jeetje doorntjes…het houdt maar niet op. en eerlijk gezegd weet ik niet meer wat waar kan zijn en wat niet!!
een visum kost van zn lang zal ze leven n iet zo veel geld…AUB, geef hem dat dus ook niet.
hij heeft zich hier zelf ingewerkt, hij is oud genoeg om er ook zelf uit te komen, lijkt me zo.
ik zou afw88 hoe hij het opgelost krijgt, of hij dan ook normaal tegen je blijft doen, zonder dat je weer geld gaat sturen.
het is natuurlijk super dat jullie na die 3 weken weer contact hebben, maar zegt ie aan de telefoon ook wel eens dat ie van je houdt? lijkt me niet meer dan normaal als je met iemand wil gaan trouwen. hij legt gewoon neer!!
misschien is het waar, en zit ie echt goed in de put. jij hebt nu nog je leven hier, geniet daarvan!!
mochten jullie eens trouwen, kunnen jullie je samen zorgen maken om de financie. nu moet ie nog even zijn eigen boontjes dopen!! en dat kan ie heus wel.
ik wens je nogmaals heel veel sterkte, en houd ons op de hoogte.
@Doorntjes: Sterkte meid, het zal wellicht niet gemakkelijk voor je zijn maar je moet erdoor. Doe die leuke dingen met je dochtertje en probeer hem ff te vergeten. En ook al kan je geld geven, doe dat niet meer aub, geef het liever aan je lieve kleine meid, zij verdient het meer dan wie dan ook !
Meis: Wis zn gegevens, blokkeer zn nummer, neem een andere gsm, weet ik veel, maar zorg dat hij je niet meer kan lastigvallen.
DIT IS EEN DUIDELIJK GEVAL VAN MISBRUIK VAN GEVOELENS!!!
Ga verder met je leven, zoals ik al eerder zei, IEDER MENS heeft recht op iemand die van hem/haar houd, en hij doet dit niet van jou!!! Wel van je geld, en als je dat niet wilt…
Heel veel sterkte, en kracht
(Leg je dochter het duidelijk maar rustig uit, dat hij heel verkeerde dingen heeft gedaan en dat jullie samen niet verder gaan. Zeg niet stoute dingen enzo, want dan denkt ze vast dat als zij stout is, jij ook weg gaat!!)
doorntje,
kan zijn dat ik heb ken uit tunesie,
maar helaas kan ik dat niet met zekerheid zeggen omdat ik zijn foto niet kan zien.
als je wilt stuur je hem maar dan kan ik eerst kijken of hij t is voordat ik dingen zeg die bij iemand anders horen. gr leila
Doorntjes,Geef hem geen geld meer,nu hij weer geld nodig heeft neemt hij weer contact met je op,dat moet jij toch ook wel inzien.Hoe lief hij nu ook doet het gaat hem alleen maar om je geld.Ik hoop dat dat voor jou nu ook wel duidelijk is.
Sterkte
Stuur hem aub geen geld meer. Volgens mij liegt ie dat ie zwart ziet.
Om je een idee te geven van de kostprijs van een visum: Tussen de dertig en de vijftig euro afhankelijk van welk type visum je wilt. Maar vijftig euro is de absolute maximum prijs voor een visa.
(Dit is voor een Turk die naar België wil komen, maar volgens mij schommelen alle visums rond deze prijs).
Zelfs als je zijn reiskosten naar de Ambassade erbij telt (daar alleen kan je een visum ophalen) dan kom je nog niet eens aan een kwart van het bedrag dat hij vraagt.
Ik weet dat het voor ons heel makkelijk praten is, maar dat jij er natuurlijk wel midden inzit. Heel veel sterkte meid.
Even misschien een heel dom vraagje.
Hij komt uit Tunesie toch en hij werkt in Turkije?
Waarom moet hij een visum hebben voor Tunesie hij zal dan nog wel een Tunesisch paspoort hebben.
En als hij een nieuwe visum moet hebben voor Turkije dan is het voor hem dacht ik 30 euro maar.
Maar goed het is een blijft een raar verhaal van een visum dat 2100 euro’s kost.
Wat je daar zegt over het kwijtraken van je visum klopt inderdaad. Alleen is het niet dat je je eigen land niet meer binnenraakt zonder dat visum. Als je je visum kwijt bent raak je Turkije gewoon niet meer uit. In deze situatie moet je iets van een 125 euro boete betalen of je kan een nieuw visum gaan halen in Ankarra. Ik weet ook niet precies hoe het in elkaar zit, maar een vroegere collega heeft ooit eens in die situatie gezeten.