Welke idioot verbrand zn visum, zeker als deze in je paspoort zit??? Dan ben je minimaal gestoord, en zou ik mezelf afvragen of ik wel met een heethoofd als deze verder zou willen…
Voor je wat dan ook gaat rondvragen denk ik dat je eerst eens bij jezelf langs moet…Wil je met die idioot verder(wat wij nl van hem denken is ons probleem!)…Is er wel een toekomst met hem(of hij nu normaal is of niet) en wat zou die toekomst kunnen zijn…
Wees eens eerlijk, zonder je hart erbij te betrekken. Er is geen toekomst met iemand die zo is, al zou het gekunt hebben. Welke zot verbrand een visum(of het wel of niet in een paspoort zit!)
Kom nu eens tot jezelf, weer eens eerlijk, STOP MET DIE DEBIEL!!!
Gewoon verdergaan met leven, niets meer laten horen, als hij kosten wil maken om jou te bellen, das zijn probleem. Je mag nog wel een beetje zelfrespect tonen hoor!!
Heel veel mannen uit die cultuur(turks, of andere) zien ons vrouwen niet zoals de westerse mannen zien, en hoe wij ons gedragen daar hebben zij een naam voor… En geloof me, zo zien ze veel vrouwen ook. En dan komt de portomonee om de hoek!! Als we hen nog betalen dan zien ze ons echt als geldkoe waar je ook nog mee kan…!!
Nogmaals sterkte met het nemen van beslissingen, maar ik zou het weten…
Snap je wel, heus, maar is het het waard om je energie te verspillen???
Jij hebt de laatste tijd genoeg ellende gehad, en meegekregen. De energie die een mens heeft kan je maar 1 keer benutten. En je dochtertje verdient een moeder die er helemaal voor haar is.
Als nu blijkt dat hij idd de EI**L is die je verwacht, en je maakt het zwart, wat schiet je ermee op?? Krijg je dan zoveel voldoening dat je dan helemaal geen pijn meer hebt, dat je ineens nergens last meer van hebt???
Luister, wraak is een slechte raadgever. Ik snap je echt wel, maar, als ik de film goed gezien heb, is wraak niet een van de 7 doodszondes(Seven)???
Meis benut de energie die je hebt, om alle ellende te boven te komen, je schiet er niets mee op!
Ik vind dat ik je nu genoeg handreikingen gegeven heb, dus ik laat het bij deze laatste hulp
Heel veel succes met wat je ook gaat doen!
geloof jij echt dat hij zijn visum verbrand heeft??? daar geloof ik dus geen bal van… hij liegt, dat is echt overduidelijk! en hij zal het echt nooit toegeven. en geloof me, van vrienden en familie van Hem kan je niks verwachten hoor, die staan allemaal achter hem!!!
ik weet eigenlijk niet waarom ik hier nog op reageer want ik irriteer me!:delete:
Ik begin ook steeds meer me twijfels te krijgen hoor over dit onderwerp het wordt steeds vager allemaal .En Doorntjes blijft nog steeds in hem geloven,dat kan toch niet.
Nur, Mounia, Turkijelover, nou net wat ik bedoel, vandaar dat ik niet meer direct op haar ga reageren. Het is te zot voor woorden. Maar dan ga je reageren en komt er steeds meer boosheid omhoog zeg maar.
Heyyyy,volgens mij kunnen zo een verhalen werkelijk voorkomen.
Mn ex was ook zo: hij had geld nodig (lag zogezegd in ziekenhuis) toen ik er was heb ik hem iets gegeven (maar nooit zoveel als doorntjes, kan ik zelfs niet want ik ben student) maar kom, hij had er genoeg mee… Toen hoorde ik ook een hele tijd niets van hem, toen ik hem dan weer hoorde had hij weer geld nodig, wilde ik dan niet meer geven omdat ik het niet kan, en liefde niet alleen uit geld bestaat ! Dan was hij weer enkele maanden stil, en nu hij echt door heeft dat ik geen liefdadigheidsinstelling ben, zijn we nu gewoon vrienden, maar als vriend ? No way ! Daarvoor heb ik mn allerliefste schat nu, die me nog nooit om geld heeft gevraagd en die er financieel nog slechter voorstaat dan mn ex ! Dus zonder geld kan het ook !
ik heb tot nog toe alleen meegelezen vind het verhaal te zot voor woorden Als het echt waar is vind ik het aan een kant zielig maar vooral erg dom! Maar krijg steeds meer het gevoel dat het 'n verzonnen verhal is, 'n roep om aandacht. ook dat vind ik sneu . Maar ik zal niet echt oordelen
Sterkte Doorntjes, allen jij weet hoe het precies zit en in alle gevallen leef ik toch met je mee. En het is nog altijd zo dat gevoel en verstand soms erg ver uit elkaar liggen
Nja, thoh, ik weet het eigenlijk ook echt niet meer hoor, heb het in mindere mate ook wel meegemaakt, maar ik heb het nooit zo ver laten gaan als doorntjes en zooooo gek was het nu ook niet… En ok, langs de ene kant wil ik zeggen: dit verhaal is helemaal waar, maar door de jaren heen ben ik ook wat kritischer beginnen omgaan met mijn soms wat te goedgelovigheid. Anderzijds wil ik haar ook niet veroordelen, want tenslotte ken ik haar niet en moeten we haar ahw op haar woord nemen, dit is nog altijd internet. Maar ja…
Alleen zij weet de waarheid, en idd, het is een té gek verhaal, blijkbaar zonder einde…
Ik geloof Doortjes’ verhaal wel hoor. Vooral omdat ik spijtig genoeg zo’n dingen meerdere malen met eigen ogen heb zien gebeuren. Sterker nog. Het zou me helemaal niet verbazen dat er nog meerdere “verloofdes” van hem in europa rondlopen die hem wel eens wat toestoppen.
Het is alleen een beetje jammer dat je in die verliefdheid blijft steken. Stop met jezelf dingen voor te liegen en excuses voor hem te verzinnen.
Je wil het volledige verhaal kennen om hem daar mee te confronteren. Hij zal je waarschijnlijk uitlachen in je gezicht.
Ik wil je zeker niet kwetsen met deze post Doortjes, maar je laat jezelf gewoon misbruiken terwijl je het nog beseft ook.
Probeer dit topic van in het begin eens te herlezen op een zo objectief mogelijke manier. Je moet toegeven dat er te veel toevalligheden,maar, als ,misschien,… in voorkomen om van hem een eerlijk en oprecht persoon te maken.
@Doorntjes: je moet juist je verhaal doen, wil je het volhouden, daarom hebben we ook met zn allen een nickname. Schamen hoef je je dus niet, want voor ons ben je volledig anoniem. En néén, je irriteert mij niet ! Als iemand behoefte heeft aan een luisterend oor, dan wil ik er gerust zijn voor die persoon, wie het ook mag zijn ! Daarvoor zijn we hier !
Ik ben het eens met Doorntjes… Als je verhaal niet wordt geloofd kan dat echt heel kwetsend zijn!!! Zulke verhalen verzin je niet!!! Echt niet geloof me!!!
Of je moet al héél erg fantasierijk zijn lijkt me ! Zoiets zou ik nooit kunnen verzinnen als ik het niet had meegemaakt !
En ik blijf erbij: DOORNTJES, WE ZIJN ER VOOR JE !
Iedereen is vrij om te geloven wat die wil, doe gewoon verder met de mensen die je geloven en laat de andere varen.
En ik ben het niet eens dat het gaat om aandacht of zo, want wat leer je er bij ?
he doorntjes
ik volg al een hele tijd jou berichtjes en heb mij speciaal voor jou geregistreerd mijn nichtje heeft ook zoiets meegemaakt maar jammer genoeg was zij verblind van verliefdheid, wat man thuis ook probeerde om haar op andere gedachte te brengen niets hielp.zij bleef haar vriend geld geven(turkse jongen) ma een anderhalf jaar zijn ze dan toch gehuwd en is hij naar belgie gekomen en toen begon de miserie!!!ma ""n jaar huwelijk waren al haar spaarcentjes op werken wilde hij niet zelfs niet nadat haar moeder een job gevonden had voor hem, nee wat hij wel deed was tv kijken en comanderen wat zij moest doen en als zij niet luisterde kregen ze ruzie jammer genoeg hingen na een tijd zijn handen ook los en begon hij haar te slaan.toen hij haar een keer het ziekenhuis insloeg was voor haar de maat vol en ging ze weg.denk maar niet zo dat was dat ,nee voor turkse,tunesiers en egyptenaren ben je als gehuwde vrouw hun bezit en bezit laat je zomaar niet gaan.telkens opnieuw stond hij voor haar deur te smeken en toen hij merkte dat dat niet hielp begonnen de bedreigingen doodsbang was zij,ondertussen zijn wij een paar jaar verder en is zij nog niet van hem verlost zij en haar lieve vlaamse vriend worden nog regelmatig bedreigd en gestalkt de politie kan hen niet helpen of wil niet helpen want ondertussen is hij vriend aan huis bij de politiecomisaris zo slim en leep speelt hij het echt een miserie.hiermee wil ik jou doorntjes en al de andere vragen opteletten want ook haar vriend was heel lief en knap maar dat was een masker.iedereen kijk goed uit want mijn nichtje is echt niet de enige die ik ken met problemen met jongens uit die landen.voor hen geld dat je hun bezit bent eens gehuwd zelfs jongens die in belgie geboren zijn denken zo.gelukkig kan het ook anders maar zo ken ik maar 1 paar.kijk en vraag goed rond. laat je aub niet gebruiken om belgie of nederland in te geraken.iedereen wees voorzichtig AUB:finger: