Sorry dat ik het zeg hoor,maar ik denk dat je het achter je moet laten hoe moeilijk dit ook is en dat geld dat krijg je toch niet terug,waarschijnlijk heeft hij het al uitgegeven dus hoe zou hij jouw moeten terug betalen.
groetjes
Sorry dat ik het zeg hoor,maar ik denk dat je het achter je moet laten hoe moeilijk dit ook is en dat geld dat krijg je toch niet terug,waarschijnlijk heeft hij het al uitgegeven dus hoe zou hij jouw moeten terug betalen.
groetjes
.
.
een goed excuus zal hij altijd wel vinden hoor… Alleen aan jouw om erin te trappen of niet … Ze vinden altijd wel iets dat je doet plooien…
Ben het er mee eens!!!
.
dus neem dan afstand en laat hij maar voor je vechten. Denk ook aan jezelf en aan je kind. Het lijkt mij dat je 24/7 er mee bezig ben. Probeer nog eens een keer de telefoon te laten liggen.
En moet je denken : Wie is het belangrijkste in je leven, Kader of je dochter ?
TUURLIJK je dochter !!! Dus Kader is bijzaak moet je denken, ,geniet van je dochtertje, ze word groot voordat je het weet, en mss komt zij ook met een turk af
Kan ze hier ook komen bijkletsen ! ![]()
.
OKey dan !!!
.
.
hahah ik ga volgend week naar Turkije .Wie weet.
.
Turgutreis, en 2 dagen naar Bodrum.
.
.
ik zal eerst afwachten wat zijn beslissing is en neemt niet gauw de conclussies, dalijk is het weer het zelfde liedje.!!!
maar ik benieuwd wat die te zeggen heeft!!!
.
Maar mannen kunnen ook hele mooie praatjes hebben. Als ik jou was zal ik niet snel conclussies trekken, hij moet laten zijn dat die voor jouw echt en echt wil vechten.!!!