Wie kent Kader..

.

ik begrijp het ook wel van jou kant.
je houd van iemand en wil alles doen om hem gelukkig te maken, ook als je je daarzelf te kort bij doet.

.

Hoi Doorntjes

Ik heb geen turks vriendje, maar wel turkse vrienden! En 1 daarvan kwam ineens met het verhaal dat zn vader heeeel ziek was, en in het ziekenhuis en…en…en… Maar echt vragen nee, dat niet. Toen kwam hij met het verhaal dat de operatie heeeeel duur was, maar er waren wel oplossingen!
Wij hebben als familie(3 gezinnen) besloten geld te geven. De hoeveelheid is niet van belang, maar we hebben geld over gemaakt. Ineens hoorden we niets meer. Maar dan ook helemaal niets. Totdat…ja hoor een ongeluk…nee het kwam wel goed…geen zorgen… Uiteindelijk bleek er niemand ziek te zijn of te zijn geweest! Maar het geld is op, en toen we hem tegenkwamen was de reaktie: Ach ja, zoelke diengen koennen gebuuren!!
Andere turkse kennissen zeiden ons hem NOOIT meer te vertrouwen.

Lieverd, je word gebruikt! Je bent een schat en ik begrijp heeel goed dat je om diegene geeft en dat het moeite kost, maar IEDEREEN verdient iemand die zichzelf wegcijfert, en er HELEMAAL voor jou is. Dat is deze dus niet!!

Ik wens je alle wijsheid en kracht toe die je nodig hebt, maar hoop dat je verstandig kiest, nl voor jezelf!! Want als je niet eerst voor nr 1 zorgt(jij zelf bent nr 1) dan kan je voor NIEMAND zorgen

Wijsheid en kracht gewenst!

Je hoort en leest veel van dergelijke verhalen. En ik weet als geen ander dat je mensen wilt vertrouwen. Maar het blijkt toch vaak genoeg dat het allemaal verzonnen is en dat er toch weer van die goeierds ingetrapt zijn.
Included myself.

@Denk heel goed na Doorntjes over de stappen die je zet. Sterkte met alles.

heb je vandaag nog met hem gebeld…?

.

Hoi Fransijn,

Wat voor naars heb jij dan meegemaakt?

Liefs,
D.

.

@Doorntjes, als je het niet erg vindt ga ik hier liever niet op in. Het is alleen maar om aan te geven dat je niet de enige bent die dit overkomt. DUS VOORZICHTIGHEID GEBODEN!!!

Hoi Fransijn,

Dat begrijp ik wel hoor. Niet erg.
Ja, misschien ben ik ook niet voorzichtig genoeg geweest.

Groetjes,
Doorntjes

kan me voorstellen dat je je meer slecht voelt dan goed…
maar je moet verder meid…ook voor je dochtertje!!

vind ondertussen ook wel dat je genoeg moeite hebt gedaan!!
ik vraag me af hoelang je hem links moet laten liggen totdat ie eens contact met jou opneemt…

houd ons op de hoogte…

kus

filiz

.

@Doorntje: volgens mij heb je nu de juiste stap in de goede richting gezet ! Jij moet verder nu met je leven en je dochterje ! Maak er iets leuks van, kan ook zonder hem ! Laat hem nu maar eens achter jou aanlopen, doet hij het niet, dan weet je genoeg !

Sterkte met alles wat je doet ! En vergeet niet hier langs te komen. We zijn er voor je , altijd !

x

het is waar wat sev zegt.

en het geld, ach het maakt niet gelukkig. al zou het hem natuurlijk netjes zijn als hijh het terug zou geven.

kijk naar wat je wel hebt. je dochtertje, vriendinnen, wij zijn er voor je. er zijn zo veel mooie dingen. denk daar aan en je komt er zeker langzaam bovenop!!

die jongen is je niet waard!! laat je het ond wel weten wanneer je iets van hem hoort?
heb zo het gevoel dat ie het smsje heel goed begrijpt!!

kus kus

filiz

Doorntje,
Niemand is het waard jezelf te verlagen tot bedelen, dus…
Ik denk dat je, voor jou en je dochter, de juiste stap hebt genomen.

Denk eens aan de boodschap die je je dochtertje gaf: Doe wat je moet doen, smeek verlaag jezelf, doe alles anders houden mannen niet van je!!
De boodschap die je nu geeft is: Zorg goed voor de mensen die je lief zijn, die die ook voor jou zorgen, die zijn het waard je energie in te steken, en houd derest in ere(en deze boodschap is wat we allemaal aan onze kinderen zouden moeten geven, zij hebben de vrede in de toekomst in handen!!)

Heel veel sterkte de komende tijd, het gat zal groot zijn, maar stukje bij beetje gaat het dicht, en zul je zien: Aan de andere kant van dit dat/gat is nog een hele wereld voor jou te ontdekken!!!
Heel dikke knuffel

.

Lieverd, ik lees net dat je er nu definitief mee bent gestopt! Ik denk echt dat dit de juiste beslissing voor je is!!! Hoop dat het verwerken een beetje meevalt voor je… en dat je een heel gelukkig leven gaat krijgen met je dochtertje!!!

Mocht je iets kwijt willen, dan ben je hier altijd welkom!!!

Sterkte!!

Dikke kus Cyn

Bedankt Cyn, ik probeer m’n kop boven water te houden…

Liefs,
D.

doorntjes…kom anders ook gezellig mee kletsen bij turkisch teatime…
altijd leuk…hoe meer zielen hoe meer vreugd…

kus