Wie heeft er allemaal een Turks vriendje

Volgens mij is het hier goed terecht gekomen :wink:
Ik mis hem ook :frowning: zucht…

Ondanks dat ik pas een week van hem gescheiden ben mis ik die van mij ook ontzettend. :sad:

We moeten maar elkaar steunen tot we onze lieve ventjes weer zien :wink:

Nog 18 weken! :frowning:

nog 5 maanden en 2 weken ongeveer. dan heb ik hem langer dan 1 jaar niet gezien. hij zit in het leger.

Voor mij nog 19 ofzo pffff veel te lang :frowning:

Heeey, ik vroeg me af…
Toen ik in Turkije was vond ik dat de jongens echt players waren. Ze waren allemaal wel heel gezellig, maar uiteindelijk ā€˜wouden’ ze allemaal iets. Of ze zeiden gewoon letterlijk na 15 minuten ā€˜I love you,’ of ze vroegen of ze gingen gewoon klef doen enzo. Zijn jullie niet bang dat jullie vriendjes ook zo zijn in de tijd dat jullie ze niet zien?? Het is niet bedoeld als een belediging, ik vroeg het me gewoon af.
Groetjes!

Heej Kristina!!
Kan het me voorstellen dat je zulke jongens bent tegengekomen, ik weet ook dat er zulke jongens zijn…jongens die elke week een ander hebben…of meiden versieren om een Europees paspoort te kunnen krijgen of voor geld ofzo…
Wat mijn vriend betreft…hij heeft nog nooit om geld gevraagd, zei niet na 15 min Ā“i love youĀ“ bovendien houd ik mijn ogen echt wel open en me koppie erbij :wink: Bij zulke relaties is vertrouwen uiteraard het belangrijkste!! En ik vertrouw mijn vriend volledig!!
Wat ik dus wil zeggen is dat er veel rotte appels zijn, maar dit niet wil zeggen dat ze allemaal zo zijn :wink: (al zeg jij dat ook niet, maar ff voor de duidelijkheid ;))
Maar bedankt voor het ā€˜waarschuwende’ bericht, want ik denk dat er inderdaad wel zulke ā€˜relaties’ zijn (aangezien liefde blind maakt)
Groetjes Mayra

Ik snap ook wel dat je weet wanneer je iemand kunt vertrouwen of niet =). Ik vond Turkse jongens vergeleken met Nederlandse jongens wel volwassener en makkelijker in de omgang, dus snap op zich wel wat jullie in ze kunnen zien ;). Ik heb al bijna twee jaar een Nederlands vriendje, echt een poepje is dat! Maar ik las net even een paar blz terug en idd, mijn ouders hebben ook echt vooroordelen over Turkse jongens. Ik geloof wel dat er een paar echt zo zijn, maar dat betekent niet dat iedereen zo is. Ik heb daar met jongens gesproken die echt hele andere ideeen hebben over het leven en die ook gewoon ā€˜westers’ klinken qua opvattingen.
Ik leef wel met jullie mee allemaal, met het feit dat jullie ze zo lang moeten missen =(. Sterkte ermee. En als het ooit zo ver komt dan verhuis je misschien naar Turkije… Daar zou ik persoonlijk helemaal geen bezwaar tegen hebben, veel gezelliger daar! =D.

hallo allemaal!!

Ik heb sinds kort dit forum ondekt,en ik dacht ik meld me ook aan !!
Zelf heb ik ook een vriend in turkije!!
Dus het is wel leuk om lotgenoten te hebben

Ik vind het het heel erg leuk om al jullie verhallen te lezen!

Hallo Ellenm welkom hier :wink:
Leuk dat je dit forum gevonden hebt!!
xxx Mayra

De meeste van jullie die een vriend hebben zijn al lid van www.seni-seviyorum. maar voor al die andere die deze site niet kennen, neem een kijkje en je vind meet ā€œlotgenotenā€

groetjes

ik zal daar ook even een kijkje nemen :smiley:

@ellenm
Welkom op het forum!!

@EllenM Welkom! Maar pas op> Erg verslavend!!!

Hai EllenM, welkom op ons gezellige forum waar je van alles kwijt kunt en van alles kunt lezen.

Groetjes, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

Heeey Ellen! Welkom hier! :smiley: Vertel eens wat meer… hoe lang ken je je vriend al en waar heb je hem leren kennen? :wink: Nieuwsgierige mensen hier :wink:

Xx Iris

Ik zal een beetje meer vertellen!!

Ik heb hem leren kennen in Marmaris.
Ik was met me zus op vakantie en hij werkt in het hotel waar we zaten.
Er was vanaf de eerste dag eigeijk al wel spanning, maar ik wou er niet aan toegeven omdat ik geen zin had in een ā€œvakantie dingā€.

Maar na een paar dagen sloeg de vonk echt over en eigelijk waren we vanaf toen alleen maar bij elkaar te vinden!!:yes:

Echt een super leuke vakantie gehad en op de laatste dag vroeg hij me nummer.
Had eigelijk gedacht dat ik nooit meer wat van hem zou horen maar toen ik thuis kwam had ie gelijk gemaild en vanaf toen was het eigelijk raak!!

Ik ben trouwens 19 en hij 23.

Hoelang ken je hem nu al?

x

4 maandjes!!

En als alles goed gaat ga ik in augustus na hem toe!!
En anders in oktober.

Maar ik het trouwens zo dat in oktober echt het einde is vanhet seizoen, dus heel rustig en alles heel dor?