Om het even kwijt te kunnen.

Heey,

Ik heb ook zo mijn liefde ontmoed in Turkije. Ik ben afgelopen zomer in juni met mijn moeder naar marmaris gegaan. Daar hebben wij een jongen leren kennen die daar in het hotel werkte bij de watersport. Iedere avond zijn we gezellig met hem wat wezen drinken en als snel merkte we dat we elkaar toch wel zagen zitten. Helaas was zijn chef daar in het hotel niet zijn beste vriend dus op een dag was hij weg. En ik maakte me zorgen dat ik hem niet meer zou zien en dus geen afscheid zou kunnen nemen. Tot een van zijn collega’s naar mij toe kwam en me een brief gaf waar ook zijn nr. op stond.
Die avond had ik hem gesmst en hij vertelde dat hij ontslag had genomen. Ik vroeg hem of hij dan miss. zin had om nog eens voor de laatste keer wat te gaan drinken in de stad. En dat vond hij een leuk idee. De volgende dag ging ik naar huis en is hij met mij en mijn moeder anderhalf uur mee gereden in de taxi om ons uit te kunnen zwaaien bij het vliegveld. Een dikke kus, en dit was het, DACHT ik.
Thuis aangekomen miste ik hem vreselijk en hebben we heel veel telefonisch contact gehad. hij spreekt engels en vloeiend duits dus comunicatie is geen probleem. Hij vertelde me dat hij in een andere hotel ging werken in de plaats Dalaman. Een mooi hotel die bij mijn ouders ook in de smaak viel. Mijn moeder heeft toen dat hotel geboekt en daar zijn we 24 oktober heen geweest. Daar zag ik hem weer. En het was echt een week om nooit te vergeten. Ik was echt vreselijk blij en heb echt heel veel leuke dingen met hem gedaan. Mijn vader mocht hem gelukkig ook heel graag. Dat was eigenlijk al een wonder. Want hij heeft het niet zo op turken omdat ze toch een andere cultuur hebben. Maar nu ben ik helaas weer terug in nederland. We bellen nog steeds veel.
Ik heb mezelf ook af gevraagd of dit wel was wat ik wou. Want wat moet ik nu? Ik ben hier, maar hij is nog steeds daar. En ik ben nog aan het studeren en te jong om alleen hem op te zoeken.
Maar op dit moment is hij alles wat ik wil.
En ik zeg altijd.
Onbereikbare liefde bestaad niet, want wat onbereikbaar is kun je bereikbaar maken.

Dit was eigenlijk zon beetje mijn verhaal in het kort. Ik wou het graag even kwijt omdat deze verhalen niet bij iedereen worden geaccepteerd en maar weinig mensen het serieus nemen.

Groetjes Suzanne.

Hoi Suzanne,

Wat een mooi verhaal en wat fijn dat je ouders hem ook graag mogen…want dit is nog lang niet altijd zo…ik zou zeggen blijf ervan genieten en de tijd zal wel leren hoe het verder gaat.

Liefde kent inderdaad geen grenzen

Ik ken je gevoel, het komt wel goed hoe moeilijk het ook is
groetjes
suzanne

suzannevb, hoe oud ben je mss? Nuja, als je hem graag ziet, ervoor gaan ;)!

Ik ben nu 20 net terug van reisje met hem en mis hem dus like hell! kwil hem gewoon naar hier halen maar is echt niet makkelijk :s

Ik ben helaas pas 17 jaar. Ik had zo erg gehoopt dat ik wat ouder was en mijn eigen keuzes kon maken. Maar julie hebben gelijk. Gewoon nu genieten, en ik zie wel waar het schip strandt.
Iniedergeval, bedankt voor julie reacties!!

groetjes Suzannevb.

als hij je graag ziet dan wacht hij wel! mijn boy wacht ook zelfs desnoods 6 jaar tot we echt een leven samen kunne opbouwen als mn studies afgelopen zijn
enja binnekort ben je 18 en da zie je wel weer maar je familie is ook van belang ookal voelt dat soms niet zo !!
als je wil praten enzo i’m here

Ja als we aan het bellen zijn zegt hij ook altijd dat hij op mij zal wachten en indd. tot we eindelijk echt samen kunnen zijn’Huisje boompje beestje’. Ik heb hem ook gevraagd waarom hij het zichzelf zo moeilijk maakt, waarom hij niet op zoek gaat naar een turkse vrouw. Hij antwoorde daarop dat dat natuurlijk gunstiger zou zijn, maar dat hij nou eenmaal verliefd is geworden op iemand die in nederland woont(ik). En het was natuurlijk ook een stomme vraag. want ik kan mezelf ook afvragen ‘Waarom maak ik het mezelf zo moeilijk door verliefd te worden op iemand die in turkije woont’'. En daar heb ik geen antwoord op.

SuzanneGhekiere, echt fijn dat je luisterd naar wat ik te vertellen hebt! bedanktbedanktbedankt!

tis gewoon leuk om eens met iemand te praten die me echt begrijpt. Ik ben terug van 10 dagen bij hem zijn en kvoel me helemaal verloren. Ik weet dat hij voor mij alles zou doen omdat hij mij mn fouten vergeeft en gewoon als hij naar me kijkt tis anders
enja de vraag idd waarom niet een turks meisje, liefde is liefde. Mn liefje zegt dat ook ja ik kan hier morgen me perfect braaf turks meisje trouwen da ng maagd is maar ik zie u om 1 of andere mysterieuze reden graag! Wel grappig dat je naam ook Suzanne is btw
Liefde is grenzeloos het wordt bewezen door de vele vele reacties hier!
En wat er ook is spill it out
Als je liever mailt kan ook op suzanne_ghekiere@hotmail.com
Veel liefs

suzanneG ; hoelang hebben jullie al iets samen? Je bent dus net weer terug van hem =), nu dus wrs enorm gemis! Al plannen om nog eens naar hem te gaan?

xx

5 maand ondertussen ik probeer om de 2 maand naar daar te gaan maar je begrijpt dat het serieus wat kost :slight_smile:
ik mis hem like hell, tis gewoon niet hetzelfde zonder hem! maar dat wist ik natuurlijk wel op voorhand :slight_smile:

Ja klopt, het is heel fijn om met iemand te praten die je begrijpt!
En ik snap helemaal hoe je je voelt nu je weer zonder hem bent. Ik heb A. dus kort geleden ook nog gezien en nu ben ik ook weer hier. En toen ik bij hem was, en we elkaar kuste, of dat ik met hem hand in hand ergens liep realiseerde ik me telkens weer dat het miss. wel de laatste keer in heeeele lange tijd zal zijn dat ik zo dicht bij hem was, dat ik zijn huid voelde, zijn adem hoorde zijn geur rook,alles. Toen ik thuis kwam rook ik hem ook nog overal, het liefste zou ik mijn kleren niet hebben gewassen, ahhaa!
Het afscheid was dan ook niet zo heel makkelijk.
Maar ik geloof erin dat ik hem zeker in niet zon hele lange tijd weer zie.
en zolang je ergens in geloofd gaat het ook gebeuren. Als je er niet in geloofd gebeurt het nooit.

En is ook best wel toevallig ja, alletwee Suzanne, en verliefd op een turkse jongen,met een beetje zelfde probleempje denk ik.
En bedankt voor je email!
xx

Oeeh om de 2 maandjes. Klinkt voor mij als super in de oren, ben jaloers!

idd om de 2 maandjes is super superveel :o , ik heb E. nu al niet meer gezien sinds 10augustus, en ga ook pas in februari terug naar daar als het goed zit =(!

wat is zn volle naam mss? mijne begint ook met een e :stuck_out_tongue: toevallige dingen hier
om de 2 maand is veel maar lang niet genoeg :frowning:

Nee lang niet genoeg, maar het is iets toch!:open_mouth: Het is pas genoeg als je ook werkelijk lekker samen woont en het lekker allemaal is geregeld.
Maar je moet ook bedenken, dit heeft eigenlijk ook wel wat. een beetje, ja hoe moet ik het noemen, avondtuurlijk? spannend? noem maar op! Hier moet je eigenlijk ook van genieten denk ik!! ook al is het eigenlijk maar super kut om alsmaar te wachten en te missen.

liefs S.

suzanneG , zen volle naam mag ik eigenlijk ni zegge op forum, maar kijk op men profiel :wink: bij foto’s staat zen naam =D haha!
Nuja ben écht jaloers da je hem ‘zovaak’ ziet hoor :wink: maar ik gun het je wel! Wou dat het bij mij ook mogelijk was, maar met school gaat het niet, heb pas terug vakantie in februari!

ja elk vrij moment probeerk te regelen dak bij hem ben maar idd nu weetek nie wnn ik hem terug zal zien!

Ik heb zojuist de perfecte oplossing bedacht voor mezelf zodat k toch zelfstandig naar Turkije kan. Mijn ouders weten al lange tijd dat het me geweldig lijkt om een keer voor een korte tijd in het buitenland te werken. En aangezien ik al vaak naar turkije ben geweest is dat natuurlijk heel gunstig om dat daar te doen. Ik had het net aan mn vader gevraagt en hij klonk best positief hij wil alleen zeker weten dat het goed is geregeld.
Ik ben weer een stapje verder.

In de zomervakantie ofzo dan? Je kan het proberen, wel wat werk ana heb ik gehoord maar als je je goed voorbereidt lukt het je wel! zorg wel dat je niet te afhankelijk van hem bent eenmaal daar enzo :slight_smile: blij dat je vader je steunt