@ Suzanne,
heb net per ongelijk gevraagd hoe oud je was op je profiel maar las precies erna hier dat je 17 was…
je verhaal was echt vet herkkend… ik ben 13 dan wel stuk jonger maar heb ook mn vriend in turkije… ben oook deze zomer geweest en oook alleen met mijn moeder 24 oktober een weekje haha ![]()
erg lastig inderdaad vriend in turkije maar als je echt om hem geeft en het wederzijds is moet je het zeker niet afkappen ofzo dan komt alles wel goed ![]()
Oh ahaha dat is wel erg toevallig!!
Maar dat jij pas 13 bent zou ik echt niet zeggen aan je fotos te zien! maar is wel positief bedoeld.
maar indd. ik ga het ook gewoon volhouden. ik zie wel wat er komen gaat:)
Haha nja toch is het zo, en ik zie er misschien ook wel ietsje ouder uit enzo maar ik denk ook wel beetje anders dan leeftijdsgenoten bijvoorbeeld uit mijn klas… maarja niks aan te doen haha…
maar ja is bij mij ook wel zo hoor in het begin dacht ik er ook wel eens overna om het af te kappen omdat het gemis anders alleen maar meer werd maar nu ben ik dus laatst ook weer geweest en ik ga nu 17 december weer… en ik wil het nu echt nooit meer stopzetten ofzo dus het is echt questie van jezelf eroverheen zetten weetjewel en dan komt het toch wel goed ![]()
hold on girls because love always comes back to you!
hihi en zo is het !!!
Suuzannevb hoe oud is je vriend?
Mijn vriend is stukje ouder dan mij, hij is 25 :wub: