Wie kent Kader..

@Sprookje: Volgens mij mag je niet té veralgemenen ! Ik ken gemengde koppels (Turken, Marokkanen) waar het wél goed gaat ! Ze hebben een leuk gezinnetje, kindjes… Denk maar niet dat deze slechte dingen alleen in gemengde huwelijken voorkomen, ook bij Nederlandse/Belgische gezinnen zijn er mannen met losse handjes ! Je moet gewoon geluk hebben, iedereen kan veranderen na een tijd !
En volgens mij moet je ook weten met wie je trouwt. Als je met een moslim persoon trouwt, dan weet je dat er bepaalde tradities zijn waar je je best aan aanpast, maar zij moeten zich ook wat aanpassen. En ik ben zeker dat er héél véél voorbeelden zijn, waarvan het goed gaat !

he sevgilim
ik weet dat ik niet mag veralgemenen, probeer ik ook niet maar denk gewoon dat ik toch even mijn verhaal moet doen, vooral voor doorntjes en somige andere te laten nadenken omdat het niet allemaal rozegeur en maneschijn is.Als je geliefde ver weg is ga je al snel je geliefde door een roze bril zien.En iemand drie maal per jaar of alle dagen zien is een groot verschill. Dat wilde ik duidelijk maken.En natuurlijk bestaan er veel gelukkige gemengde koppels maar hebben die ook altijd een lange afstands relatie achter de rug?of hebben zij de kans gehad elkaar heel goed te leren kennen en ontdekken hoe de ander leefde ,voelde en dacht over huwen kindere en dergelijke.
groetjes:)

ik ben geen rascist hoor ,wil dit toch laten weten:thumbsup:

.

he doorntjes ik heb dit verhaal juist verteld voor jou en hoop dat je geholpen bent,moet nu even weg

.

weet je doorntje,voor veel jongere is trouwen met europese meisjes een uitweg uit miserie.heb het dit voorjaar met eigen ogen mogen aanschouwen in tunesie,een mooie jongen ven het aminatie team was een leuk meisje aan 't versieren en lukte daar aardig in zij hadden samen veel lol zo te zien.plots kwam een meisje en hij werd op slag anders .dit belgisch meisje vertelde dat ze papieren in orde kwam maken om te kunnen huwen met hem en dan hemmee te menen naar belgie duh hij zag dat andere meisje niet meer staan zolang zijn vriendin in de buurt was toen ze een weekje later terug vertrok sloeg hij weer rustig aan 't versieren en zagen we hem drie dagen een ander meisje kussen .maar voor deze jongens is het net alsof zij de lotto winnen.europa is een droom en daar willen ze veel voor doen en huwen is de makkelijkste weg.
lieve groetjes

:slywink:

.

weet ik ook niet hoor,dat je toch niet zoveel geld hebt als hij dacht zou een reden kunnen zijn.jou verhaal is heel vreemd en ik begrijp die man ook niet .
wees blij dat je nu weet hoe hij is en bedenk er bestaan ook leuke lieve mannen overal ter wereld en daar heeft sev een punt.gelukkig heb ik zo een exenplaar :redface:

.

hallo Doorntjes, ik weet dat ik wat negatief gereageerd heb ,maar dat komt waarschijnlijk ook omdat ik wat ouder ben als de meeste van jullie en al het een en ander heb mee gemaakt. Ik heb wel oprecht belangstelling voor je > Het is al zo lang stil, het gaat toch wel goed met je?

liefs

jeetje…ik lees net weer bij…na de vakantie zeg maar.

natuurlijk ga je zo een verhaal niet verzinnen. of je zou al een hele grote fantasie moeten hebben!!
iig kan me voorstellen dat doorntjes niet veel zin meer heeft om haar verhaal nog te doen.

@doorntjes…snap je reactie…wil je alleen zeggen dat ik hoop dat alles nu goed met je gaat, en met je dochtertje natuurlijk…

xxx

filiz

.

Zo visa kost toch niet echt zoveel geld. Ik vind hem ech een raar/… geval hoe zo met iemand om kan gaan.

.

ok als je het wilt weten:

Tunisia: Ordinary and official passport holders are exempt from visa for their travels up to 90 days.

ik weet niet precies wat voor werk hij deed, maar als hij in het toerisme werkte betwijfel ik of hij een werkvisum had aangezien het heel moeilijk is om als buitenlander in turkije in het toerisme zo’n visum te krijgen!

Het was heel simpel opzoeken geweest, gewoon naar de website van het ministerie van buitenlandse zaken van turkije gaan en dan kan je zelfs naar de site van het turkse consulaat in tunesie

36,00 - Tek Giriş Vizesi - eenmalige binnenkomen in tr 120,00 - Müteaddit Giriş Vizesi - meerdere malen binnenkomen in tr 36,00 - Tek Transit Vizesi - 1 maal transit 72,00 - Çift Transit Vizesi - dubbel transit visum
hoogstens is hij idd het land uitgezet omdat hij bleek te werken op een toeristenvisum… dat zou nog kunnen…
tuurlijk, werkvisa zijn duur maar ik vraag het me echt af of hij er wel eentje had!!!

Hij wil niet met je trouwen omdat je niet genoeg betaald hebt???
Als hij toch zo van je houdt dan begrijpt hij heus wel dat je niet zoveel geld zomaar kan geven.
Ik begrijp dat je je echt rot voelt. Hij wil gewoon je geld.
Mijn advies: ga gewoon voor cold turkey Geen brieven, smsjes of telefoongesprekken. Zelfs niet als hij belt.
Ander en beter meid!!

.

.

@Doorntjes: Soms moet je je van een persoon kunnen afzetten en ineens het contact verbreken, is soms het beste voor jezelf. Heb ik ook moeten doen met mn ex… Heb er ook veel pijn om gehad maar op een dag leer je iemand anders kennen waarmee het (beter) klikt en zie je ineens hoe fout hij was.