ik ben 22…valt mee toch? ![]()
Maar wat heerlijk dat je 11 oktober alweer gaat! Een vriendin kunnen overhalen?
ik ben 22…valt mee toch? ![]()
Maar wat heerlijk dat je 11 oktober alweer gaat! Een vriendin kunnen overhalen?
Ja ik snap het, leuk dat je weer terug gaat ! ![]()
ooh leuk dat je met een vriendin gaat ! ![]()
heel veel plezier alvast!
Hoi!
Egt tof dat je moeder mee gaat… Ik ben nu net een weekje terug uit Turkije, en ook egt stapel verliefd! Was eerst helemaal niet van plan om verliefd te worden, heb het ook erg afgehouden de eerste paar dagen maar begon hem tog steeds leuker te vinden… En ik wist dat het anders was (was al keer eerder verliefd geweest op turkse jongen)… Nu zit ik thuis en wil ik niets liever dan al mn ticket boeken voor de kerstvakantie maar mn ouders willen er egt nix van weten :frown:… Het is een vakantieliefde en gaat wel weer over zeggen ze, maar ik weet gewoon dat het wel egt is… Hij belt me ook, en msnen enzooo :)… Had zelf ook niet verwacht dat ik hem zo erg zou missen als dat ik nu doe, maar goed wat doe je er aan!
Wou dat ik zo’n toffe moeder had als jij!
Doeg!
Haaii!
Superleuk dat je bent geweest! En idd, ik wou het ook echt niet.
Maar helaas heb je er niks over te zeggen, het gevoel neemt je over!
Jij hebt nog die extra kriebels omdat je net terug bent,
maar wel erg vervelend dat je ouders er niks van willen weten
maar geloof me naar loop van tijd als ze zien hoe serieus is het veranderd dat wel weer.
Mag ik vragen hoe oud je bent?
Ja echt super tof van mn moeder, alleen is het idee nu van de baan omdat het even wat minder gaat … en mijn vriend misschien weer in een hotel wilt werken en dat betekend dat hij dan in de mei vakantie weer in Kusadasi werkt, dus ik dan liever daar ben ipv februari in Istanbul.
Iig heel veel succes en geluk gewenst met je askim!
Heee,
Ik ben 21 (net geworden) … Zelf vind ik dat wel de leeftijd om zelf een beslissing te nemen of ik daar alleen heen ga of niet, maar mn ouders zijn nogal beschermend (wat ook wel logisch is) maar heeeel vervelend is dat… Ik denk als het zo goed blijft gaan als nu dat ik in februari naar hem toe ga!
Balen jaa dat het voor jou van de baan is!
Doeg!
heey
ja natuurlijk blijven je ouders beschermend, ookal ben je 21 je blijft hun kleine meisje! waar in turkije zou je dan naar toe gaan als het goed blijft gaan?
je ouders komen ervan zelf wel achter, waarschijnlijk kennen ze hem niet?
dat scheeld altijd wel enorm.
hoewel het natuurlijk wel een grote stap is, in je eentje naar turkije
of ga je met iemand?
ja idd wel jammer, maarjaa…
doeei
Dan ga ik naar Alanya… Nee ze kennen hem idd niet! Mn vader heeft hem wel gezien tijdens de vakantie, hij kwam vaak bij ons zitten eten enzoo =)… Is ook een grote stap idd om alleen te gaan, maar heb al wel op meerdere dingen gelezen hier dat er meer mensen zijn die anderen zoeken om daar heen te gaan dus als dat zou kunnen zou wel beter zijn! Maar goed eerst allemaal nog maar even zien…
Het is zo jammer dat het moeilijk is voor hun om hier te komen !
doeg!
ja idd, die visumregeling verpest echt alles.
dan zou alles veel makkelijker zijn. Hij is ouder bij ons, dus vind het makkelijker als een jongen van 19 alleen reist dan een meisje van 16.
Maargoed, dat is helaas niet mogelijk… tenminste… het is wel mogelijk maar dat is heel wat moeite en alles voor nodig! gaat niet zo makkelijks als wij dat kunnen!
Ik hoop dat je iemand vind die met je mee wilt dan, Alanya is vrij populair dus moet ergens wel lukken, en dan kan je tenminste uitzoeken hoe het gevoel precies zit enzo. Hoop dat 't allemaal goed komt!
Wel even laten weten he!!! ![]()
doeei!