Ik ben sinds 26 juni terug van een 11 daagse vakantie uit Turkije. Ik was in bitez klein plaatsje in de buurt van bodrum. Heb het super naar me zin gehad vorig jaar was ik hier ook heen geweest met een single reis en nu was ik met 1 vriendin van de groep van vorig jaar.
We zaten over het algemeen alleen maar bij 1 tentje overdag op het strand en savonds aan een drankje, eigenaar kende we nog van vorig jaar die kan goed nl spreken heeft ook in nl gewoond. Waren allemaal hele gezellige en aardige mensen die daar werken. We gingen ook een keer stappen in gumbet met de eigenaar en een jongen die op het strand werkte en nog een groepje Nederlanders. Was erg leuk paar keer op de foto’s met de jongen van het strand en beetje minimaal flirten. Ik ben er geen held in dus ik dacht beetje oefenen kan geen kwaad.
Ik vond die turkse jongen wel gewoon leuk maar hield alles af omdat het toch niet werkt zover weg, beschermde mezelf eigenlijk een beetje. Hij vroeg vindt ze me leuk aan mijn vriendin over mij. Maar ik dacht er verder niks erbij. Dagen erna zoals elke dag bij hem op het strand gezeten. Hij wilde af en toe in mijn ogen kijken want volgens meerdere Turken heb ik hele mooie ogen. De laatste avond was aangebroken en P (26) zo moesten we hem noemen zou na zijn werk thuis douchen enz. En dan nog gezellig komen wat drinken. Hij kwam erg laat en vriendin wou al vrij snel terug nadat hij er was naar het hotel, dat vond ik echt zonde van de laatste avond (ben ook een avondmens). dus ik bleef nog even hij vroeg of ik stukje wilde lopen over het strand maar zei nee, was te bang dat er iets zou ontstaan en dat is niet handig met die afstand (stond er echt niet voor open). De baas ging stappen en vroeg of we mee gaan ik ging niet en ga het ook niet laat maken zei ik dus zei als je wil gaan moet je dat doen want ik ga het niet erg laat maken omdat we de volgende ochtend vroeg moesten vliegen. Hij zei kom in september nog een keer, niet op in gegaan ik zei dat het niet gaat ivm geld en hij zegt zoiets van maak niet uit komt goed.
We gingen afscheid nemen 3 zoenen op wang en hij zegt in september stuur ik je een Facebook bericht. Ik zeg oké.
Nu zins ik thuis ben kan ik alleen maar aan hem denken ook kijk ik continu op Facebook of hij online is, en er vonden meerdere jongens mij leuk dus het is niet zo van de eerste beste die mij leuk vind.
Maar vind het nou niet duidelijk of hij mij leuk vind. Ik weet het echt niet.
Nu zei hij dat hij in september contact met me opneemt. Ik snap wel waarom dan pas, waarschijnlijk vanwege de drukte in het hoogseizoen. Maar ik wordt echt gek van het wachten. Ook zat ik te denken zal ik heb een berichtje sturen kijken hoe hij reageert zodat ik iets meer kan oordelen. Maar kan ook opdringerig overkomen. Voor seks bij mij ben je aan het verkeerde adres ik doe dat niet snel pas tot dat het helemaal goed zit. En denk wel dat ik dat ook heb laten blijken.
Of zal ik wachten 6/7 weken tot september, maar wordt echt gek van onzekerheid. Ik dacht ook eerst nee ik moet hem vergeten, maar dat lukt gewoon echt niet, dus wil hem meer spreken zodat ik kan kijken of het wel wederzijds is. (Heb dus ook ontzettend veel spijt dat ik niet de strandwandeling had gedaan daar had ik misschien meer uit kunnen halen of hij me nou echt leuk vind). Maar als ik iets laat horen kan hij makkelijker erop in gaan als hij op iets anders uit is en als ik wacht tot hij iets stuurt dan heb ik meer het idee dat hij me echt leuk vindt denk ik. Maar misschien stuurt ie wel niks omdat ik de indruk heb gemaakt hem niet leuk te vinden en denkt hij die staat er niet voor open.
Als ik in Nederland zoiets op deze manier zou meemaken had ik wel het idee dat diegene ook verliefd is op mij, maar ik weet dat de Turken in Turkije extreem aardig kunnen zijn tegen meiden om andere redens ook veel hierover op forums gelezen.
Ik heb wel zoiets het is in deze tijd moeilijk een turkse naar nl te krijgen dus ik dacht als het wel wat wordt dan moet ik maar emigreren over jaren ofzo hoor maar ik ben een denker dus wil weten of en hoe iets globaal mogelijk is van te voren anders hoef ik er niet aan te beginnen als hij niet naar nl kan en ik niet naar Turkije wil dan kan je er echt niet aan beginnen. Ook heb ik nagedacht stel het klikt echt heel erg goed over Facebook dan wil ik wel een lang weekend in September van vrijdag t/m maandag erheen kijken of er echt iets is tussen ons. Helaas heb ik voor dit jaar geen vakantiedagen over op mijn werk dus kan echt niet langer.
Ook durf ik dit nog met niemand hierover te hebben omdat ik zeker weet alleen maar negatieve reacties te horen en wil eerst überhaupt weten was hij voor mij voelt.
Wie o wie heeft er raad voor mij, ik weet het echt even niet.
Welkom hier!
Ik Denk dat het enige advies dat Ik je Kan geven is contact zoeken. Hij heeft september gezegd misschien vanwege het hoogseizoen misschien omdat jij het afhield. De enige manier om er achter te komen wat je voor hem voelt is via contact en misschien wel nog een keer langs gaan.
En of hij het echt met je meent dat is lastig om te zeggen. Er zitten rotte appels tussen maar er zijn ook een hoop goede jongens. En in nederland weet je ook niet vooraf of het een goede jongen is.
Probeer hem gewoon een berichtje te schrijven. Als hij je echt leuk vind, vind hij in het hoogseizoen ook wel vijf minuten om je terug te schrijven.
Milou dat ligt eraan wat voor telefoon hij heeft en of hij een dag vrij is om te reageren…
Hallo Bianca welkom hier,
Lastig die vragen. Eerlijk gezegd weet ik het niet zo goed, aangezien hij zelf september heeft aangegeven, nu is het gewoon ontzettend druk aan de andere kant kan ik me voorstellen dat je denkt als ik wat laat horen, weet hij dat ik hem leuk vind. Dus misschien moet je dat ook maar doen, schiet alleen niet in de stress als hij geen antwoord terug geeft, dat hoeft nog niets te betekenen natuurlijk.
Heel veel succes
Bedankt voor jullie reacties. Jullie hebben gelijk ik moet gewoon een berichtje sturen. Heb ik net gedaan. Me hart zit bijna in me keel van de zenuwen, erg spannend dit. Ik vind het zo jammer dat ik het met niemand in mijn omgeving hierover kan hebben, ik weet namelijk zeker dat ze zullen zeggen dat ik hem moet vergeten en dat het niet gaat werken bla bla.
Vele meiden hier hebben negatieve berichten gekregen door de omgeving. Bij mij niet gelukkig, maar ik denk dat ik goed begrijp dat je het daarom ook nog niet kunt/wilt vertellen eerst maar eens een reactie van hem zelf krijgen
Vele denken toch negatief, kijk maar eens op het forum, volgens mij is er ergens een topic over reacties uit de omgeving… ik kijk ook even waar die te vinden is maar wie weet zijn ze wel net als bij mij gewoon blij dat je gelukkig bent!!
Inderdaad mutlu eerst wacht ik het af. Tot nu toe heeft hij nog niet gereageerd maar geduld is een schone zaak.
Oké ik zal is kijken of ik die topic kan vinden.
Bianca ik heb hem naar boven geplaatst, dus hij staat op de eerste pagina.
Hij heeft je gezegd dat hij in september zou reageren, ik hoop natuurlijk voor jou en de zenuwen dat het eerder zal zijn, maar ja het is inderdaad zo dat geduld een schone zaak is en iets wat weinig van ons bezitten helaas!!
hoi bianca. ik heb het eigenlijk gewoon wel mijn vriendinnen verteld en inderdaad. De meesten raden aan om hem te vergeten en hebben totaal geen vertrouwen erin. Maar ze begrijpen wel dat ik terug wil. Wat prettig is, is dat een vriendin van mij pas ook in turkije is geweest en nu ook verliefd is haha! dus hebben we elkaar en we gaan misschien samen in september, al twijfel ik enorm nu. Lees maar het stukje: ik ook. Daar staat namelijk mijn verhaal. Sterkte!
@mutlu bedankt voor het naar boven plaatsen idd erg vervelend wat familie en vrienden kunnen zeggen, ik denk wel dat de meeste naasten zo reageren omdat ze bezorgd zijn. Bang dat je pijn wordt gedaan of uiteindelijk zal verhuizen naar Turkije.
@karin ik heb je verhaal gelezen, hele moeilijke situatie zit je, dat hij niks laat horen terwijl hij wel af en toe online is geweest op watch app zou mij denk ik ook wantrouwend maken. Wel fijn dat een vriendin van je in hetzelfde schuitje zit dan kan je het met elkaar over hebben en je begrijpt elkaar ook.
Helaas heeft hij bij mij nog niet gereageerd wel heeft hij 2x mensen toegevoegd als vrienden op Facebook dus is wel af en toe online, ik wordt echt gek van ongeduldigheid. Ook was ik vergeten te zeggen dat hij werkt van 8 uur 's ochtends tot 8 uur savonds en dan gaat hij altijd slapen en soms als hij wakker wordt gaat hij stappen maar lijkt me eigenlijk genoeg tijd om te reageren in de avond. Dus ik baal wel een beetje eigenlijk. Maar ja moet maar afwachten.
tja Bianca als dat toevoegen is natuurlijk sneller gedaan dan een berichtje sturen, maar zo te lezen heeft hij erg makkelijke werktijden en zou je denken dat een berichtje zo gestuurd is, maar hij heeft je ook gezegd in september contact op te nemen, waarvoor dit precies is weet ik niet, kan zijn drukte, kan zijn dat hij nu gewoon te weinig tijd heeft voor quality time… je weet het niet. Kan me wel voorstellen dat je er onzeker en nerveus van word, maar ja even afwachten dus. Over 2 mnd weet je of hij serieus was of niet. succes meid!!!
Bij mij gelukkig nooit zulke reacties geweest, maar goed het was ook allang bekend dat ik niet met een nederlander thuis zou komen dus dat scheelt al wel en daarbij komt mijn ouders staan erg open voor andere culturen en geloven, dat maakt het precies allemaal wat makkelijker, wel zijn ze bij dat hij niet heel streng moslim is want dat zou het allemaal een stuk lastiger maken!
Sorry maar als ik het zo lees denk ik niet dat hij écht in je geïnteresseerd is, in ieder geval niet zoals jij in hem. Hoeveel moeite kost het om even snel een berichtje te sturen? Mijn advies: laat hem gaan. Er zijn genoeg mannen die jou wél de aandacht en interesse schenken die je verdient!
hoi bianca, hij heeft inderdaad makkelijke korte werktijden,dus zou ie zeker tijd moeten kunnen maken om iets te sturen. waarom wachten tot september? ik vind het vreemd. maar altijd lastig, omdat je dus geen relatie hebt. dat is bij mij dus ook en dan kan je ook niks van hem verwachten. maar als hij je zo lang laat wachten zonder contact is hij niet gek genoeg op jou denk ik, want dat is toch wat je het allerliefste wilt. vooral in het begin. s wist bij mij heel snel op welke tijden ik online was en daardoor sprak ik hem dan vaak vanaf dag 1 dat ik terug was. sterkte in ieder geval!
jullie hebben aan de ene kant echt gelijk als je hij mij echt leuk vindt en met deze werktijden kan hij makkelijk een berichtje sturen.
Maar ik heb het ook een keertje gehad op Facebook van iemand een berichtje en ik dacht ik reageer later wel even en was ik helemaal vergeten door de drukte. (En dat is niks voor mij, vergeet dat normaal nooit) Omdat het berichtje niet meer opvalt als je het wel al hebt gelezen. Heel gek maar kan hem gewoon niet uit me kop krijgen. Maar moet het toch maar proberen een plek te geven en als hij eventueel wel een keer reageerd in september ofzo dan zie ik wel. Maar weet niet of het gaat lukken niet zoveel aan hem te denken en even te laten rusten.
ik weet hoe het is als je iemand niet uit je kop kan krijgen! hoe harder ik het probeerde hoe minder het lukte. meestal ging ik dan over hem dromen (wel hele leuke dromen, bijvoorbeeld dat we samen gingen zwemmen en veel lol hadden :wub:)
maar diegene van het berichtje waar je vergeten was op te reageren… was je daar ook gek op? want dan vergeet je het namelijk niet volgens mij. wat zou kunnen is dat hij bang is om hevig verliefd te worden op iemand die ver weg woont en daarom afstand houdt of wacht tot september. iets anders kan ik niet bedenken. maar ik weet ook dat je niets anders wilt dan een positieve verklaring zoeken. wat je nooit moet doen is in je gedachtes iets invullen voor een ander. daar kan je veel mee verkeerd zien (aannames bedoel ik ook) een collega van mij zegt altijd: nivea=niet invullen voor een ander. dat heb ik in mijn hoofd geprent en daar heb ik heel veel aan (gehad).
Ik kan wel wat advies gebruiken. Vandaag kreeg ik ineens een bericht van P op facebook (me hard ging te keer echt niet normaal). Ik was hem nog niet vergeten en hij zit nog elke dag in me hoofd maar eigenlijk had ik geen berichtje meer verwacht, want wat jullie zeggen als hij me echt leuk vind kan ie makkelijk een berichtje sturen met zijn werktijden.
Ik wil eigenlijk het gesprekje hier neerzetten en vraag me af wat jullie vinden (vind hij me echt wel leuk) Jullie advies kan ik hard gebruiken.
Mag dat van jullie van het forum? of is dit niet toegestaan een gesprek hier neer te zetten? (zonder namen uiteraard)