Wie heeft er allemaal een Turks vriendje

Hey

Ik heb ook een turks vriendje, bijna 2 jaar nu. ik ben zelf 18 en hij is 20. hij woont nu in alanya (avsallar) ik had ook al een berichtje gezet over of iemand nog naar Hotel Pegasos Resort binnekort gaan of daar onlangs is geweest. Ik hou ontzettend veel van em en ik ben het bewijs dat het zeker kan werken, zolang je het allebei maar wilt!

succes allemaal!

bitez ligt vlak naast bodrum en dat ligt weer vlakbij gumbet… ligt allemaal dicht bij elkaar.
ik heb ook een vaste baan maar heb momenteel nog een aantal andere dingen die ik moet betalen waardoor ik zelf geen geld heb, en mijn ouders weten dat het voor oktober in de planning staat. ik ben nu 20 en ze weten dat ze me toch niet tegen kunnen houden als ik het zelf wil alleen ze hebben me wel tig keer gewaarschuwd.

liefs Gi

Natuurlijk zijn ze bezorgd en zijn ze bang dat je richting Turkije vertrekt. Echt snap ik die bezorgdheid wel, maar kom op of een Ned. vriend je niet zo in de steek kan laten of vreemd gaat. Het lijkt wel of alleen Turkse mannen dat doen in hun ogen. 2jr. al een relatie en je woont nog hier en hij daar. Knap hoor. Ik ben er een maand geleden geweest,maar kan het gewoon niet laten er weer heen te gaan. Ooit zal het me op breken en zal ik een keuze moeten maken. Als ik die nu maak zou dat geen realistische keuze zijn. Ik ben gewoon nog veel te verliefd. Mannen!!!

Daar ben ik het nog eens mee eens!
Meiden we zijn jong! leef met de dag en kijk niet naar de toekomst, zolang het nu goed gaat is het prima, je stelling veranderd toch elke keer weer, et zou te gek zijn als je over 10 jaar nog samen bent maar het kan net zo makkelijk fout gaan als goed. of niet?
zolang het houden van wederzijds is zit et goed!

helemaal mee eens.

ik heb trouwens nu al bijna 2,5 jaar mijn vriend in Side

allemaal mensen die het al lang volhouden een relatie zo ver weg… dat bewijst toch wel iets toch???
ik hoop het samen met tommy ook lang vol te houden en tegelijker tijd zo vaak mogelijk hem te kunnen zien.
wat ik alleen moeilijk vind is het feit dat je niet even naar hem toe kunt om te praten maar dat het via de telefoon moet…

liefs Gi

hoe lang kennen jullie elkaar nu?

ja wat jij beschrijft is ook ontzettend lastig. we hebben af en toe idd ruzie gewoon door communicatieproblemen. gelukkig maken we dat altijd snel weer goed hoor :wink: maar het is zeker lastig.

tuurlijk kunnen relaties op afstand lukken, maar je moet gewoon steeds heel nuchter blijven over alles en ook kunnen accepteren dat ihj nou eenmaal daar is en jij hier. en dat is voor sommigen heel moeilijk

:smiley: IK BEN ZO BLIJ VANDAAG :smiley: TOEN STRAX KWAMEN ER MENSEN NAAR MIJ EN DIE HEBBEN EEN KADOTJE GEBRACHT VAN ME VRIEND,WANT HUN WAREN OP VAKANTIE GEWEEST NAAR MARMARIS.EN HEBBE MIJN VRIEND DAAR ONTMOET,EN HIJ HAD GEVRAGEN OF ZE IETS MEE WILDE NEMEN VOOR ZIJN VRIENDIN EN DAT HEBBE ZE GEDAAN .IK HEB EEN GOUDE ARMBAND VAN HEM GEKREGEN EN NOG EEN HELE LIEVE BRIEF :smiley:
SORRY DAT IK DA OVERAL SCHRIJF MAAR IK BEN GEWOON ZO BLIJ,IK KAN ER NIX AAN DOEN :stuck_out_tongue:

ik ken hem pas 1 maand maar het voelde wel metteen goed… (en ergens moet een begin zijn toch). ik weet dat het wel goed kan gaan maar heb nog nooit een relatie met zo’n grote afstand gehad dus dat is gewoon erg wennen en je moet vertrouwen in elkaar hebben…

liefs Gi

Originally posted by whitelady@02-10-2004, 19:21:50
** ik ken hem pas 1 maand maar het voelde wel metteen goed… (en ergens moet een begin zijn toch). ik weet dat het wel goed kan gaan maar heb nog nooit een relatie met zo’n grote afstand gehad dus dat is gewoon erg wennen en je moet vertrouwen in elkaar hebben…

liefs Gi **

Hoi Gi

Het moet inderdaad ergens beginnen. :slight_smile:
En vertrouwen is wel het belangrijkste in een relatie.
Ikzelf ben van mening waar GEEN vertrouwen is, is ook GEEN relatie.

Ikzelf heb nu sinds 5mnd een relatie (de 1e keer op afstand)
Wij zijn beide 24, ben nu bijna 2wkn weer terug.
Ben deze keer ook bij zijn familie geweest WAT EEN LIEVE MENSEN ZEG !
En als dadelijk alles goed gaat (met het verkrijgen van Visum) dan komt mn vriend in jan. hierheen.
Ja voor mij is het geld HELAAS op, dus kan niet meer naar Tr. dit jaar.

En het lastige met een relatie op afstand is gewoon dat je echt momenten hebt (dus iedere minuut vd dag) dat je zou willen dat je vriend erbij was/kon zijn.
Ik kan je zeggen tot nu toe is het bij mij alleen erger…MIS HEM ZO ERG, maar gelukkig is er MSN :smiley: :smiley:

Een TIP: vertel alleen je beste vrienden en event. je familie van je relatie.
Ikzelf heb het ook aan collega’s verteld, al zou ik nu dus willen dat ik dat toen niet had gedaan :unsure: WAT KUNNEN SOMMIGE MENSEN KORTZICHTIG ZIJN ZEG…maar helaas heb ik het ook bij sommige familie-leden moeten ondervinden, terwijl ik notabene een nicht heb die een relatie heeft met een jongen uit Frankrijk.
Ja Frankrijk is geen Turkije zeggen ze dan hé.
In het begin trok ik me van dit alles heel erg aan, maar sinds een paar mnd is het echt het ene oor in en het andere er weer uit….en dit is ook het beste wat je kunt doen.
Er zullen helaas altijd mensen blijven met vooroordelen.
Dit zullen jullie zelf ook al wel hebben meegemaakt

VOOR IEDEREEN MET EEN VRIEND OP AFSTAND:
Weet dat er een dag komt dat je altijd bij elkaar kunt zijn. En dat is toch een mooi vooruitzicht om naar uit te kijken, Toch? :smiley:

Groetjes Linda

hay linda,

ik heb idd ook al die verhalen al gehoord en helaas is niet iedereen uit mijn familie er echt blij mee…, maar ja het is mijn leven.
vertrouwen moet ik gewoon in hem hebben anders ben je nergens… op het moment kan ik hem alleen helemaal niet bereiekn omdat zijn telefoon kapot is en ik heb zoveel vragen die ik nu niet kan stellen… maar hoe gaat het nu dan met jou vriend en jou?

liefs gi

Hoi Gi,

wat rot zeg, dat de mobiel van je vriend kapot is.
heeft hij ook geen msn of een e-mail adres? en als hij weer tel. heeft dan kun je al je vragen stellen. :slight_smile:
maar ik snap wel dat het nu moeilijk voor je is.
maar echt vertouwen moet je echt in hem hebben. dat is echt heel belangrijk met zo’n afstand.

Tussen mijn vriend en mij zit het helemaal goed.
sms’en proberen we te beperken tot 3pd (gezien hoge tel.rekening van beide) en verder 1x pw bellen.
en om de dag spreken we elkaar via MSN. :smiley:
Ik heb denk ik ook een voordeel heb dat mn moeder en haar vriend hem kennen (is dit bij jou ook zo of kent niemand hem van je familie, want dan is het denk ik wel lastig)… mijn moeder en haar vriend zijn nu sinds gister teruggekomen…dat was raar, dat zij bij mijn vriend waren en ik hier zat :frowning:
zij hebben ook kennis gemaakt met mijn vriend zijn moeder zij heeft 1dg op en neer gereisd voor deze wederzijdse kennismaking

en ja, dadelijk als het allemaal goed verloopt komt hij hierheen in jan. voor 3mnd. we hebben al wel gehoord, dat ze bij hem geen problemen verwachten bij het verlenen van een visum, maar ja 100% zeker ben je nooit , dus nog even afwachten.

maar mocht je eens willen praten…kun je via mn naam links een mail sturen… (ben niet zo’n voorstander om hier mijn mail-adres zo neer te zetten)

groetjes linda

EN VEEL STERKTE :slight_smile:

als ik dit zo allemaal lees begin ik toch te twijfelen of mijn vriendje wel zoveel om me geeft.
hij zegt van wel elke keer, maar hij wil liever niet elke dag smsen omdat hij niet zo supergoed engels kan en dat hij niet elke keer hetzelfde smsje wil sturen. nou hebben we afgesproken om de 2 dagen te smsen, maar hij is elke keer te laat. zoals nu heb ik donderdag voor het laatst wat van m gehoord.
wat moet ik daar nou van denken??
als ik aan m vraag of hij nog wel van me houdt zegt ie dat ik niet anders moet denken. dat ik alles voor m ben enz.
en als ik dan vraag waarom hij dan zo’n moeite heeft om mij af en toe te smsen zegt ie dat hij dan niet weet wat hij moet zeggen en dat hij het elke keer zo druk heeft. en dat als hij klaar is met werken ( dus eind okt) meer van zich zal laten horen want dan heeft ie meer tijd.
wat moet ik nou??? ik wil hem echt niet kwijt.
hoe maak ik hem nou duidelijk dat hij echt wat meer moet laten zien dat hij van me houdt.en hoe krijg ik voor elkaar dat hij dat dan ook echt doet??
kan iemand me helpen??? :frowning:

:wub:
:wub:

:rolleyes: [FONT=Arial][SIZE=7][ =purple] NOU EENS FF FLINK OP JE POOT STAAN EN NIET MET JE LATEN SOLLEN! WANT HIJ VIND DAT ALLANG LEKKER ! ALS HIJ ECHT VAN JE HOUDT MAAKT HIJ TIJD VRIJ VOOR JE OOK AL HEEFT HIJ HET SUPER DRUK! EN HIJ WEET NU AL NIKS MEER TEVERTELLEN??? KOM OP MAN <_<

Linda wat ben jij positief zeg!! Ik krijg weer helemaal hoop in mijn relatie! Werd helemaal happy toen ik je berichtje las! Haha weet ook niet hoe dat komt ineens!

Dit is ook mijn 1e relatie op afstand en ik heb het er behoorlijk moeilijk mee! Ik vertrouw mijn vriend helemaal en hij mij ook, maar ik mis hem altijd zoooo erg!

Ik ben pas 18 dus ik heb ook niet alle tijd en geld om naar hem toe te gaan, door mn school! Ook mn ouders steunen me niet! Ze laten me er wel heen gaan maar zullen me nooit ergens mee helpen als ik problemen met m heb ofzo… Best wel jammer! En heb ook maar 1 vriendin die me steunt, derest denk dat ik gek ben!

Ik zeg het eerlijk ik heb het liever ook niet zo gewilt en liever een vriendje in Nl gehad, maar als je verliefd ben ben je verliefd!! :rolleyes:

hEY SHANNA,

ik heb ongeveer hetzelfde probleem gehad met mijn vriendje geen tijd enz enz dus w8 gewoon af tot het eind okt is en als ik weer hetzelfde krijg te horen ja dan klopt er iets niet :angry:

waar werkt je vriend

kom eens kijken op deze site http://groups.msn.com/turkijegumbet

Er zitten een hele hoop meiden met een vriendje in turkije… als je wilt, wordt lid en neem deel in onze gezellige gesprekjes over vanalles en nog wat…

ik zal idd even afwachten maar ik denk wel dat ik m even ga bellen en om duidelijkheid ga vragen.evn kijken wat ie zegt.
hij werkt in marmaris bij het balci hotel in restaurant albena ofzo.
mischien moet ik idd mn poot stijf houden maar daar ben ik echt niet goed in.want de smsjes die ik van m krijg die zijn zo lief en goed!!
weet het gewoon niet. :unsure:

en sara waar werkt jou vriend?en hoe heet die?heb je msn?

shanna :frowning:

hoi shanna,

Ik zou als ik jou was idd je poot stijf houden, want het kost toch weinig moeite om 1 sms’je te sturen, ook al kent hij niet goed engels.

in het begin van mijn relatie kende mijn vriend ook niet goed engels was echt handen en voeten werk. maar kreeg wel dagelijks sms’jes van hem (weleens waar in het begin geholpen door n vriend).
dus als je vriend echt van je houdt, zou hij alles voor je over moeten hebben, dus ook een sms sturen.

ik zou hem even goed aan zn oren trekken :wink: bij wijze van spreken.

groetjes linda

Hoi Ser,

Ben blij dat je weer helemaal happy bent :stuck_out_tongue:

Ja ik ben idd heel pos., maar dat komt omdat ik ook weet wat ik heb.
en missen ja dat doe ik ook… ik mis hem echt héééél erg…gelukkig heb ik hem ook op video zodat hij altijd wel bij me is, alhoewel als ik kijk ik wel moet huilen vh missen, maar kan hem wel altijd :smiley:

Ben blij voor je dat je 1 vriendin hebt die je steunt, daar kun je veel kracht uit putten hoor, weet je iig dat je er niet alleen voor staat.
En je ouders, ja ouders hebben nu eenmaal het beste met hun kinderen voor en ze kennen je vriend niet, maar als ze hem zouden leren kennen dan zal dat vast ook wel goed komen.

Over het algemeen is het bij mensen gewoon de ontwetendheid, maar zullen ze zodra ze de persoon in kwestie kennen helemaal bijtrekken.

Komt goed. JIJ WEET WAT JE HEBT.
ALS JE DAT MAAR BLIJFT ONTHOUDEN. :smiley:

greotjes linda