@Ellenm, last but not least: welkom op ons gezellige forum . Wat nu andere forums??? niets ervan het is en blijft hier het gezelligst. Dia(mond) heeft de thee altijd klaar staat en indien nodig wat sterkers haha.
dus ook welkom op ons Tea-time topic, idd heel erg verslavend !!!
Volgens mij loopt het seizoen in okt zeker wel op z’n eind. maarre…als je je vriendje gaat bezoeken, hoef je je niet te vervelen toch haha :no:
Hoi Ellenm,
In oktober valt er nog genoeg te beleven hoor in Marmaris. Vorig jaar was ik daar de laatste week van oktober. Het was echt zulk mooi weer toen, dus dat was al mooi meegenomen. Er werd wel al veel opgeruimd overal, sommige restaurants en barretjes waren al dicht. Maar zeker als je daar een vriendje hebt zul jij je heel goed vermaken hoor! In welk hotel werkt hij? Misschien ben ik er weleens geweest.
gr. Marjan(de grootste Marmaris fan van dit forum haha)
Hoi Turkije-fan!
Wat leuk dat je een vriendje hebt bij Denizli in de buurt, mijn vriend woont dan wel in Nederland (we gaan 15 september) trouwen. Maar zijn ouders komen allebei uit Denilzi, uit het dorpje Baklan.
Waar heb je je vriend precies ontmoet? werkte hij in een hotel ofzo? Ben je zelf een nederlandse of een Turkse?
Ben benieuwd!
Groetjes!!
Hallo meiden,
Ik ben hier nieuw en heb begin juli ook een hele leuke, lieve jongen ontmoet in Kusadasi. Wilde eigenlijk geen vakantievriendje, maar helaas heb je je gevoel niet altijd onder controle. 1,5 week ben ik met 'm opgetrokken op vakantie, echt helemaal SUPER! Hij werkt daar in een bar en elke avond kocht hij een roos voor me, zo lief! Alleen jammer van al die vooroordelen. Familie die het allemaal niet begrijpt en ook de vriendin met wie ik op vakantie was, vindt het helemaal niks zo’n relatie op afstand. Iedereen denkt dat het niet goed voor je is enzo, maar die reacties klinken jullie vast bekend in de oren. Ik heb (bijna) dagelijks contact met hem via sms of msn. Elke ochtend krijg ik een hele lieve sms van 'm als hij klaar is met werken. Gister heeft hij nog gebeld en het was echt heel fijn om zijn stem weer te horen.
In oktober is het de bedoeling dat ik terug ga naar Kusadasi om hem weer te zien en te kijken hoe dat is. Mijn vriendin zou weer mee gaan, maar op dit moment doet zij heel moeilijk. Ze is bezorgd om mij en is bang dat ik dan echt verliefd word, maar…volgens mij ben ik dat al! Ik moet en zal naar Kusadasi gaan in oktober, want ik wil hem gewoon heel graag zien en hij mij. Als zij niet mee gaat, vind ik wel iemand anders!
Ben erg blij trouwens dat er dit soort sites bestaan, want hier begrijpt tenminste iedereen hoe je je voelt.
Hey Dece,welkom hier.Leuk dat je ook iemand in Kusadasi heb leren kennen.Ik heb mijn vriend ook in Kusadasi leren kennen en het klikt nog steeds wel wat tegenslag gehad,maar nu gaat het weer ok,momenteel zit hij in het leger.Ik heb eind juni een week met hem vakantie gevierd in Kusadasi.Ja ik ken de vooroordelen die de meeste mensen hebben,maar als jij er zelf achter staat moet je er gewoon voor gaan en ik zou zeker terug gaan in oktober als ik jou was.Zelf ga ik misschien ook eind oktober naar Kusadasi,maar mijn vriend is er dan helaas niet.Mag ik vragen in welke bar je vriend werk,als je dat te persoonlijk vindt begrijp ik dat wel.
Ik hou zijn naam en de naam van de bar nog even voor mezelf. Hoop dat je dat niet erg vindt, heb geen zin in eventuele negatieve verhalen. Je weet natuurlijk maar nooit, ik ken hem nog zo kort. Dat is ook 1 van de belangrijkste redenen dat ik terug wil in oktober. Weer even een week bij hem zijn en te kijken hoe dat gaat. Hij is trouwens 24 jaar. Die vooroordelen laat ik allemaal voor wat ze zijn. Ik weet dat hij ook nog het leger in moet, dat had hij verteld. Wanneer precies weet ik niet. Het zal voor 6 of 12 maanden zijn.
hey meid…welkom op dit forum.
niks van de vooroordelen aantrekken hoor!! gewoon in oktober weer lkkr gaan.
ik ben mn vriend ook nog een week alleen gaan bezoeken nadat we elkaar hadden leren kennen. kijken of het nog steeds het zelfde was. was alleen nog maar mooien!! er voor gaan dus…het komt vast goed;)
Bij ons is het ook zo, iedere keer ik terug ga, iedere keer is het nog leuker, nog mooier, nog méér ! Echt super !
Nu hoor ik mn vriendje wat minder vaak omdat hij terug in zijn woonplaats is bij zijn familie. Hij heeft geen adsl meer dus moet hij naar het internetcafé en ze zijn nu hele dagen door aan het zoeken naar een winkel die te koop staat om hun eigen winkel met enkele vrienden te beginnen, helaas nog geen succes… Duimen allemaal, want werk voor hem betekend voor mij hem terug zien ! Want hij wil niet dat ik alles betaal…
Natuurlijk is dat niet erg dat je zijn naam en dat van zijn werk niet wil geven dat kan ik heel goed begrijpen,zelf doe ik dat ook niet graag,heb dat 1 keer gedaan en kreeg toen een negatieve reactie van iemand dus ik snap het heel goed.
Zelf zeg ik ook niet graag namen over internet, niet van mij, niet van mn vriend en niet van iemand anders. Persoonlijk zeg ik het wel soms tegen mensen (op msn dan) maar niet waar iederéén kan meelezen.
Dat is ook de belangrijkste reden dat ik zijn naam en de naam van de bar liever niet noem. Ik heb geen zin in negatieve verhalen, want er kunnen altijd mensen zijn die hem kennen. Ik heb het gevoel dat het goed zit en dat gevoel wil ik graag zo houden.