want ook bij mij is het gene gebeurd dat ik nooit had verwacht toen ik deze zomer naar turkije ging ben ik mijn hart er verloren. ik had nooit verwacht dat het mij ging overkomen eigenlijk en toch gebeurde het. ik ben een meisje van 19 jaar en was deze zomer opreis met mijn ouders. Na enkele dagen kwam er plots heel verlegen een animator naar me om te praten blijkbaar had die me dag ervoor in disco van het hotel gezien.
Hij vroeg of ik met hem na zen werk iets wou doen, omdat het eigenlijk wel een leuk gesprek was gaf ik toe en die avond gingen we gewoon naar een winkeltje kochten we elk een biertje en gingen wat op het strand zitten praten. Als snel werd dit een gewoonte en gingen we ook veel samen uit enz. tot op een avond hij me terug probeerde kuste. Mijn hart snakte er naar maar ik wees hem af uit schrik dat ik verliefd zou worden. dag erna gingen we weer uit en kwamen we een meisje tegen dat al erg lang in het hotel verbleef ( ze was erg dronken en begon te vertelen dat g me echt leuk vond en datioe nooit zo met meisjes is zoals bij mij) enkele dagen later kon ik me niet meer houden en ging ik in op zijn charmes… RToen men laatste avond was aangebroken zegde hij onze afspraak plots af waardoor ik erg kwaad was omdat ik wist dat het een leugen was waarom. Uiteindelijk toch bijgelegt en als ik terug was zij die mij dat het hem spijte maar datie gewoon echt niet houd van afscheid nemen. Ik ben nu al 2 maand terug thuis ik hoor hem elke dag , soms denkik wel dat ik gek ben ik denk gewoon zoveel aan hem. En hij zegt dat het wederzijds is hij heeft me al enkele keren gevraagt om terug te komen naar turkije. en soms geloof ik hem denk ik echt dat hij oprecht is. En andere momenten denk ik van ja zal wel is zo een jongen die elk meisje neemt maar ik weet uit goede bronnen datie niets meer heeft gehad met een meisje maar hoe kan ik hem in hemelsnaam vertrouwen als ik juist in belgie was gaf die ook toe dat die eigenlijk enkele jaren ouder was dan die gezegt had maar me niet wou afschrikken. Het is gewoon zo raar hij wist zoveel van me de dagen voor ik nog maar met hem had gesproken, kan het datie me echt leuk vind ?
Hee gebruiksnaampje,
Zoiets is natuurlijk echt heel moeilijk te zeggen… Het beste is om er toch op de een of andere manier zelf achter te komen.
Maar is hij degene die jou telkens smst, belt of …? Of laat jij ook wel is wat weten?
Want als hij al 2 maanden lang elke dag jou iets laat weten lijkt me het wel dat hij jou echt leuk vind.
Wat wel weer raar is is dat hij dan de laatste afspraak af zegt, lijkt me toch dat als je echt verliefd bent je zoveel mogelijk tijd met diegene wil doorbrengen… Maar goed het kan natuurlijk echt zo zijn dat hij gewoon echt een hekel heeft aan afscheid nemen en misschien bang was dat hij jou alleen maar verdrietig zou maken.
ik heb een turkse jongen in golden beach side ontmoet zijn naam is m. ik heb hem ontmoet in 2008 hij belt nog steeds ik ben nooit meer terug gegaan naar hem dus omdat hij nog steeds belt is het liefde echt niet ik ben net terug uit oba alanya wat ik allemaal zie dat wil je niet weten ik geloof daar niet in:dag:
Zie hier in NL ook genoeg onbetrouwbaren mannen, betekend niet dat ze allemaal zo zijn toch? Ja misschien lopen er daar in die toeristische gebieden nogal veel onbetrouwbare types enz. Rond betekend niet dat iedereen zo is… er zijn er ook zoveel die wel betrouwbaar zijn
lieve meiden ik kom 13 jaar in turkjie en elkjaar een huwlijks aanzoek raar toch ik lees hier dat meiden van 14 alvoor de bijl gaan ik vind het echt niet kunnen maar goed hier schijnt het normaal te zijn ik zal me mond houden voor ik te veel zeg ik wens julie veel succses met jullie relaties
Ik kom zelf ook al 12 jaar in Turkije, maar geloof me… Ze zijn ECHT niet allemaal zo… Ik ken ook echt hele foute mannen, maar die heb je wereldwijd!
Maar goed, laat ons inderdaad gewoon gelukkig zijn! Heeft verder niemand last van toch?
Franni het is heel simpel. Mensen kiezen zelf om op een open forum te praten! Hiervoor kiest de jongen niet. Misschien weet hij helemaal niet van het bestaan van dit forum en ook niet dat zijn vriendin erop schrijft. Dus je eigen naam mag je best noemen als het je niet uitmaakt. Maar gewoon niet de naam van je vriend. Dat zijn gewoon de regels.
franni , tuurlijk zijn er van die gasten maar die heb je bij ons ook gewoon toch, ik heb jongens geweten die gewoon met 3 meisjes speelde die elkaar dan nog kenden. Daarom ist niet elke jongen zo
En jaah op msn enz is ie gewoon vreselijk lief en hoe langer ik weg ben hoe liever die word en hoe mer moeite die ook doet datie op computer kan voor cam ipv zijn mobiel steeds