Wat vervelend zeg voor je!! Ik weet precies waar je het over hebt… Mijn vriend heeft het er ook over, ik heb hem alleen nog niet gezegd dat ik nog ff wil wachten. Als hij me dan verteld dat ie niet langer op me wil wachten dan heeft ie pech gehad. Ik denk dat als je vriend echt van je houdt dat ie best nog een paar jaartjes op je kan wachten. Zo niet, waarom wil ie dan eigenlijk trouwen? Hoe oud ben je als ik vragen mag?
ik ben 20 enmijn vriend is 24.
ik heb hem net gesproken en hij zegt dat hij van me houd maar niet kan wachten, dus toen ik vroeg waarom niet wilde hij dat niet zeggen… ik vind het best wel moeilijk wand zo issie heel lief enz en zo issie weer heel raar…
Ja zeker moeilijk… Hij zou je toch echt de reden moeten vertellen dat ie zo snel al met je wil trouwen. Heeft het misschien met zn familie te maken? Probeer echt dat ie het aan je verteld, want dan kan je er zelf ook serieus overnadenken… Nu is het natuurlijk een beetje vaag allemaal maar als je er meer over weet kan je misschien er serieus met m over praten.
wat erg voor je!!!ga je nou dus ook niet heen in october?
want dat zou wel een goeie gelegenheid zijn om met m er over te hebben. mischien is zijn familie nog wel zo dat hij echt eerst moet trouwen voordat hij met je om mag gaan ofzo. of hij wil gewoon graag een kind!! ik zou het ook niet weten. maar je zit zeker wel in een kut situatie!! ik hoop dat het snel opgelost wordt. hou je me op de hoogte? ben wel heel benieuwd!
en om even antwoord te geven op dat laatste bericht, mijn vriend zit nu in marmaris, heb hem daar ook ontmoet. hij was toen net gestopt met werken, daarvoor werkte hij altijd in club sultan maris. of in een barretje daarnaast. nu werkt hij in balci hotel.
Inmiddels met tommy gesproken en het met hem uitgepraat, ik ga er wel nog heen in october al is het alleen maar om inderdaad ook zijn ogen te kunnen zien als hij zegt wat hij gister door de tel tegen me zei…
Liefs Gi
ps; ik heb tommy leren kennen in bitez waar hij ook werkt en woont. hij bezit daar een restaurant en een hairfashion shop.
Hoi ik ben 32 en sinds een jaar tot over mijn oren op mijn kapitein Fiko. Ik heb hem op zijn boot de Levant leren kennen. Een blue cruise gemaakt vorig jaar vanuit Bodrum. Echt makkelijk is het niet geweest, maar ik weet dat hij ontzettend veel om me geeft. Ik ben net terug van een weekje Bodrum. Hij had een klein hotelletje geboekt met uitzicht over Bodrum en op een rustige plek. Hij is veel ouder dan dat ik ben en ik merk dat hij uiterst voorzichtig is om een “relatie” aan te gaan met een toerist. Erg emotioneel weekje geweest, maar ik voel me zo ontzettend goed bij hem dat ik dit gewoon niet op wil geven. Kent iemand hem toevallig of wel eens een dagtripje gemaakt op zijn boot. Ik denk het haast niet want hij heeft veel private-charters. Mocht je toevallig op zijn boot terecht komen, geef hem dan een dikke dus van me!!! Ik hoop hem over 2 maandjes weer in mijn armen te kunnen sluiten. Gr. Connie
leuk joh dat je iemand heb leren kennen daar. Ben alleen wel benieuwd hoe oud hij dan is??? Als ik het mag weten hoor… Ik ga zelf 13 oktober weer naar mijn vriend toe en kan niet wachten tot het zover is…
Fiko (Fikriet) is 45. Behoorlijk leeftijdsverschil,maar ik mis hem zo ontzettend. Ben gewoon totaal een ander mens geworden. En ondanks dat alles niet zonder slag of stoot gegaan is, ben ik er van overtuigd dat hij van me houdt. Klinkt misschien heel naief maar als ik bij hem ben voel ik me op en top vrouw en de manier van kijken, lachen, aanraken. Och hou maar op want ik zit al zowat te janken. En dat het thuisfront he. Het ene moment leven ze met je mee en het ander moment is het die rot turk. Ik hoop hem eind okt.weer te kunnen zien. Hij is 2x getrouwd geweest en meerdere keren gekwetst en wil zich niet binden. Als we samen zijn is het of we elkaar al jaren kennen. Ondanks de barriere in taal en cultuur komen we er iedere x uit. Het is me zelf gelukt om voor hem te betalen, nou dat staan ze never nooit niet toe. Hij begint mij nu ook te begrijpen. Het is zo oneerlijk!!! En dan al die klote waarschuwingen op sites over Turkse mannen. Doodziek word ik ervan. Of je een randdebiel bent die niet weet dat er evt. ook anderen in het spel zijn. Ik ben nog altijd degene die daar uiteindelijk wel of niet mee te maken gaat krijgen. Kan gebeuren. Is dan hard, maar ik geniet nu met volle teugen en hij van mij. Wie weet…
Ben heel niet jaloers op je hoor. Waar zit je vriend?
ik ken al die adviezen die iedereen over turken heeft, de mensen om me heen zeggen het ook al door, maar ja je doet er toch niks aan…
ik ga idd alleen naar tommy toe wand ten eerste is er niemand die mee kan en ten tweede als je met zijn tweeen gaat dan is het ook weer lullig voor die ander als ik alleen wil zijn met tommy.
maar opzich valt het leeftijds verschil bij jullie toch wel mee?..
als jullie echt om elkaar geven en prettig voelen bij elkaar dan maakt het niet uit wat de leeftijd is…,dat vind ik hoor…
Ben het met vorig bericht volledig eens. zie het ook daglijks bij mijn personeel gebeuren om de week of 14 dagen een nieuw liefje het ganse seizoen door. De ene weg ,plaats voor een andere. Ik zeg niet dat ze allemaal gelijk zijn, maar denk goed na eer je echt een vaste relatie begint.Turkije is toch een vakantie paradijs voor verliefde tieners, en oudere vrouwen, leefdtijd verschil geen probleem.Als je maar geld bij hebt.Turkse jongens zijn mooi en heel aardig. Ze moeten toch de winter zonder loon doorkomen en een liefje meer of minder die elke maand geld uit het buitenland opstuurt is toch goed meegenomen.Maar ???
Waarom ???
Denk altijd eens goed na eer je eraan begint.
Franka
zo blijkt maar weer dat niet alle turkse jongens het zelfde zijn wand mijn vriend heeft zelf een ticket voor mij gekocht om te komen en terug te gaan… omdat ik geen geld had…
inderdaad het gebeurt heel veel en je ziet het om je heen gebeuren. Je moet vooral je ogen niet sluiten voor het feit dat het jou ook kan overkomen. Daarom maakt het het zo moeilijk. Het zijn de dingen die alleen jij weet die het hem doen. Hij haalt me op van het vliegveld (heeft zelf geen vervoer, alleen scooter) en heeft een hotelletje geregeld weg van zijn vrienden. Hij leeft namelijk het hele seizoen op zijn boot samen met zijn matroos. Dus niet echt private. Brengt me naar allerlei oude bekende van hem. Het lijkt me dat je dat niet met al je liefjes doet. En dat blijkt ook wel, want die mensen vinden het super dat hij weer eens langs komt en hij is trots om mij te laten kennis maken met zijn vrienden. Maar prive is prive en hij wil de tijd dat we samen zijn zoveel mogelijk met zijn tweeën zijn. Dat geeft me een goed gevoel. Het heeft me juist erg veel moeite gekost om voor hem en mij te betalen. Hij voelt het als een belediging denk ik. Wilde inderdaad begin dit jaar ook voor mij mijn ticket betalen, maar dat kan ik niet. Hij betaalt daar alles al voor me. Kortom om het geld gaat het niet. Blijven natuurlijk genoeg vragen voor me over. Hij is erg gesloten, maar wel een grote charmeur. Iedere dag is voor hem dan ook een spel. Een pokerface opzetten en mensen happy maken. Hij heeft het charisma van Jack Nickelson. Nou zullen vele jongeren zoiets hebben van uuuuuuuuh. Maar hij is zooooo sexy…Fiko dan hoor. Van die ondeugende ogen. Hij heeft ook super mensenkennis. Hij wist twee goede vriendinnen precies op hun gevoelige snaar te raken. Ik kan wel uren doorgaan over hem. Het is gewoon erg moeilijk. Het is een feit dat hij in de toeristenbranche werkt en toeristen op zijn boot moet zien te krijgen. En daarvoor gooit hij zijn charmes in de strijd. Daar moet ik tegen kunnen, maar dat is verdomd moeilijk. Maar ik heb het te accepteren!!! Nee om een visum of geld is het hem niet te doen. Hij heeft dat allemaal al achter de rug. Woont 's winters in Engeland dus hopelijk een witte Kerst in London voor mij!!! Om even op zijn leeftijd terug te komen. Ik besef dat nog geneens, maar ja voor de mensen om je heen is het én Turk én veel ouder ja genoeg stof dus. Ik heb me voorgenomen het zo te laten komen zoals het komt en te genieten van de mooie momenten. Alleen ik weet wat ik ermee wil en hoe hij voor me is,doet en laat en wat hij voor me voelt. Voor de rest zie ik het wel!!!
volgende week ben ik weer bij hem 5-9 okt. Het is passen en meten,maar probeer zo veel mogelijk te gaan. Over de tel. houden we regelmatig contact. Net hoe het uitkomt eigenlijk kan er geen regelmaat aan geven. Het wordt alleen maar moeilijk als je vaak contact hebt om hier een normaal leven te leiden. Wel stuur ik hem regelmatig een sms-je. Ik geef je 1 advies. Vertel alleen je echte goede vrienden over je relatie.
ik vind het inderdaad moeilijk om hier te leven omdat ik tommy zo mis maar ja het is niet anders, moet maar w8ten tot ik er weer heen ga.
jij gaat in ieder geval al snel weer.
heb je msn?
hoi nee heb geen msn. Vlgs mij zit jij er ook aardig mee in je maag. Maar Bitez dat ligt toch naast Gumbet??? Het was ook eigenlijk niet gepland, maar ik leef maar 1 x en geld moet rollen. Dan maar wat minder vlees op mijn bord. Dat is mijn voordeel denk ik.
Ik heb een baan en ben kan gaan en staan waar ik wil. Ik denk dat dat bij jou moeilijker ligt. Suc6 en sterkte. Ik voel met je mee!!!