Hier dan mij verhaal.
Zoals de meeste van jullie wel weten zit ik momenteel in een dip.Vorige week woensdag had ik een leuk telefoon gesprek met me ‘vriend’.Ik vertelde hem dat ik er wel op zijn verjaardag zou zijn,daar was hij blij mee.Daarna nog leuk gebabbeld enzo.Zondag ochtend zie ik dat er een mail van hem is,ik dacht leuk,maar wat lees ik in de eerste zin ‘i have big problem when you are here i’m not in Turkije’ik dacht nog lees ik dit wel goed.Uiteindelijk toch maar verder gelezen.Hij schreef dus dat hij niet in Turkije is als ik er ben en dat hij echt geschrokken is.Wat blijkt nu hij heeft vorige maand te horen gekregen dat hij een zoontje heeft van 4 jaar.Is in de zomer van 2002 gebeurt ,hij is erg geschrokken en geloofde het niet,maar na een dna test blijkt het toch inderdaad zijn zoontje te zijn Hij wilde mij dit al wel eerder vertellen maar hij wilde ook eerst de zekerheid hebben dat het echt zijn zoon is…Hij weet niet wat hij gaat doen,maar hij wil zijn zoontje graag zien.Maandag hoorde ik dat hij op weg is naar Ankara om zijn visum te regelen weet niet hoe die dat zo snel wilt doen.Wat ik ook niet snap is dat die meid er pas naar 4 jaar meekomt en dat ze hem dan niet is op komen zoeken.Ik heb hem nu een paar keer gebeld maar er wordt niet opgenomen en terug smsen doet hij ook niet.Ik kan begrijpen dat hij erg geschrokken is.Ik heb hem ook gemaild dat ik echt van hem hou ook nu hij een zoon heeft.Dit is gebeurt voordat ik hem kende.Ik hoop hij vandaag nog wel op msn komt (dat had hij gezegd)maar dat denk ik niet of dat hij de telefoon opneemt.Ik weet nu dat hij naar Duitsland wil hij wil zijn zoon zien,ik weet niet of hij daar blijft en of hij een toekomst met de moeder van zijn zoon wil opbouwen.Het gaat allemaal zo snel nu en ik heb zoveel vragen,maar of ik daar ooit antwoord op zal kriigen.Deze week zouden we 3 jaar bijelkaar zijn,maar door zo;n stom bericht is alles nu over.
Lieve Turkijelover, na dit verhaal van jou te hebben gelezen denk ik…wees niet te snel met je conclusie…logisch dat hij helemaal overrompeld is door dit bericht, en ja dat hij zijn zoon wil zien is ook logisch…maar ik denk dat een toekomst met zijn ex niet is wat hij wil.
Als hij echt van je houd…en jij kan dit aan…dan denk ik dat het allemaal
wel los loopt. Kijk wat hij heeft gehad met haar dat is zijn verleden, en dat er een kind in het spel is maakt het allemaal niet gemakkelijker…maar het is niet onoverkomelijk…en echte liefde die kan een stootje hebben hoor…dus kop op meid…laat de tijd zijn werk doen.
De soep wordt nooit zo heet gegeten als hij wordt opgediend…dus heb geduld…en dan zal je zien dat het wel goed komt.
Als hij toch voor de moeder van zijn kind kiest, moet je maar zo denken dan was hij niet de ware,…en dan komt jou tijd ook nog wel weer.
sterkte en succes maar laat je niet wegzakken in een put…ooit gaat voor jou de zon weer schijnen…geloof me…
groet Viva
Sev,hij is ook heel erg geschrokken en zei dus in eerste instantie dat het zijn kind niet was,totdat zij met een dna op de proppen kwam,heel erg vreemd na 4 jaar,maar ja.Hij wil zijn zoon heel graag zien,meer heeft hij er nog niet over gezegd.
Vivaturkije,voor mij maakt het echt niet uit dat hij nu een zoon heeft,ik hou van hem ook met zoon.Voor de rest weet ik dus niet wat zijn plannen zijn en wat hij verder wil.Ik weet ook niet of het een ex is of gewoon een zomerliefde hoor.
Bedankt voor jullie reacties
Ik heb hem al laten weten dat het voor mij niet uitmaakt dat hij nu een zoon heeft.En wat verder zijn plannen zijn dat weet ik niet,ik weet niet of hij wil trouwen met haar en dat hij zijn verantwoordelijkheid ten opzichte van het kind neemt.Het enige wat ik nu weet is dat hij zijn zoon wil zien en dat kan ik ook wel begrijpen,maar waarom moet hij dan naar duitsland gaan als zij contact met hem heeft gezocht had ze toch ook naar hem kunnen komen.Een visum zal voor hem niet makkelijk te krijgen zijn.Maar het enige wat ik nu nog kan hopen is dat hij toch op msn komt.
Jeetje meid… Schrik hier van!! Wat vreemd inderdaad dat zij er pas na 4 jaar meekomt… Wat wil ze ermee bereiken!!! Ik denk inderdaad ook dat jullie gewoon eerst heel goed met elkaar moeten praten… Snap dat je vriend is geschrokken, snap ook dat hij zijn zoon wil zien, en kan me ook voorstellen dat hij bang is om jou kwijt te raken hierdoor. Als jij er echt zeker van bent dat jij met hem verder wilt, dan moet je hem dat duidelijk maken…
Rustig aan meid!!
x
Kan me alleen maar aansluiten bij de rest. Probeer de moed niet te laten zakken. Wens je heel veel sterkte toe. Dikke knuffel!!
Turkije-lover: Ik ben ook wel geschrokken van dit bericht, ik had geen gedacht dat het zoiets ging zijn. Ik hoop dat alles goed komt voor jullie beiden. Ik begrijp wel dat hij zijn zoon wil zien… Maar ik snap haar reactie niet zo goed… hoe hebben ze die dna test dan gedaan??? en dat na vier jaar??? En zou hij zomaar een visum krijgen naar Duitsland?
Ik vind het heel sterk van je dat je zomaar direct kan zeggen: met of zonder zoon, je houd van hem… Dat wilt al wel wat zeggen over jou gevoel voor hem! Als het van jou afhangt komen jullie er zeker door…
Ik hoop dat je hem snel te spreken krijgt, ik heb nu ook al ondervonden dat ze heel moeilijk te bereiken zijn wanneer ze het moeilijk hebben, maar dat hij daarom niet minder van je houd…
Ik duim voor je, veel strekte!
Knuff Summa
Wat een verhaal turkije lover. Ik kan me voorstellen dat je even helemaal de weg kwijt bent, het is niet niks wat je te horen hebt gekregen.
Ik hoop dat je heel snel met je vriend kunt praten en dat er dan wat duidelijkheid mag komen. Ik wens je heel veel sterkte toe. Doe niets overhaast.
jeetje meis…ook ik was even sprakeloos…
kan me voorstellen dat je leven even op zn kop staat als je opeens te horen krijgt dat je een zoontje hebt van 4 jaar!!
maar je hebt gelijk…het was voor jou tijd…dus het heeft niks met jullie liefde voor elkaar te maken…
er eens goed over praten…er moet vast wel uit te komen zijn…
groetjes
filiz
wat een verhaal!! opeens is heel je leven overhoop gehaald,
veel sterkte turkije lover!!!
ik hoop voor je dat hij snel op msn komt…
Heeeel veel sterkte! Ik kan me voorstellen dat je je vooral kut voelt omdat hij verder niets van zich laat horen… Ik hoop datie snel contact opneemt om je uit je onzekerheden te halen!
Jeetje meissie, schrik me rot van je verhaal. Je vraagt je af wat er aan de hand kan zijn maar zoiets is geen moment in mijn gedachten op gekomen. Vreselijk dat je moeilijk contact met hem kunt krijgen op dit moment. Terwijl je juist nu met zoveel vragen zit, onzeker bent over jullie toekomst samen. Hoop dat je heel snel duidelijkheid krijgt. Een vette knuffel en heel veel sterkte!!
Turkije lover, ik weet even niet zo goed wat ik moet zeggen.
Wat een verhaal zeg.
Probeer wel gewoon kalm te blijven en geef je vriend de ruimte en de tijd om aan de situatie te wennen. Neem vooral geen overhaaste beslissingen.
Jullie houden tenslotte van elkaar en dat kan niet ineens over zijn. Het zal tijd kosten om uit te vinden hoe het verder moet en neem die tijd ook ruim.
Als jullie bestemd zijn voor elkaar komt alles wel weer in orde.
Heel veel liefs en dikke knuffel, Fransijn.
Ik heb me vriend gisteravond gesproken op msn.En heb hem gelukkig wat vragen kunnen stellen.Op dit moment is het enige wat hij wil zijn zoon zien en dus naar Duitsland gaan,een vriend van die moeder is nu bij hem,die moeder kon zelf niet komen,omdat ze getrouwd is en haar man niet weet dat ze contact heeft gezocht.Op dit moment zijn ze druk met een visum regelen en dan vertrekt hij naar Duitsland om zijn zoon te zien.Ik Vroeg wat zijn verdere plannen waren,maar dat weet hij zelf ook nog niet hij wil in elk geval niet in Duitsland blijven.Hij zou me wel laten weten wanneer hij gaat en voor hoelang.Ook zei hij dat ik in mei wel kon komen dat hij er dan wel weer was.Nou ja zeg heb afgelopen week dus de vakantie omgeboekt maar mijn enkele ticket dus nog niet.Dus ik zou half mei wel kunnen gaan voor een aantal dagen en dan een week later weer,want die is nu geboekt.Maar goed ik ben wel wat wijzer geworden en voor de rest is het afwachten hoe het allemaal gaat verlopen dat weet hij zelf ook nog niet.Ik had natuurlijk een hoop vragen,maar op een gegeven moment vroeg hij waarom ik dat allemaal vroeg en dat hij geen 8 meer was, schijnbaar is het in Turkije niet gewoon om veel vragen te stellen.Het positieve is dus dat we gepraat hebben. Ik zit nu te denken of ik half mei toch nog zal gaan dan,maar ik moet dan wel zeker weten dat hij er is,dus ik laat dat ticket toch nog maar even hier liggen.
Bedankt voor jullie lieve reacties en ik hou jullie zeker op de hoogte.
Summa,wat die dna test betreft,wat ik begreep is dat zij dna naar het ziekenhuis daar heeft gestuurd en hij dus ook dna heeft afgestaan.
Ingewikkelde situatie. Vrouw is getrouwd en neemt stiekem contact op met de vader van haar kind
, zal haar man blij mee zijn. Maar ja, das haar probleem.
Stomme vraag misschien maar kan je niet naar hem toe als hij in Duitsland is? Is toch weer een stuk dichterbij voor je dan Turkije? Of wil je vriend dat niet?
Dat dacht ik ook Marion,vindt het wel vreemd.Zelf zat ik er ook aan te denken om misschien naar Duitsland te gaan,maar me vriend wil daar eerst alles zelf op een rijtje zetten hij weet natuurlijk ook niet hoe hij gaat reageren.
ingewikkeld zeg!!
als ik jou was zou ik hem ook op willen zoeken in duitsland als hij er is.
verder wens ik je heel veel sterkte!!
Ja, misschien overrompelde je hem wel met zoveel vragen waar hij misschien ook het antwoord nog niet op weet.
jou leven staat op zijn kop, maar dat van hem ook.
Nou lekker dan een vrouw die getrouwd is maar vervolgens stiekum de vader van haar kind via, via laat weten dat hij de vader is…ik heb er zo
mijn vraagtekens bij…
Ja en wat de rest ook zegt Duitsland is wel te doen toch…
blijf kalm, denk goed na en neem geen overhaaste beslissingen…
groet Viva