Wie kent Kader..

.

jeetje wat een verhaal.
ik vind het heel erg wat je is overkomen…dus als ik het goed begrijp hebben jullie elkaar leren kennen, en een maand erna zoude jullie al trouwen?

ik zou van zn leven niet zo veel geld opsturen! groote kans dat je het nooit terug ziet. god weet wat ie er allemaal mee gedaan heeft.
hij hoeft de hele winter niet te werken, en jij bent het mooi kwijt

ik zou geen smsjes meer naar hem sturen, hij is het niet waard.

begrijp me niet verkeerd, ik vind het echt sneu voor je. heel veel sterkte ermee.

groetjes

filiz

Hallo meisje,

allereerst wil ik je zeggen hoe erg ik dit allemaal voor je vind.
Iemand die zo n misbruik van je maakt (want dat doet ie!!) is niets anders dan een crimineel.
Dwars door je roze wolkje wil of kan je dit niet zien. Je wilt hem zo graag geloven, maar diep van binnen weet je al dat dit alles totaal niet klopt.
Met iemand willen trouwen die je in april ontmoet en die in juni al in Tunesië zit??? Die persoon ken je toch helemaal niet en waarom dan zo snel al trouwen?
Tuurlijk is ie lief en aardig, maar er telt voor hem maar 1 ding en dat ben jij duidelijk niet.
Zou je nu naar Turkije gaan, als je zijn adres had, dan zou het je je geld niet opleveren, maar wel heel veel extra verdriet.

Sorry als ik hard overkom, maar probeer hem te vergeten, ook in het belang van je kindje. Aan zo n "vader"heeft ze niets.
Heel veel sterkte en wijsheid toegewenst

Hey meis!

Jeetje wat een verhaal. Wat een enorme gemene streek van die jongen om nu opeens niets meer te laten horen. Hij heeft zoveel geld van je gekregen!!

Wat ik mezelf inderdaad ook afvraag; Jullie kennen elkaar 2 maanden en hebben dan al trouwplannen. Uit ervaring weet ik dat je elkaar in 2 maanden helemaal niet leert kennen. Ik begrijp jouw situatie ook wel, hij is lief, ziet er leuk uit, en het klinkt allemaal super… Maar de werkelijkheid is helaas dus anders!!!

Ik kom al jaren in Gümbet en ben zelfs ook in Isis geweest, maar ik ken deze jongen niet. Hij heeft wel een bekend gezicht, maar ik zou niet weten waarvan… Mocht ik er ooit nog achter komen dan hoor je het van me!

In ieder geval sterkte, en ik denk helaas ook dat je hem maar moet vergeten, omdat dit ook het beste is voor je dochtertje!!

.

ik kan de foto niet openen
net als de andere zou ik mijn vriend nooit geld geven

ik wil je heel veel sterkte wensen!!! maar ik begrijp dat dat niet makkelijk zal zijn

@Doorntjes: Jéééééj wat een verhaal ! Nou, om het ff grof te zeggen: het is wel méér dan duidelijk dat hij je gebruikt heeft voor je geld ! Zou je moeten geweten hebben als je na 2 maandan al wil trouwen, kan en klopt gewoon niet ! Een eerlijke Turk/Tunesier doet dit niet zo snel !
Stuur nooit geld op naar je vriend, doe ik nooit nooit nooit en hij vraagt er me zelfs niet om. Als ik weet dat hij iets leuk vind, dan breng ik het mee, maar geld NOOIT ! Hij heeft je echt goed belazerd en mocht ik jou zijn dan breek ik het contact ! Zal beter zijn om hem te vergeten en hij verdient het niet !
Hou er ook rekening mee, hoe lief die familie nu nog tegen je is, dat ze mss in hetzelfde complot kunnen zitten…

Sterkte meid !

oja, net als Cyn komt dat gezicht me bekend voor, ben nog nooit in Bodrum geweest, wel al in Kusadasi, Antalya en Side en Marmaris… Mss een tip ?
Maar wss had je zo een type turk/tunesier vast waarvan er wel een hoop rondlopen met zo een haar en zo …

.

wat een lul…sorry heb dr geen andere woorden voor.

jou zaken niet?? het is verd*mme wel jouw geld!!!

sorry…miss een beetje te fel.
maar ik kan hier zo boos over worden.

nogmaals, ik wens je heel veel sterkte toe!!

xx

filiz

Lieve Doorntjes,

Helaas ben je nog steeds niet de enige wie het overkomen is en er zullen wellicht nog dames zijn wie het zal overkomen.:mad: :mad:

Het kwaad is al geschied. Ik vind het heel erg voor je en ik hoop dat je al je problemen kunt oplossen.
Ik wens je onwijs veel sterkte met alles, want het maakt toch erg verdrietig als je zoiets moet meemaken.

Heb de andere foto’s bekeken en aan mn moeder getoond maar ik ken hem toch niet en mn moeder ook niet. De tweede foto’s zijn veel duidelijker en had ik het toch op een andere persoon.

Nou, wat ik niet zo begrijp: al die signalen die aangaven dat hij het enkel voor het geld deed…

ik weet niet of ik het helemaal eens ben met sevgilim

ik heb een meisje op msn die in ongeveer 6 maanden verloofd en getrouwd is. ook is zij nu binnen 1 jaar zwanger. wil je dan zeggen dat die jongen ook niet eerlijk is?

als het goed is is zij nu bezig om hem naar België of Nederland te halen.

een ander meisje hier op het forum kent haar beter en zal meer weten

@Turkije-fan: ik heb het niet alleen over dat ‘vroeg’ trouwen maar nog meer om de andere signalen zoals: onbeleefd zijn als zij geld geeft aan hem, een tijd van zich niets laten horen, uitgaan met een ‘vriend’ zonder haar te vertellen, haar dwingen om méér geld te storten dan ze uiteindelijk wou doen enz enz enz…
Komt mss grof over van me, maar is gewoon om aan te duiden dat doorntjes haar niet schuldig mag/moet voelen om hem, hij is de schuldige en heeft héél wat goed te maken, doorntjes niet !
En toch blijf ik erbij dat zo vroeg trouwen en kinderen krijgen niet echt gezond is, is mijn mening dan wel en ik wil daarmee niet beweren dat ‘alle’ huwelijken slecht zullen eindigen, maar volgens mij ken je elkaar gewoon nog niet goed genoeg ervoor na enkele maanden…
En waarom passen die jongens zich eens niet aan aan ons ? Als er wederzijds respect is vind ik dat het van beide kanten moet komen, wij hier trouwen nl niet zo snel… en dat moeten zij dan ook verstaan ! Wij passen ons nl ook vaak aan aan dingen van hun.

.

.

.

Hoi,

Inderdaad, ik zal niet de enige zijn. 't Is te hopen dat het kwaad zich keert…
Jazeker, het geeft me heel veel verdriet, heel veel huilbuien maar ik heb enorm veel steun aan jullie reacties. Bedankt.

Groetjes,
D.

Nou, ik heb er niet zo een goed gevoel bij, bij dit hele verhaal en doet me steeds meer denken dat hij ondertussen een ander heeft en er vandoor is met jouw geld… Ik hoop dat ik mis ben !