Wie kent Kader..

Is die nu in Turkije of Tunesie?

.

DOORNTJES !!! NIET TE BLIJ REAGEREN AUB !!! Zeg ook maar eens dat hij zich eerst mag verontschuldigen voor zijn onverantwoord egoïstisch gedrag ! Althans, zou ik doen moest hij mijn vriend zijn ! Geloof me ! En aub, laat ons u helpen als hij morgen geantwoord heeft, want wij staan er volledig buiten en kunnen mss nuchtiger reageren want volgens mij zit jij nu in een roes van enthousiasme :wink: hehe

Ik hoop echt dat het goed komt, maar aub, wees wakker !

.

.

.

Doorntjes, voor alle duidelijkheid, mss komt het grof over als ik iets zeg, maar ik ben gewoon rechtuit en weet soms niet hoe het wat te omzeilen. Maar het is niet bedoeld om je te kleineren of zo, maar gewoon om je te helpen en je dingen duidelijk te maken, ik hoop dat je me begrijpt hierin…

jeetje ik zit hier met open mond je verhaal te lezen.(Lees 3x )want dit is echt niet te geloven hoor. Dit is echt verschrikkelijk om mee te maken zeg! Zo zie je maar dat liefde echt blind is. Miss is het beter om helemaal geen contact meer met hem te zoeken… dat zal waarschijnlijk niet meevallen maar anders kun je het denk ik voor jezelf niet afsluiten hoor. Laat ook het contact met zijn zus varen want van haar kon je ook niks te weten ( tenminste dat is mijn conclusie uit je verhaal). Zij zal toch partij voor Kader kiezen want het is uiteindelijk wel haar broer. Ik wens je heeeeel veel sterkte toe!

Gr Rachel

Hoe blij je nu ook bent wees alsjeblieft op je hoede en als hij weer om geld vraagt geef hem het niet,het is misschien bot gezegd maar je bent wel een makkelijke prooi voor hem zo.Dus hou een beetje afstand en doe niet al te enthousiast als hij je belt.

groetjes

leuk dat ie belt…maar dadelijk zeg je iets wat hem niet zint en hoor je weer 3 weken niks.

je moet doen wat je verstand je zegt…don’t let your heart control your head!!

iemand die van je houdt laat niet 3 weken niks van zich horen, die wil een ruzie zo snel mogelijk opgelost hebben!!

ik wil niet tehard over komen hoor, maar blijf aub met beide benen op de grond.

laat je het ons weten wanneer ie terug belt? ik ben benieuwd :wink:
ik leef met je mee…

xxx

filiz

.

.

kan me voortsellen dat je zenuwachtih bent ja!!

we denken aan je

xx

filiz

.

en heeft hij nog terug gebeld?

Ik heb net je verhaal gelezen en ik vind het ongelofelijk erg voor je. Ik krijg wel een beetje de indruk dat je constant op eieren moet lopen zelfs in de periode dat het beter was. vb: Als je de naam van zijn hotel vraagt zijn dat jouw zaken niet, Je weet niet goed wat te zeggen als hij belt want je wil vermijden dat hij boos word…(terwijl ik vind dat JIJ alle recht hebt om heel erg boos te worden). Weet je heel zeker dat dit is wat je wil. Dat je wil samenleven met een man die je zo behandelt. Ik wil je nu niet bemoederen maar ik weet uit ervaring dat wanneer je uiteindelijk iets hebt dat je echt heel graag wil, het vaak enorm tegenslaat.
In ieder geval veel succes met je telefoontje vanavond. (en laat zeker niet op je kop zitten)
Veel sterkte!

.

@Doorntjes: moest ik jou zijn, liet ik het nu al varen ! Eerst past het niet om te bellen, zijn smoes is dat hij ziek is en zn vriend er toevallig was… en bel je later terug, neemt hij niet meer op… Sorry hoor, ik zou het niet pikken ! Julllie zouden trouwen hoor !!! Dan behandel je je toekomstige vrouw niet zo !
Maar volgens mij probeert hij je af te wimpelen…

ik sluit me bij sev aan!!

.