Wie heeft er allemaal een Turks vriendje

** MORGEN ZIE IK MIJN VRIENDJE WEER!!!

** sorry hoor maar ben zo blij!! om 21:15 uur vertrekt mijn vliegtuig en om 02.15 uur (turkse tijd) kom ik ongeveer aan.
Dus nog 1 nachtje slapen en dan morgen overdag nog werken en dan is het zover!!!

liefs Gi

Originally posted by nur@11-10-2004, 17:02:45
** zo moet het ook.

daarom wil ik ook deze zomer in turkije werken, dan kan ik, hoewel ik niet met m samen zal werken, toch bij hem in de buurt zijn en elkaar leren kennen.

en inderdaad, als er iets niet goed zit in je relatie weet je dat zelf wel, hoe moeilijk het soms is om het toe te geven **

he nur wat leuk ik heb precies hetzelfde idee. en ik doe ook erg mijn best om het voor elkaar te krijgen om in 2005 in marmaris te werken maar zoals het er nu uit ziet gaat dat moeilijk worden :frowning: maar als het niet lukt wil ik twee keer een maand naar hem op vakantie. dan ben ik er tenminste ook lekker een tijdje tussen uit!
gelukkig heb ik een heel goed gevoel over mijn relatie, het gaat alleen wel heel lastig worden. :frowning: aangezien hij geen geld heeft en geen diploma’s. maar waar een wil is is een weg he!! :smiley:

en sarah leuk om te horen dat er iemand in het zelfde schuitje zit als ik!! dat geeft me wel een goed gevoel. het geeft je wel een k*t gevoel he om niks van hem te horen. ik kan hem helaas ook nog niet bellen want ik ben over mijn belminuten heen. en mijn rek is al heel hoog. groot nadeel trouwens van een vriendje zover.maar ja je hebt het er voor over he!

groetjes shanna

hoi shanna,

waarom gaat dat moeilijk worden?
ik heb genoeg aanbiedingen gekregen. Tja, het is in feite zwart werken, maar aan een werkvergunning kom je toch niet dus wat dat betreft…

jouw vriend woont in marmaris? mijne momenteel (nog) in Side, maar gaat naar istanbul of izmir om beter werk te vinden. dus ik zie wel waar ik terecht ga komen :smiley:

tja, dit soort relaties zijn over het algemeen heel lastig. ook al hebben ze geld en een diploma hoor. als ze hierheen zouden komen zou dat ook hier niet heel veel voorstellen, tenzij ze echt goed nederlands kunnen.
maar idd waar een wil is, is een weg.

hoe vaak zie je hem eigenlijk? bij mij is het (door omstandigheden mijn kant) veels te lang geleden en kan niet wachten tot ik er weer ben. hopelijk over een paar weekjes eindelijk weer. hoe lang kennen jullie elkaar?

en het gezeur over niets horen ken ik ook hoor. hoewel ik het wel grappig vind dat velen van jullie in de zomer niets horen, omdat ze het te druk hebben, terwijl mijn vriend juist in de zomer, al heeft hij het druk, veel laat horen, omdat hij dan veel geld heeft. in de winter is dat wel anders en helemaal als hij bij zijn ouders zit, dan heeft hij amper bereik. maar gelukkig heb ik voor dan het tel nr van zijn ouders.
maar het geeft idd een rot gevoel en ik denk dat je hem het liefste nu meteen zou bellen waarom je niets hoort? :slight_smile: ken ik helemaal <_<
maar dat gaat wel weer over hoor :smiley: geloof mij. ken zoveel verhalen van meiden… je hoort vanzelf weer. soms is het ook wel goed om even niets te laten horen van je, want anders gaan ze het als normaal aannemen dat jij altijd wel het contact opneemt.

[FONT=Courier][COLOR=purple]hoi allemaal…
ik heb dit forum al een tijdje gevolgd ook en dacht ik reageer toch maar eens…
sommige kennen mij misschien al een beetje van een msn groep…
ik ben sabine, 20 jaar en ik heb nu bijna drie maanden iets met een turkse jongen…
ik had echt niet verwacht dat er zoveel meiden zouden zijn die ook iets met een turkse jongen zouden hebben, wel gezellig!!!..
ik vind ook echt heel knap van iedereen die het zo lang uithouden, want ik weet dat het echt heel moeilijk is…
ik lees hier ook dat zoveel van die jongens allemaal players zijn en dat weet ik ook… ik ben er wel bang voor, maar op zich voelt het mij wel heel goed!!! :smiley:
ik krijg iedere dag wel 5 smsjes en we bellen ongeveer 1 keer per week… ik zou hem natuurlijk het liefst iedere dag zien, maarja dat gaat niet…
het is stom maar toch blijft die twijfel zeker als ik hier die berichtjes lees, ik zou er niet aan moeten denken dat ik erachter zou komen dat mijn vriendje ook zo is…
ik zal ook nog iest over ond vertellen:
ik heb hem ontmoet in mei 2003 en deze zomer heb ik hem weer gezien in hetzelfde hotel waar hij werkt als animator… het klikte gelijk weer en het is eigenlijk gelijk iets geworden… ik heb met hem echt de beste 2 weken van mijn leven gehad :wub:
en nu mis ik hem echt heeeeeeeel erg :frowning: , maar dat kennen jullie allemaal wel hier…
nou ja ik wil jullie allemaal heel veel sterkte wensen en ik hoop dat het allemaal goed blijft gaan
kusss sabine

Hoi Sabine,in welk hotel was/is hij animator ? Wat fijn voor je dta je hem zoveel hoort ! :slight_smile:

hoi… ja fijn he!!! ben ik ook echt heel blij mee :slight_smile:
ik heb al wel gehoord dat lang niet iedereen zoveel hoort van hun vriendjes…
maar hij heet trouwens Fatih hij is 22 en werkt tot dit weekend in club voyage selge beach… dit weekend gaat ie verder met zijn studie in istanbul…
heb jij ook een vriendje in turkije???
xxx

Neen,maar heb er wel een goede vriend gemaakt die me binnenkort komt bezoeken en wie weet … :rolleyes:

oh wat fijn dat hij hierheen kan komen… bij ons zal het nog wel even duren denk ik voordat hij hierheen kan komen met al die stomme regels…
maarja dan ga ik maar lekker naar turkije :slight_smile: … toch een mooier land
waar heb je hem ontmoet enzo eigenlijk???

Ik heb je een PB gestuurd :wink:

naja, je hoort nu nog heel veel van hem.

wil niet negatief zijn hoor, maar ken van de meeste meiden dat zodra de winter eraan komt, ze stukken minder van hem gaan horen. heb het zelf ook meegemaakt. en bij mij, als de zomer er is dan weer ontzettend veel.

dus wees er maar blij mee

hoi sabine,

ik denk dat je zelf toch het beste aanvoelt of het goed zit en of hij een player is of niet,
je weet het echter nooit zeker.
maar ik denk als hij 5 sms’jes p.d stuurt zal hij denk ik toch wel goede intenties hebben.

Geloof wat je voelt, :wink:

groetjes linda

oja maar het voelt ook echt hartstikke goed hoor!!!
echt ik weet het bijna zeker dat ie echt hartstikke trouw is en echt met mij verder wil…
maarja juist als ik van die berichtjes lees van andere dat komt effe die twijfel omdat je nooit 100% zeker kan zijn…
maarja voorlopig gaat alles nog geweldig en heb ik geen reden om aan hem te twijfelen… ik ben echt dolverliefd op hem en hij op mij…
we zien wel hoe het verder loopt
maar bedankt voor je reactie
xxx

ik ben 19 jaar oud en heb bijna 4 maanden in kusadasi gewerkt, achter de bar gestaan en daar heb ik dus mijn vriend ontmoet.

Als ik er alleen op vakantie was geweest en ik had hem dan ontmoet dan had ik hem vast helemaal vertrouwd, maar ik heb daar gewerkt en zoveel slechte turken gezien, bijna niemand is te vertrouwen en daarom kan ik hem van mezelf gewoon niet veretrouwen.

ik geef hartstikke veel om hem, we zijn 3,5 maand dag en nacht samen geweest (hij werkte in de bar tegenover me en de laats5te maand woonden we samen) maar het is zo moeilijk!!

Ik ben altijd bang dat hij me alleen gebruikt voor t geld of dat hij met iedereen maar vreemdgaat. ik wil niemand ontmoedigen, maar al die meisjes kwamen daar helemala verliefd hun vriend opzoeken en maar lief doen die turkse jongens, maar zodra ze wegwaren…de 1 na de ander en dan houden ze wel echt van dat meisje hoor, maar voor hun is dat gewoon normaal! ook een soort werk, want als ze zoenen, komen de meisjes terug.

mijn vriend heeft me de laatste 10 dagen meegenomen naar zijn familie en die heeft me helemaal geaccepteerd enz. maar ik zou niet in turkije willen wonen, denk niet dat ik t zou redden, dus zou hij eventueel over 2 jaar naar nl willen komen, maar das zo lastig met die verblijfsvergunning enzo…

ik maak mezelf helemaal gek en ik vind t zo moeilijk, maar ik wil hem ook niet kwijt

x kitty

Ik vind het knap van degene die een vriend in Turkije hebben. Ik moet zeggen dat ik wel hetzelfde zou hebben als SUPERKIT…tja, je hebt het helemaal te gek…een sprookje…maar je ziet tegelijkertijd een hoop… Dan moet je toch een hoop vertrouwen in iemand hebben… Aan de andere kant denk ik…live a little…on the edge! Ik heb dat tot nu toe nog niet gedurft hoor, maar soms denk ik er weleens aan om gewoon iedereen te shockeren.

Ik heb ook iemand ontmoet…waar ik overigens niks mee heb hoor… Ik vond hem wel geweldig!! Echt, hij zit nog steeds weleens in mijn hoofd…gek want ik maar mezelf ook steeds wijs dat hij de dingen die hij zei waarschijnlijk tegen iedereen zei. Ik heb een tijdje met hem gesmsd maar dat ging moeizaam (hij kan bijna geen engels)…dus hoor niks meer van hem. Het bewijst dus dat ik niks durf…anders had ik allang zo’n stap genomen…maar ja je hebt hier je leven en dat is allemaal zo vertrouwd. Lekker moeilijk dus!!!

SUPERKIT…sterkte… Ik kan je geen goede raad geven helaas…ben zelf nogal chicken!! My thoughts are with you!

tijdens mij vakantie in marmaris heb ik ook een leuke jongen ontmoet in de hotel waar ik verbleef. Hij vroeg telkens als ik avonds in het hotel was of nie.
Hij en een collega van hem zaten steeds te dollen als ik en mij zus bij de bar kwamen of als langs kwamen.Hij vroeg ook kun je ff lachen naar mij en toen ging hij weer verder praten met zijn collega.
De 1 na laaste dag van mij vakantie kwam ik hem tegen in de kelder tegen van het hotel. Toen zag ik hem in zijn gewone kleren en dat zag er zekers goed uit en weer vroeg hij waar ik deze avond was in het hotel of in de stad.
Ik was gewoon in het hotel gebleven, omdat ik de volgende dag om 5.20 werd opgehaald op naar dalaman te gaan.
De avond in het hotel ben ik op de foto gegaan met hem en mij zus en met zijn andere collega ben ik ook nog op de foto gegaan. Toen ik en mij zus weg gingen om naar ons hotel kamer te gaan. Gingen hij en zijn collega een volks/turks liedje zingen met klappen. Dat was grappig om te zien. Ik heb de email adress gekregen van zijn collega Musti en om de persoon waar het om gaat heeft geen email adres.
Toen ik musti op msn sprak . heb ik de fotos van mij en zijn collega gestuurd. en hij vond de fotos mooi. Ik heb verder niks met de jongen die geen email adress heeft enz. B) ik heb nu alleen nog contact met musti en van die andere hoor ik niks meer.
Maar ondanks dat ga ik volgend jaar weer als het meezit voor de 3 keer naar het Hotel toe.

groetjes judje :slight_smile:

tja dat gebeurt vaak.

en zoals superkit al zei, veel jongens hebben meerdere vriendinnetjes. ik ken dat ook en heb dat gezien en moet ook eerlijk zeggen dat het me niet zo heel veel zal verbazen mocht ik er uiteindelijk achterkomen dat mijn vriend ook zo is. niet dat hij me reden geeft om dat te geloven, maar ik zal hem pas echt voor 100% vertrouwen als we getrouwd (hypothetisch) zijn en ik bij hem of hij bij mij is :slight_smile: maar mocht dat ooit gebeuren dan duurt dat nog wel een tijdje dus… :smiley:

hou gewoon je ogen en oren goed open, en als er een paar dingen zijn die je niet lekker zitten, luister dan goed naar je gevoel. als er dingen zijn die jij vreemd vind, negeer dat dan absoluut niet. (maar je hoeft ook niet overal alles achter te zoeken)

Beste peepz,

Doe alsjeblieft NIET zo naif, die turken verslijten NL. vriendinnetjes bij het leven, voor die gasten is de verleiding veel te groot als er elke week weer een ander Nederlands meisje komt. En die meiden zijn zo dom om er in te trappen en maar te geloven dat ZIJ de one and only voor hem zijn…:S

Groetjes lientjuh…

Tja, je bent ZELF nog dommer om te zeggen dat andere mensen dom zijn!! Zit een hoop waarheid in misschien maar je bent wel erg kortzichtig!!! Misschien had je je mening beter voor je kunnen houden…aangezien ze toch niet naar je luisteren. :stuck_out_tongue:

hoi lientjuh,

Ik vindt wel dat je héél erg kortzichtig bent.

Je kunt niet alle turken over een kam scheren.
Er zullen best wel rotte appels tussen zitten, maar die heb je hier ook.
Ga maar eens naar Renesse/texel/etc. daar zul je hetzelfde treffen.

Het is nu eenmaal zo dat het in een toeristenplaats voor jongens/mannen makkelijk is om leuke toeristjes te krijgen en het hoofd op hol te brengen. en dat de gehele zomer lang.

Maar ze zijn niet allemaal zo…Je scheert hier toch ook niet alle jongens/mannen over een kam, OF WEL ???

Dus vindt het zelf van je NOGAL DOM !!! om dit zo te gaan roepen.

Groetjes Linda
en ja, ik heb ook een vriend IN Turkije en VERTROUW hem volledig!!

Helemaal mee eens…als je dan toch die meiden die - er volgens jou - “intrappen” naïef vind, waarom zeg je er dan wat van…laat ze lekker! Als ze echt die rotte appel hebben dan komen ze er vanzelf achter.

Maar genoeg over dit, want dit is tijdverspilling…

Linda…waar woont/werkt je vriend in Turkije?