hij mag idd zeggen waar het opstaat…dan kun jij teminste verder, alleen of met hem. dat ik jou keuze.
groetjes
filiz
hij mag idd zeggen waar het opstaat…dan kun jij teminste verder, alleen of met hem. dat ik jou keuze.
groetjes
filiz
dat verhaal dat hij ziek is herken ik van een andere jongen een paar jaar geleden.
na een tijdje liet deze jongen niks meer van zich horen en ineens na 2 jaar begon hij weer te seinen.
.
.
ik heb niks met die jongen gehad. ik was toen 14 toen ik hem leerde kennen en hij was 18.
hij seinde en ik seinde dus terug en toen kreeg ik een smsje. later hem toegevoegd op msn, maar we hebben elkaar eigenlijk niet veel vertelt op msn.
heb hem dus nooit gevraagd waar hij ineens weer seinde
hij vroeg wel of ik nog van hem hield. ik heb toen terug gestuurd: hoe moet ik dat weten? ik heb je al 2 jaar niet gezien. en ik had al een nieuwe vriend.
@Doorntjes: mss de reden waarom hij je nog niet heeft verteld waar het op staat is dat hij mss zelf nog twijfelt. Als hij je niet meer wil, komt er geen geld meer binnen op de gemakkelijke manier voor hem. Wilt hij je wel, dan moet hij wel trouwen maar mss heeft hij een ander of wil hij niet met je verder… Volgens mij twijfelt hij aan zijn eigen.
En als hij de hele dag ziek was, waarom mocht je dan pas savonds bellen ? Had hij je toch ook kunnen smssen dat hij thuis was, had je eerder kunnen bellen. Sorry, maar voor mij klopt het niet ! Hij houd je duidelijk aan het lijntje …
en daar ben ik mee eens.
Het blijft een moeilijk iets, maar zo te lezen en daar vanuit mijn conclusie trekkenben ik het met sev eens.
Dat hij je aan het lijntje houd.
Groetjes
.
.
Ik snap dat het héél verwarrend voor je is !
Maar hij zal er alles aan proberen te doen opdat je geld zal geven. Je manipuleren tot je toegeeft !
.
@Doorntjes: wel, heb het nog meegemaakt dat ze hun condooms gewoon doorgeven aan wie het nodig heeft… raar maar zo zijn ze wel … Maar dan koop ik het wel nooit, dus heb ook geen recht om er wat over te zeggen ![]()
.
thoh ja, dat is iets wat je volgens mij niet echt kan controleren hoor… Ik ken er hier in belgië ook wel die ze aan vrienden geven of zo… Te zien hoe je er tegenover staat en of je erover kan praten bij je vrienden.
En moest het toch voor zichzelf zijn, wees dan blij, want als hij het wil, doet hij het toch, en dan liever met condoom dan zonder niet ?
.
Hmhmhmhm, laten varen die handel ! Zijn zus is al even medeplichtig als hem ! Ze zijn wat van plan denk ik (mss om zo snel mogelijk naar hier te komen) en ze willen je aan het lijntje houden tot ze zeker weten wat ze willen.
Nu zou ik voorstellen: véél heb je toch niet te verliezen… Bel hem op, zeg op een strenge manier: Nou, het is tijd dat je me nu zegt waar het op staat ! En nu wel meteen ! (als hij weigert zeg je gewoon: goodbye en sluit je af) en anders vertelt hij het en weet je het meteen.
Want nu heb je je alleen maar een beetje zwak opgesteld door gewoon ‘ok’ en ‘goed’ te antwoorden. Nu mag het ook eens over HEM gaan !
Jij moet niet altijd het brave huismoedertje zijn ! Je hebt een kind en een toekomst voor je, je bent ouder, dus JIJ mag nu eens de leiding hebben en je hebt het recht te weten waar alles op staat ! Gedaan met lief en vriendelijk te zijn !
.
.
lieve doorntjes
ik heb alleen ff snel jouw stukkie gelzen en niet de reactie’s van de rest, maar bij het lezen van de naam snoopy breekt het zweet me uit!!
Ik kan me namelijk niet voorstellen dat er zoveel jongens zich snoopy laten noemen…ik ken hem namelijk wel. nou ja, ik weet niet beter dan dat snoopy een turk is (korhan) en dat hij animatie in izmir studeert en de zomer van 2004 in Wow resort heeft gewerkt sinds juni tot sept, in zomer 2005 begonnen is in wow resort maar ook in juni is overgeplaatst naar wow beach club en daar heeft hij gewerkt tot begin sept. de rest van de animatie daar, zou idd dit jaar naar isis toe gaan, dus grote kans dat hij dat ook heeft gedaan.
hij is behoorlijk klein, is opgegroeid in oostenrijk en spreekt daarom ook zo goed duits en een beetje frans. hij kent een paar woordjes nl voor zover ik allemaal weer…
hij lijkt me absoluut niet tunesier, maar ik denk dat hij over alles en nog wat liegt, dusse dat wordt lastig om iets te achterhalen wat echt is.
ik vind het heel erg erg voor je dat dit jou allemaal is overkomen en dat je je geld zeker kwijt bent. heel veel succes en sterkte met het verwerken van je verdriet, maar het lijkt me absoluut heel erg verstandig om nooit meer een seconde aan deze jongen te denken…