Verliefd geworden / ouders doen moeilijk

Hallo,

Dit jaar ben ik samen met vriendinnen 8 dagen op vakantie geweest naar Turkije. (Bordum).

De eerste dag toen we aangekomen waren kwamen er mensen langs van het animatie team. Bij eentje hadden we zo iets… das nou een leuke vriendelijke jongen.

Die zelfde avond gingen we mee op stap. Ik raakte met die leuke jongen van het animatie team aan de praat. Ook zoende we gelijk die avond.
In het begin waren mijn vriendinnen en ik ook nog een beetje afstandelijk, en hadden zoiets van moeten wel oppassen enzo.
Elke dag hebben we met hem geklets en uit eindelijk vertrouwde we hem wel. en ben ik er ook mee naar het strand geweest en dat was echt super leuk.

uit eindelijk moesten we afscheid nemen want mijn vriendinnen en ik gingen weer naar huis.
Nu ik thuis ben spreek ik hem nog elke dag. en als hij vrij is met werken skypen we heel vaak!

Nu mijn probleem…

ik wil heel graag naar hem toe gaan,
maar mijn ouders zijn het er eigenlijk niet mee eens…
hun hebben zoiets van na jou komen er weer andere meiden… enz.

ik baal hier erg van… en kan er ook moeilijk met ze over praten.

Ik ben oud genoeg om zelf te gaan… maar toch vind ik het dan moeilijk omdat mijn ouders het er niet mee eens zijn.

kunnen jullie mij misschien raad geven?

Bedankt alvast!

met vriendelijke groetjes,

Dokiee1993

Hoi,
Als je overtuigd bent van jezelf en denkt dat je de juiste keuze maakt, ga dan. Volg je hart, maar verlies je verstand niet. Het zal alles verhelderen.

Gr Peet. (heb dezelfde ervaring gehad. Ik ga je niet vertellen wat mijn uitkomst is, want dat moet je zelf ondervinden.)

Hallo Peet,

Bedankt voor uw antwoord!
Ben inderdaad ook bang dat als ik het niet doe dat ik ooit spijt ga krijgen omdat ik het nooit geprobeerd heb.

Zal van de week eens langs een reisbureau gaan en wat informatie vragen en daar mee naar me ouders gaan.

Groetjes!