ja ik heb soms ook mijn vraagtekens bij wat de bedoeling van haar nu precies is,maar kan nu even niet meer doen dan afwachten en hem alles op een rijtje te laten zetten
echt erg ingewikkeld!:retard:
wat raar van die vrouw dat ze het haar man niet laat weten, hij zal er toch achterkomen als jou vriend naar duitsland komt ?
ik hoop dat jullie er verder allemaal uitkomen!!
Heee…
Hoe gaatie nu metje? Ik hoop al wat beter =). Gelukkig heb je nu wat meer duidelijkheid, al zijn er vast ook nog heel veel vragen.
Cristina,gaat de ene dag beter dan de andere.Heb sinds vrijdag geen contact gehad en telefoon neemt hij niet op.Dus onzekere tijden hier.
Hier even een updatetje,heb net me vriend nog maar eens gebeld en eindelijk nam hij de telefoon nu wel op.Hebben gelukkig even lekker kunnen babbelen.Is al een hele opluchting voor mij.Hij was dus wel een beetje kwaad dat ik hem niet kon helpen,omdat ik altijd had gezegd dat hem wilde helpen en nu vroeg hij een keer om hulp en nu kon ik dat niet.Gelukkig is dat probleem nu opgelost en kijken we nu hoe het verder gaat.
Bedankt voor al jullie steun en ik hou jullie zeker op de hoogte.
Hallo Turkije lover,
Wat een verschrikkelijk verhaal wat je vertelt. Ik probeer me voor te stellen hoe machteloss jij je moet voelen. Niet alleen vanwege het feit dat je vriend ineens vader is , maar ook omdat je geen contact met hem kan krijgen. Ik hoop dat je vriend het allemaal op een goede manier kan verwerken en er mee om kan gaan en jouw niet buitensluit. Ik wil jouw en je vriend alle sterkte toewensen, en ik hoor voor je dat hij snel contact met je opneem zodat jij ook weet waar je staat en hoe jullie samen verder kunnen.
Gr Rachel
Vervelend verhaal meid! Wat ik zo raar vindt is dat jij niet met hem mee kan/mag? naar Duitsland.
Jij als zijn vriendin zijnde hoort toch bij zijn leven en zou toch gewoon mee kunnen gaan.
Althans als ik de relatie bekijk tussen mij en mijn man (ondertussen)
Ik hoop dat jullie er uit komen! Sterkte
Mila,
Ja zo denk ik er ook over,maar hij is super eigenwijs en zegt het is mijn probleem wat ik eerst alleen moet doen.Dan kan ik wel gaan pushen,maar schiet ik ook niks mee op.Denk ook dat hij nog steeds van slag is hoor,hoop dat we er snel uit kunnen komen.
Hey Turkije-lover,
Hopen dat de tijd snel opschiet en dat je eindelijk kunt weten wat hij nu gaat doen… Maar je gaat toch weer naar hem binnenkort dus face-to-face met hem kunnen praten is dan toch wel beter dan nu op msn via of via de telefoon hé. Veel sterkte en ik hoop dat jullie eruitkomen…
X Summa
Hoi Summa,
Ja binnenkort ga ik naar Kusadasi maar hij weet dan niet of hij er is.Zodra alles geregeld is met het visum gaat hij dus naar zijn zoon toe en dat kan zomaar in de periode zijn als ik kom hij weet het niet.Ik snap het soms niet hoor het gaat allemaal zo snel …
@ Turkije-lover: ik snap best wel dat hij niet wil dat jij meegaat. Hij gaat voor het eerst zijn zoon ontmoeten, is zelf van slag… Het wordt waarschijnlijk een nogal rare situatie, vooral met zijn ex zal het ongemakkelijk worden…
Bovendien zijn Turken niet van die ‘deel maar alles met ons’ mensen. Ze lossen het liever zelf op en daarom denk ik dat het belangrijk is dat hij de tijd en rust krijgt om alles op een rijtje te zetten. Wanneer hij eenmaal 1 keer in Duitsland is geweest zal alles misschien duidelijker zijn en wie weet kun je een eventuele volgende keer mee?
Cristina,het enige wat ik nu kan doen is afwachten,op dit moment komt al het contact van mij,maar ben al lang blij dat we contact hebben.Het is niet echt een ex van hem meer een eenmalige vakantieliefde.Hij wil het allemaal alleen oplossen het is zijn "probleem’ en niet de mijne zegt hij,dus daar moet ik me maar even bij neerleggen hoe moeilijk ik dat ook vind.
Lijkt mij ook echt heel erg vervelend. Ik hoop voor je dat je hem nog ‘haalt’ wanneer je naar Kusadasi is. Toch wel fijn om hem even te zien, is waarschijnlijk ook wat geruststellender voor jou.
dat zeker en face to face met hen praten is ook veel prettiger.Bedankt.Ik weet dat als hij gaat hij 10 dagen blijft.Misschien vraagt hij alsnog wel of ik wil komen of dat hij hier mag komen.
Ehm even een ander vraagje, met een visum voor Duitsland mag hij toch ook naar Nederland?? Dus waarom komt hij na zijn bezoek aan zijn zoon dan ook niet even bij zijn vriendin langs?? Als dit niet tot de mogelijkheden behoort ben jij na zijn bezoek aan zijn zoon, toch zo in Duitsland en kunnen jullie wellicht daar nog een paar dagen samen genieten.
Linda,Hij heeft wel gezegd dat als de mogelijkheid er is hij misschien wel langs komt,maar hij is afhankelijk heeft geen eigen vervoer enzo.En ligt er natuurlijk ook aan waar hij zit in Duitsland.Na 4 jaar heeft hij te horen gekregen dat hij een zoon heeft dat is natuurlijk al een hele schok.En hij wilt het allemaal alleen doen dus,dus op dit moment kan ik niet veel doen.
Jeetje Turkije lover, ik lees je verhaal nu pas. Ik begrijp nu ook waarom je plannen zo gewijzigd zijn wat betreft je bezoekjes aan Kusadasi.
Wat een vreselijk gevoel moet dat zijn om je zo machteloos te voelen. Het is natuurlijk niet niks. Ik hoop voor jullie dat er snel over gepraat kan worden en dat jullie hier samen uit gaan komen.
Heel veel sterkte!!!
Heey turkijelover… nog een verlate reactie van mij…
wat moet dat een ongelooflijke klap voor jou zijn geweest… ook voor hem natuurlijk…
over dat punt dat hij het alleen wil oplossen, idd dat zijn turken maar daar heeft ie geen gelijk in… jij bent nog altijd zijn vriendin en hebt er dus zeker wel wat mee te maken…
ik zou absoluut niet in je schoenen willen staan, ik hoop echt waar voor je dat alles weer in orde komt. Alhoewel ik ook denk dat het niet meer hetzelfde zal zijn. Een kind is een hele verantwoordelijkheid, maar eerst maar afwachten wat de moeder van het kind eigenlijk wou met deze actie. Misschien wil ze alleen maar dat hij weet dat hij een kind heeft en meer niet… Ik denk dat dat wel het geval is omdat het 4 jaar geduurt heeft voordat ze contact heeft gezocht dus om geld of andere zaken is het niet te doen, ze zal het waarschijnlijk alleen voor het kind hebben gedaan. Wat op zich wel positief is.
Ik heb er alle vertrouwen in dat jullie er uit komen en dat je wanneer je naar turkije gaat hij er ook is. Ik denk dat wanneer je heen gaat en hij er niet is, je je daar doodongelukkig zult voelen omdat je hem dan nog meer mist.
Misschien heb je het al gezegd maar wanneer zou je dan naar turkije gaan met een kleine kans dat je hem ziet?
Groetjes en sterkte… xx
Elif,
Ik heb toch besloten om 15 mei naar Kusadasi te gaan.Ik hoop dan met hem face to face te kunnen praten.Heb vorige week een smsje van hem gehad dat hij er dan wel is,maar daarna niks meer gehoord en hem ook niet te pakken kunnen krijgen.Dus op dit moment is het allemaal nog spannend hoe en wat,maar ga er toch heen de 15de,mocht hij er toch niet zijn de 15de dan kan ik misschien daar toch wat meer te weten komen,want heb natuurlijk wel een hoop vragen.
jah natuurlijk dat is begrijpelijk…
tzal wel moeilijk voor je zijn dat hij zo ‘afstandelijk’ nu doet… ik zou persoonlijk gek worden als hij zn telefoon constant niet oppakte en ik geen contact meer zou hebben…
gelukkig dat je nog wel gaat en hij er ook is… via de telefoon of msn praten is altijd een stuk minder en afstandelijker… je begrijpt elkaar minder snel…
ik hoop dat alles goed komt met jullie…