Wie kent Kader..

.

stuur die foto ff via de mail, kan ik kijken of het dezelfde is, want ik vind het toch wel een heel raar verhaal

.

doorntjes, stuur mss ook eens die andere naar bloem, die waren nl duidelijker vond ik …

.

.

@Doorntjes: sja… Lieve meid ! Volgens mij is hij ook een ongeloofelijke leugenaar en ik kan er niet aan doen, maar het verhaal van Bloem kan best kloppen ! Had zo ook al ff gedacht dat hij mss een Turk kon zijn…

.

@Doorntjes
Wat een verhaal zeg!!! Vind het heel erg voor je wat je overkomen is. Moet helaas zeggen het met de anderen eens te zijn. Wil niet hard overkomen maar denk namelijk ook dat hij alles aan elkaar liegt. Krijg ook het idee dat hij van je profiteert, heeft hij geld nodig dan is hij vriendelijk tegen je. Krijgt hij een weerwoord dan laat hij niets meer van zich horen of snauwt je af. Koppig ok, maar geen excuus om weken de telefoon niet aan te nemen. Kan niet geloven dat je iemand waarvan je zegt te houden zo rot behandeld als hij jou doet. Lijkt gewoon of alles van jou kant moet komen en in een relatie is het nu eenmaal geven en nemen, en praat je meningsverschillen uit. Snap dat het moeilijk voor je is maar probeer hem te vergeten, dat is beter voor jou en je dochtertje.
Wens je je heel veel sterkte, maar vooral heel veel wijsheid toe!!!

Snelle reactie want had heel wat bij te lezen en heb nu geen tijd meer! İk woon in Gümbet en heb het vage vermoeden dat ik hem ken, althans van zien en horen, kun je de foto naar me mailen??? Neem snel contact op, succes met alles meid!!!

.

.

doorntjes, kan er niks aan doen, maar ga me er toch tegenaan bemoeien, maar laat hem alsjeblieft gaan.
iemand die jou om wat voor een reden dan ook zo aan het lijntje houdt, die verdiend jou niet.
wat voor excusses hij je ook geeft, wat hij ook zegt, je zal je altijd afvragen hoe, wat, hoezo??
ookal komt het weer goed, dit is geen goede basis voor een relatie.
telkens als hij niet meteen reageert op een sms ovan je, zul je je afvragen waar hij is, waarom hij niks laa horen en hoe en wat. dit hoort zo niet, zet het van je af, je zult hem niet meer zien, tenzij je hem opzoekt, dus probeer hem te vergeten, hoe moeilijk dat ook is.
koester de mooie dingen die er waren, maar vergeet niet hoeveel pijn en verdriet hij je nu al heeft gedaan (dit zal altijd tussen jullie in blijven staan)
laat hem gaan…

zo genoeg…weet het zelf heel goed, ikw eet de praktijk is verschrikkelijk moeilijk, maar dit kun je jezelf (en je dochtertje) niet aandoen, wees sterk en probeer hem te vergeten.

succes

ah, zie nu de foto, en nee, het is niet de snoopy die ik ken, maar hij komt me wel bekend voor…heb zelf 2 mnd in turkije gewoond begin dit jaar, maar ken hem verder niet.

Ik weet het, 't is niet gemakkelijk. En is hij nu dezelfde die jij kende of toch een andere?

.

.

vast allemaal wel, maar je kunt beter nu 1x hard zijn tegen je dochtertje en haar verdriet doen, door te zeggen dat je hem niet meer ziet, dan de mogelijkheid (die ik zeer groot acht) dat je haar en jezelf nog vele malen zal moeten teleurstellen en wat hij allemaal nog meer voor rare dingen in petto heeft.
en bedenk goed, dat hij misschien wel om je dochtertje geeft, maar dat geeft hem niet het recht jou zo te behandelen en ik denk dta je haar ook een beetje tegen hem moet beschermen, wie weet wat voor mooie beloftes hij haar nog allemaal kan maken…
zet het van je af, laat hem gaan en vergeet hem, echt.

Laat me je 1 advies geven, en ik denk dat je het zelf diep van binnen ook wel weet…LAAT GAAN deze kerel…!! Het is makkelijker gezegt dan gedaan, maar probeer verder te gaan met je leven samen met je dochtertje!! Deze man is je echt niet waard!! Je probeert allemaal excussen voor hem te bedenken maar ik denk niet dat je dat moet doen ( misschien zie je dat zelf nog niet maar over een tijdje misschien wel!) Als een man mij zo zou behandelen was het gauw gebeurd!! al die weken niks van zich laten horen en bergen geld vragen…

vanaf het eerste moment van mijn relatie met mijn vriend heeft hij mij nog nooit om geld gevraagt…ik denk ook niet dat ik het hem had gegeven als ik hem nog maar zo kort zou kennen, waar baseer/bazeer *hoe schrijf je dat:paranoid: * je je relatie en vertrouwen dan op, op een paar weekjes???

Meis ik wil je heel veel sterkte en succes wensen!!

En nog 1 advies, ga niet met hem trouwen, maar werk aan een leuk leven voor jou en je dochtertje!!!

lieve meid…

blijf je nu echt nog langer op hem wachten? iemand die eerst met je wil trouwen en je nu vertelt dat ie het niet over ‘jullie’ wil hebben verdient jou niet!! hij houdt je aan het lijntje en op deze manier weet je over 6 maanden nog niet waar je aantoe bent!!

vergeet hem, er zijn zo veel betere mannen op de wereld…en die verdien jij zeker!!

groetjes

filiz