Wie kent Kader..

nou een ander hoeft natuurlijk niet, maar ook ik denk dat je je geld niet meer terug ziet.

liefs

@Doorntjes, Ook ik denk helaas dat je je geld niet meer terug zult zien! Deze jongen zal inderdaad op je geld uit geweest zijn, en je bent daar helaas ingetrapt… Tuurlijk hoop ik voor je dat er iets anders aan de hand is, waarom hij je niet kan bellen… maar krijg er steeds minder vertrouwen in!

Maar dat hij boos werd toen jij vroeg waar hij dat geld voor nodig had… BELACHELIJK!! Hij had het van mij dan al niet eens meer gekregen… Mijn vriend heeft me nog nooit om geld gevraagd, en als hij dat wel zou doen dan zou ik echt willen weten waar hij het voor nodig heeft!!! Meis ik hoop echt dat jij snel iets van hem zal horen!!!

Oh en die foto’s, hij komt me nog steeds heel bekend voor… Ik denk van het uitgaan… dat zou toch best kunnen!!!

Sterkte nogmaals!

.

idd verwarrend…

weet je dochtertje ondertussen al wat dr gaande is, of is ze nog te jong om dit alles te begrijpen?

.

.

miss kan je eens bellen zonder dat hij je nummer ziet…miss pakt ie dan wel op.

.

.

@Doorntjes: dus als je je gsm op privénummer zet dan weet hij dat jij het bent ? Mss kan je eens proberen, als je dat hebt tenminste, om met Skype te bellen ? Ik bel altijd zo naar mn vriend, en als hij opneemt zegt hij altijd ‘efendem’ (of hoe schrijf je het) dan weet ik dat hij het nummer niet kent want als hij weet dat ik het ben, zegt hij altijd hallo of zo … Nou, van mij mag hij natuurlijk weten dat ik het ben ! Maar met Skype bellen is zéér goedkoop en had ook eens gebeld op mijn gsm en het nummer die erop komt is een +44… nummer, dus mss denkt hij dat het iemand uit een ander land is en is hij nieuwsgierig en neemt hij toch op ?

Skype kan je installeren via internet en dan opladen met een visakaart, maar er zijn zeker ook andere betaalmiddelen. Mss het proberen waard ?
Ik hoop echt dat je antwoorden krijgt op al je vragen nu !

.

Mss heeft hij verschillende gsmnummers en heb jij alleen dat nummer waarop je hem nu belt ?

.

.

.

Allemachtig wat een verhaal.
Ik heb er eigenlijk geen woorden voor. Sorry.

Maar we zullen onze ogen open houden voor de jongen.
Maar inderdaad wat sev zei misschien is hij nu ergens anders antalya enz want daar duurt het seizoen langer.
Maar in Bodrum gaan ook steeds meer en meer hotels 12 maanden open.

Groetjes jac

@Doorntjes, ik denk dat ik hem ken van het uitgaan in Gümbet zelf… Dus niet van hotels… Hoop echt dat je iets hoort!!!

x

Wat een verhaal zeg!!!Maar wil je nog steeds met hem trouwen als hij contact opneemt of begrijp ik dit verkeerd?

groetjes

Dat vraag ik me inderdaad ook af!

.