Wie heeft er allemaal een Turks vriendje

Originally posted by Linda6+17-10-2004, 15:08:07–></span><table border=‘0’ align=‘center’ width=‘95%’ cellpadding=‘3’ cellspacing=‘1’><tr><td>QUOTE (Linda6 @ 17-10-2004, 15:08:07)</td></tr><tr><td id=‘QUOTE’> <!–QuoteBegin–petje@17-10-2004, 14:42:55
** hey meiden!

die lientjuh spoort niet naar mijn weten. Maar geloof me et is onmogelijk om je turk naar nl te krijgen! ik heb et geprobeerd en het is niet te doen, je moet zoooo veel regelen en hij moet betalen weet ik veel wat allemaal. als iemand het wel lukt laat me ff weten hoe want voor mij was et onmogelijk!

en mijn vriend moet et leger in! hij is donderdag 20 geworden en hij werd gewoon opgehaald bij zijn werk om mee te komen voor keurings dienst dat is toch absurd!

Nou succes allemaal met de lovers! keep on doing the good work! :smiley: **

hoi petje,

het is wel te doen hoor. :slight_smile:

Wij zijn echter nog wel bezig. maar hebben daar ook al gesprekken gehad en te horen gekregen dat het geen probleem is. en dat mn vriend zonder moeite naar nederland kan komen.
(is in het leger geweest, ziekenfonds bijna 4mnd :slight_smile: , papieren van werkbehoud van zn baas,mijn moeder staat garant voor hem,etc)

Waar het grote probleem zit is:
1- Hij is niet in het leger geweest (dan lukt het zeker niet, dan kom je gewoonweg het land niet uit)
2- Hij heeft geen ziekenfonds (tenminste 4mnd voor aanvraag moet hij ziekenfonds hebben en deze behouden als hij in Nl is)
3- Hij heeft geen werk (werkverklaring en garantie van zn baas dat hij het komende jaar daar weer werkt is ook “eigenlijk” 'n pré)
4- Jij staat garant voor hem (kan voor problemen zorgen gezien jullie leeftijd, vraag aan je ouders of zij garant voor hem willen staan)

en dat betalen valt ook allemaal wel mee: je kunt alles nalezen op:

http://www.ind.nl/NL/verblijfwijzer/verbli…cedure=Vakantie

hier staan ook de kosten voor hem en wat hij voor papieren nodig heeft en wat jullie aan hem voor papieren moeten meegeven.
Veel succes.

Maar echt zolang hij nog niet in het leger is geweest heb je echt bijna 0% kans dat je hem hierheen kunt halen.
In ieder geval veel succes ermee en hoop dat het straks allemaal wel lukt

groetjes linda **
[/quote]

Hey linda!

Thanks voor je reactie, ik heb al inderdaad al die dingen vorig jaar gedaan, mijn moeder stond garant enzo alleen hij was toen pas 18 geen vaste baan enzo dus dat ging vrij moeilijk allemaal, nu is hij dus 20 en is dus nu naar het leger. :frowning:

Maar weet iemand misschien of hij dan ook tijd vrij krijgt? met kerst ofzo of gewoon een paar weken?

Iig bedankt voor de reactie, ik vind eigenlijk dat we met ze allen (de verliefde meiden) een super mooi resort moeten beginnen in turkije waar wij werken en de boel runnen en dan daar lekker wonen en bij onze mannen zijn haha, zou dat ff een droom zijn!

Groetjes

hoi

als het goed is krijgen ze als ze in het leger zijn een tijdje verlof. maar hoe lang en wanneer dat is weet ik niet. zou je ff op andere sites moeten vragen.

trouwens, op de vraag van Hans terug te komen:

www.seni-seviyorum.nl is een ontzettend leuke site met een ontzettend gezellig forum. allemaal meiden met een vriend in turkije

Sorry nur, kheb geprobeerd maar ik geraak nooit op die site!

weet niet wat het probleem is :frowning:

raar

http://www.seni-seviyorum.nl/ en dan naar interactive en dan naar forum.

of

http://www.seni-seviyorum.nl/phpBB2/index.php

hallo allemaal!!!

Ik ben weer terug van weg geweest!!! Heb een heerlijke week gehad met mijn vriend in bitez! Mis hem nu alweer erg he…
Het was er echt heerlijk warm weer dus viel best even tegen toen ik weer aankwam in nederland…

liefs gi

Ik wil niet vervelend doen hoor maar volgens mij is er nu wel genoeg over dit onderwerp gezegd.Misschien is het een tip om via msn verder te kletsen over jullie vriendjes?

Originally posted by Anja R@20-10-2004, 23:11:09
** Ik wil niet vervelend doen hoor maar volgens mij is er nu wel genoeg over dit onderwerp gezegd.Misschien is het een tip om via msn verder te kletsen over jullie vriendjes? **

anja,

dan lees je deze topic toch niet er zijn genoeg andere onderwerpen die niet over vriendjes gaan op deze site :wink:

dit is gewoon een lange topic.

ook het feit dat veel meiden een vriend in turkije hebben, is een fenomeen aan het worden.

en als je dit niets vindt, dan lees je toch gewoon niet.

Okee.

vind ik ook. al veel meiden hebben steun gehad aan deze topic en zullen dat misschien in de toekomst ook nog nodig hebben.
ook is het gewoon leuk om je ervaringen te kunnen delen met mensen die begrijpen wat je bedoelt en door maakt.

liefs Gi

Er zijn ook andere site’s waar jij jouw verhaal kwijt kan over een Turkse liefde:

www.seni-seviyorum.nl
http://groups.msn.com/Nederlandsevrouwenme…metTurksemannen
http://groups.msn.com/Nederlandsemeidenmet…oerdischeboysss
http://groups.msn.com/englishgirlfriendsofturkishmen
http://groups.msn.com/turksedingen
http://groups.msn.com/Vakantieliefdeuitturkije
http://groups.msn.com/GumbetLife
enz enz enz enz…

Gr. Tanja

Hoi Efes!

Allereerst proficiat met je vriendje!!

Wat ik hier lees herken ik ook hoor. Ik krijg constant negatieve reakties als het over mijn vriendje gaat. Zo durf ik bijna niks meer te zeggen. Al die commentaar, niemand die eens positief kan reageren. Misschien 2 vriendinnen, maar dat is het dan ook. Zelfs mijn moeder is er helemaal niet voor te vinden.

Probeer het over je te laten gaan en geniet van je vriendje. Dat probeer ik ook te doen. Het is niet gemakkelijk, geef ik toe, maar moeilijk gaat ook. Mijn hartje is bij hem en dat kan niemand veranderen, ook niet de negatieve commentaren! :wink:

Veel succes.

Hey Efes,

Helaas heb ik persoonlijk een rot ervaring met een turkse vriend (Cenk), die ik ruim een jaar geleden heb leren kennen, en die deze zomer werkzaam was in het hotel, waar jij volgens mij bent geweest.
Ik heb pas nog vernomen dat een andere vriendin van hem vorige week is overgekomen vanuit Zwitserland en nu in dat hotel in de animatie werkt, omdat zij hem niet zou kunnen bereiken omdat hij in het leger zou zitten. Dat heeft hij haar tenminste wijs gemaakt. Via een ander meisje, dat ook wat met hem gehad heeft deze zomer, vernam ik dat hij haar gsmst heeft dat hij nu in een ander hotel werkt en geen zin meer in dat Zwitserse meisje heeft. Ik ben echt blij dat ik via deze site er achter ben gekomen dat ik niet zijn enige vriendin was het afgelopen jaar. Wie weet hoeveel meisjes hij nog meer aan het lijntje houdt.

Ik ben er inmiddels wel achter dat er een flink aantal rondlopen, die meerdere vriendinnetjes aanhouden, waardoor ze financieel ondersteund worden, en waardoor ze makkelijk de wintermaanden doorkomen.
Helaas hebben de serieuze jongens daaronder te lijden.

Ik hoop voor jou dat het met jouw vriend anders is gesteld dan met die ex van mij. Geniet vooral van al het moois, en probeer er tijdig achter te komen waarom hij je werkelijk graag ziet! Geef hem in ieder geval geen geld en mooie cadeaus! Dan kan het in het negatieve geval alleen nog om de seks gaan!

Welke reactie op welk forum bedoel je eigenlijk?

Hey surmeli-love,

Leuk voor je meid!

Zie ook mijn bericht hierboven aan Efes. Niet als kritiek bedoeld hoor, maar je weet maar nooit!

Meiden, suiper hoor dat jullie zo in love zijn. Zo hoort het toch ook! En tja mocht het fout gaan…of schijnt het een "player"te zijn…we gaan allemaal weleens op onze bek. Ook hier in Nld…dat is een zorg voor later en misschien wel voor nooit. Enjoy the ride!!

Heel veel liefs van mij…

Hoi Efes,

waar heb je je vriend ontmoet en hoeveel leeftijdsverschil zit er tussen jullie dan. Ik heb namelijk ook een Turkse vriend ontmoet in Bodrum. Hij is kapitein. Wij schelen 15 jaar. Ben zelf 32 en hij 47. Ach ja wat maakt het uit. Ik voel me erg goed bij hem, maar ja het is zo … ik hoef je denk niets te zeggen.

Trouwens Mamarislover hoe heet je “ex” dan. Wellicht dat je er anderen voor kan waarschuwen. Dat is nogal niet wat over dat Zwitserse meisje zeg. Gaat ze ook nog eens daar werken en vervolgens is hij vertrokken. Erg zuur. Ik hoop dat echt werkelijk nooit mee te hoeven maken. Maar ja wat is zeker in het leven???

gr.

Sorry mamarislover. Je had zijn naam al genoemd zag ik. Lekker duf van me!!!

Ben het helemaal met de vorige posting eens. Meiden lekker genieten. Velen zijn er jaloers op en zijn nog nooit zo verliefd geweest. En ja het is allemaal erg spannend en de sleur is er niet. Heerlijk toch om zo naar elkaar uit te kijken?

gr.

Originally posted by marmarislover@28-10-2004, 22:05:39
** Ik hoop voor jou dat het met jouw vriend anders is gesteld dan met die ex van mij. Geniet vooral van al het moois, en probeer er tijdig achter te komen waarom hij je werkelijk graag ziet! Geef hem in ieder geval geen geld en mooie cadeaus! Dan kan het in het negatieve geval alleen nog om de seks gaan!

Welke reactie op welk forum bedoel je eigenlijk? **

Efes,

Heb ik gezegd dat je geld of cadeaus gegeven hebt of dat je seks gehad hebt? (zie even mijn quote)

Hoe denk je dat ik me een tijdje terug gevoeld heb toen ik achter het e.e.a. kwam? Echt k*t dus.
Ik probeer er nu om te lachen, maar dat lukt me nog niet echt! Bovendien staat het op dit moment het aangaan van een nieuwe relatie in de weg, want ik ben mijn vertrouwen kwijt.

Ik gaf dus eigenlijk alleen maar een advies, uit eigen ervaring en omdat ik nogal wat gelezen heb op al die forums hier.
Als dat ook al niet meer mag!?
Lees het dan niet dan hoef je ook niet te reageren!

Hoi Efes,

ik denk dat Mamarislover het beste met je voor heeft. Het is allemaal al moeilijk genoeg en inderdaad wat jou overkomen is na 11 jaar huwelijk is niet nix. Maar bedenk wel. Hoe komt het dat dat gebeurt is?? Ik hoop voor je dat je nw. geluk hebt gevonden, maar staar je er niet blind op. Ik ben zelf zoals gezegd tot over mijn oren verliefd, maar blijf toch behoudend. De tijd zal het leren en ik geniet gewoon van de momenten dat ik hem spreek of zie. Voor de rest ga ik door met leven en natuurlijk zal het moeilijk zijn om me open te stellen voor een andere man, maar zeg nooit nooit. Ik had de manier waarop ik F. heb ontmoet ook anders voorgesteld en is absoluut niet mijn manier!!

Probeer jezelf toch wat behoudender op te stellen. Tenslotte zijn mannen jagers en datgene wat ze niet kunnen krijgen willen ze juist. Op die manier heb ik uiteindelijk F. ook naar me toegetrokken. Nu afwachten wat de toekomst ons brengt. Maar deze wijze les hoef ik je waarschijnlijk niet te vertellen, maar is wel iets om bij stil te staan.

gr. en hoofd omhoog en borst vooruit