Heb net eindelijk met hem gesproken door de telefoon en het is zeker dat hije r de 15de is,dus ik ga.Hij wilde niet veel zeggen door de telefoon dat bespreken we als ik daar ben zei hij.Dus spannend allemaal,maar heb hem in ieder geval weer gesproken.
Gelukkig is hij er :d dan krijg je eindelijk wat duidelijkheid.
Je gaat ook al overmogen, spannend!
Nou,ik ben weer terug en moet zeggen dat het allemaal wel positief verlopen is.Heb gelukkig face to face met me vriend kunnen praten.Alhoewel ik het er soms uit moest trekken hoor.Hij is nog niet naar Duitsland geweest en weet ook niet wanneer dit gaat gebeuren.We hebben alles goed uitgesproken en ik heb hem ook duidelijk gemaakt dat het voor mij niet uit maakt dat hij een zoontje heeft.Hij heeft het hele gebeuren ook even naar zich neergelegd,en wacht nu wel af hoe het allemaal gaat lopen,voorlopig kan hij niet naar Duitsland en de moeder van zijn zoontje wil ook niet naar Turkije komen wat ik heel vreemd vind.Maar goed het is niet anders.Ik ben de afgelopen dagen gelukkig wat wijzer geworden.
NOu gelukkig maar…
Ben je zelf ook weer wat rustiger…want leven in zo een onzekerheid dat ga je niet lang volhouden!..
xxx
Turkijelover, ik ben blij voor je dat alles is uitgesproken tussen jullie. Dit geeft nieuwe perspectieven voor de toekomst. Gelukkig maar.
Ik ben blij voor je dat je wat meer duidelijkheid hebt gekregen in Turkije en dat je goed hebt kunnen praten met je vriend. Gelukkig ga je snel weer terug (tegelijk met mij). Ik hoop dat jullie een supertijd met elkaar gaan hebben!!
turkije lover: ben blij voor je dat jullie alles hebben uitgepraat!!![]()
Nou iig goed te horen dat jullie face to face hebben kunnen praten, dat is toch altijd een stuk beter dan telefonisch of via MSN. Mijn vriend heeft een dochtertje van 4 verwekt voordat wij elkaar leerde kennen, de situatie is natuurlijk niet te vergelijken maar wij hebben onderling een zeer goede band, bel en email regelmatig met moeder en dochter. Hoop dat er voor je vriend ook snel duidelijkheid komt, want dit moet aan hem vreten…
@t Turkijelover,
Wat fijn voor je dat alles is uitgepraat is. Ik hoop dat alles op zijn pootjes terechtkomt en dat jullie er samen goed uitkomen.
Ik wens jullie veel geluk toe.
Groetjes Rachel
En hoe is het nu???
Is hij inmiddels naar Duitseland geweest??
Ben benieuwd