ijzersterke woorden… ik moet zeggen dat ik vanaf het moment dat ik lid ben van deze site dat ik erg veel steun heb gehad van alle mensen hier… echt top!
shanna laat je niet op je kop zitten en probeer hem te laten merken hoe je erover denkt en dan is het aan hem te reageren en ik weet wat het is en dat het makkelijk is voor een ander om het te zeggen maar je weet het he… je mag me altijd bellen!!
idd ik weet wat ik heb!! Hij staat alleen bij mij niet op de film… ik moet het met foto’tjes doen… ( die ie wel speciaal voor mij gemaakt en opgestuurd heeft )
En het is egt fijn om te lezen dat iemand zo stevig in zn schoenen staat en er zo zeker over is! Over hem ben ik ook zeker want ik geef onwijs veel om m… Maar hebben jullie nou ook niet af en toe zoiets van waar ben ik mee bezig?? Een vriendje die zover woont terwijl hier ook zat leuke jongens lopen? Ik heb egt totaal geen ervaring hiermee…het is allemaal nieuw voor me.
En wat zeggen jullie bv tegen jongens die je tegenkomt met uitgaan en vragen of je een vriend heb? vertel je het m dan dat je vriendje in turkije woont?
soms denk ik idd wel eens van: waar ben ik in godsnaam mee bezig dit kan toch nooit goed gaan?? maar dan denk ik weer aan hoe leuk we het hebben gehad en dat ik echt helemaal stapel op hem ben en dan heb ik zoiets van…ik wil hem niet eens kwijt!!
als ik uit ga en jongens vragen dat aan mij zeg ik gewoon dat ik een vriend heb in turkije en als ze dat niet leuk vinden is dat hun probleem… zoals ik al zei ik ben echt stapel gek op tommy en niemand gaat voor mij bepalen of dat goed of slecht is…
Idd… ik denk ook (best vaak eigelijk) kan dit wel wat worden?? Maar dan denk ik trug aan de zomer of ik lees zn berichtjes of bel m ff ofzo… En dan ben ik weer helemaal happy en denk ik waar maak ik me druk om want ik wil hem egt!
Ik vertel het alleen niet aan iedereen dat hij in Turkije woont. Niet eens al mn vriendinnen weteen het! Best erg eigenlijk… Maar ben gewoon al dat gezeik een beetje zat…
Maar je heb wel gelijk… Het is je eigen keuze en je bepaalt zelf wel of het goed of slecht voor je is!
bij mij als ik uitga, vragen ze er niet om.Ik ga namelijk alleen maar naar de kroeg(stamkroeg) en daar ken ik dus ook iedereen en iedereen daar weet dat ik een vriend heb in turkije (mijn broertje daar verteld <_< )
Gelukkig weinig gezeur daar met mensen over dat hij niet in Nl woont.
Maar ik schaam me er niet voor en iedereen mag het van mij weten, en alle reacties heb ik al gehad…positief en of negatief
is mijn leven, mijn vriend.
en nee ik moet je zeggen dat ik er niet over naar heb gedacht dat het zo moeilijk is, ja tuurlijk is het makkelijker hier om een vriend te hebben.
maar na een tijd (duurt wat langer) ben je toch ook samen.
ik heb alle voor en tegens ook al gehoord en heb ookbesloten dat ik doe wat ik zelf wil…
het lijkt er zelfs op dat mijn ouders er op het moment iets anders over gaan denken… mijn moeder wil hem wel ontmoeten nu mijn vader nog…
als je uitgaat hoef je toch niet per se te zeggen dat je een vriend in turkije hebt? je kunt gewoon zeggen dat je een vriend hebt, en meer gaat ze toch niet aan?
maar dat je daar een vriend hebt, betekent niet dat je niet meer uit moet gaan en je leven stop moet zetten voor hem he
ik volg dit topic al een tijdje en ik wil eigenlijk vooral zeggen dat ik ontzettend bewondering heb voor jullie kracht en doorzettingsvermogen, want het lijkt me heel moeilijk. Bij deze wil ik jullie dus graag een hart onder de riem steken!
heey turkije fan heet jouw vriendje toevallig erkan of atilla? mijn ex vriendje woont in de zelfde plaats als waar die van jouw woont wel toevalig hihihi
en dat ze in dezelfde plaats wonen is niet heel erg toevallig hoor.
zijn talloze meiden die daar een vriend hebben, ken er ook zat van wie de vriend in dezelfde plaats woont als mijn vriend.
Originally posted by turkije-fan@30-08-2004, 18:41:50
** hey,
mijn vriendje woont in een klein dorpje vlakbij Buharkent dat ligt vlakbij Denizli. Als je naar Pamukkale bent geweest dan ligt dat vlakbij Buharkent.
mijn vriendje is ober en is 19 jaar **
nur: zie quote
lauwtje18 ff wat vragies:
snap ff niet waarom iemand die een ex heeft twee namen noemt, tenzij je 2 ex vriendjes hebt.
zo niet, wat hebben die 2 namen dan met elkaar te maken? wonen ze in dezelfde plaats ofzo?
er zijn in turkije heel wat jongens met die namen, dus vast ook wel meer in die plaats.
t zou dus wel heel toevallig zijn als jouw ex het vriendje van turkije fan is, maar het kan natuurlijk.
maar vertel eens wat meer over jouw ex(en), bijv. hoe hij heette, waar hij woondde, waar en wanneer je hem hebt leren kennen, hoe lang het je vriend is geweest, enz. en waarom het uit is, want als dit niet dezelfde is als de vriend van turkije fan, dan mssn hebben er nog andere meiden wat aan.
tja, kheb ook via dit medium moeten vernemen dat mijn vriend (nu dus mijn ex) er behoorlijk wat vriendinnetjes op na hield.
met mijn vriendje gaat het weer heel goed hoor.
ik heb hem geconfronteerd met als het niet zou veranderen, dat het niet zou werken.
nu heb ik met hem afgesproken dat zolang hij nog werkt hij niet hoeft te smsen maar zodra hij klaar is ( ongeveer eind okt) dat hij weer veel moet smsen en schrijven en zo. dit was eigenlijk een beetje zijn idee. maar ik vond het wel goed. we hebben alles dus uitgepraat en ik ben weer helemaal happy!! dat wilde ik even zeggen
Originally posted by shanna84@09-10-2004, 13:27:14
** met mijn vriendje gaat het weer heel goed hoor.
ik heb hem geconfronteerd met als het niet zou veranderen, dat het niet zou werken.
nu heb ik met hem afgesproken dat zolang hij nog werkt hij niet hoeft te smsen maar zodra hij klaar is ( ongeveer eind okt) dat hij weer veel moet smsen en schrijven en zo. dit was eigenlijk een beetje zijn idee. maar ik vond het wel goed. we hebben alles dus uitgepraat en ik ben weer helemaal happy!! dat wilde ik even zeggen
shanna **
hoi Shanna,
wat toevallig ik heb precies hetzelfde afgesproken
maar per 01 nov kunnen er dus ook geen smoesjes meer komen van
‘’ ik heb het druk ‘’
in de zomer heeft hij geld omdat hij zoveel werkt en hoor ik elke dag tig keer van hem, belt veel en stuurt ontzettend veel smsjes, maar tegen de tijd dat het winter wordt, wordt dat veel minder, omdat hij niet veel geld heeft om uit te geven.
Ik heb alle berichtjes even doorgelezen. Ik vind dat je zelf echt wel kunt aanvoelen of het goed zit of niet. Als de relatie niet goed zit dan weet je dat zelf meestal wel, alleen je wil het misschien niet weten.
Wat anderen ervan zeggen is hun probleem! Jij moet gewoon op jezelf en op je relatie vertrouwen.
Ik ben nu ruim 1,5 jaar samen met mijn Tunesische vriend, die in Turkije werkt. Ik heb ook een half jaar met hem samen gewerkt.
We zijn verloofd en als ik eenmaal mijn contract heb dan ga ik aan de papieren beginnen om hem hierheen te halen. Iemand van de IND helpt mij daarbij.
We bellen elke dag, hij mij of ik hem. En ik ben supergelukkig met hem.
Doordat ik laat merken dat ik 100% achter mijn relatie en keuze sta, accepteren alle mensen uit mijn omgeving het, ook mijn ouders!
daarom wil ik ook deze zomer in turkije werken, dan kan ik, hoewel ik niet met m samen zal werken, toch bij hem in de buurt zijn en elkaar leren kennen.
en inderdaad, als er iets niet goed zit in je relatie weet je dat zelf wel, hoe moeilijk het soms is om het toe te geven