Wie kent Kader..

.

.

Inderdaad !

:smile:

Is er een reden voor ?

.

nou, als hij nu al zo doet, doet hij het later ook ! Wil jij een man die wil dat je je geld afgeeft, dat je te weinig geld aan hem geeft ? Dat zo koppig blijft doen om het minste ?
Open your eyes girl !

.

ja ik heb je een PB terug gestuurd !

Ik ben met de andere dames eens. Stel als je met hem gaat trouwen, zal die dan echt zijn houding veranderen, tegenover wat die jouw nu allemaal heeft geflinkt. Ik zal uberhaupt niet met zou iemand willen trouwen na alles wat die je heeft aangedaan. Hij is het je gewoon niet waard.Zoals de andere zeggen. Open your eyesssssssssssssssssss.

.

Jeetje, weet niet zo goed wat ik hier op moet zeggen… Kan me voorstellen dat je gek op hem bent, en alles positief wilt zien… maar dat hij jou dit flikt is ook niet echt normaal!!! Ik zou er nog maar eens even heel goed over nadenken hoor!!

x

Waarom is hij zo bijzonder voor je dat je zelfs nadat hij je dit geflikt heeft nog met hem wil trouwen.IK zou als ik jou was er nog heel goed over nadenken.

groetjes

.

ab, stuur géén sms meer ! Echt niet ! Zal beter voor je zijn, als je geen stuurt zal hij wel sneller terug sturen ALS hij dat wil… Nu denkt hij enkel: aha , goed zo, ik heb ze lekker achter me aan ! Nog eventjes van genieten !
doe het NIET meer !!!

Misschien heeft hij wel zijn andere goede kant laten zien, maar hij kan oook zo denken, nu heb ik haar weer in ingewonnen met mij normale lieve gedrag dus nu kan ik er weer van genieten.etc.

Als ik jouw was, neem geen contact met hem op. Laaat hij nu maar eens wat van zijn horen. Hij moet zijn excuse aanbieden wat die jouw allemaal heeft aangedaan.

.

.

Is de kans niet groot , dat die daar ook niet meer werkt.Of heb je de nummer nu waar die nu werkt. Als het tweede hetgeval is , dan kun je het proberen.Nee heb je, ja kun krijgen.
Sommige managers stellen het niet op prijs, dat er gebeld wordt.En als die daar ook niet is, dan meid neem dan tijd voor jezelf en laat de telefoon liggen.!!!

Hmhm, geen idee. Hoe ben je aan dat nummer van die baas gekomen ?
Je wist toch niet waar hij werkte ? Hoe weet je dan wie zijn baas is ?