op het moment dat je in zijn armen bent!!

succes ga lekker rond kijken! transavia heeft op dit moment een mooie actie rond die tijd! :wink:

Spannend!

Gewoon lekker doen! Ik was zelf 22 toen ik terug ging naar mijn vriend… (Had hooguit 15 minuten in het echt met hem gesproken, en verder alleen maar op msn en via de telefoon) Dus ook hier was het enorm spannend! Ook voor de eerste keer terug, en helemaal alleen…

Gewoon lekker gaan, en genieten!

Mijn ouders waren er ook tegen dat ik ging en ze konden mij eigenlijk het verbieden aangezien ik 17 jaar ben.
Maar ik heb gewoon zo hard to get gespeeld dat ze moesten toegeven en ik er heen ging :slight_smile: alleen op me 17e…
Tuurlijk heeft mijn vader geen oog dicht gedaan al vanaf de dag dat ik de ticket had geboekt. en iedere dag die eerder kwam werd hij bozer en chagerijniger. ik heb op het laatste nog mijn ticket verstopt omdat ik dacht dat hij die gewoon ging doorscheuren ofzo…
Maar nu gaat het heel goed met me ouders nadat ik veilig terug in nederland terug ben gekomen.
Ik denk dat jou vader zich gewoon druk maakt zoals alle ouders die denken dat je met een hoofddoek op ontvoert word en gedwongen getrouwd en weet ik veel wat hun nog meer in hun hoofd halen… maar als jij toch die keuze maak je bent inmiddels al 25 jaar oud dan zal jou vader er niet blij mee zijn misschien niet goed kunnen slapen maar dat komt echt wel goed. als jij terug in nederland bent veilig en wel en met hele mooie ervaringen zal hij net zo gelukkig worden als jij dan bent!
gewoon doen zou ik zeggen!

Hoi somebody,

Wat een verhaal, bij mij is het precies hetzelfde:) Mijn ouders zijn het er ook niet helemaal mee eens en ik woon ook op mijn zelf. Ik vind het ook eng om alleen te gaan. Ik wil 27 februari naar Turkije gaan. Eigenlijk zoek ik ook nog iemand die rond deze tijd erheen gaat. Mijn vriendinnen willen er niet heen, maar ik vind het wel prettig als ik er met iemand heen kan gaan.

Groetjes