Cynthia:
In hotel paloma / club paloma heb ik hem leren kennen, maar hij werkt nu in salmakis hotel. Hij is donker, bruine ogen , lang haar, maar ja daar heb je natuurlijk niks aan. haha.
XLindsay
Sevgilim,fijn dat je me begrijpt,ja tis misschien niet zo leuk,maar zoals ik al zei hebben we al eens met roddesl te maken gehad en prettig is dat niet,vooral nu hij in het leger zit en we elkaar niet zo vaak spreken,blijft het moeilijk he.Dus ben blij dat je me een beetjes begrijpt .
groetjes
Hallo Allemaal,
Ik ben nieuw hier op het forum, dus moet nog even uitvinden hoe alles werkt. Maar wilde ook even meedelen dat ik een Turkse vriend heb. Ik heb hem leren kennen op het strand van het hotel waar ik zat. En het was eigenlijk liefde op het eerste gezicht. Nu hoor ik ook van een hoop mensen dat het allemaal players zijn en blablabla maar dat idee heb ik bij hem niet. Als jullie meer willen weten moeten jullie het maar vragen. Als het goed is ga ik in Augustus met mijn moeder weer terug naar het hotel en dan maar kijken of het nog steeds goed gaat samen, en als dat zo is wil ik misschien wel voor langere tijd daar blijven.
Groetjes Jen
Hey Majanga, welkom op dit forum !
Waar en in welk hotel heb je je vriend leren kennen ?
Hej Jen!!
Welkom hier ![]()
Komt me bekend voor dat mensen zeggen dat het allemaal players zijn…ik heb nu 1 jaar met mijn Turkse vriend, maar de relatie wordt nog steeds niet geaccepteerd (behalve door 2 vriendinnen)…Tsja…veel rotte appels verpesten het voor de rest wat dat betreft…
Sterkte ermee en hoop dat je het leuk hebt in Augustus ![]()
Liefs Mayra
Ja idd, in augustus zijn wij ook een jaar samen, maar hoe langer je elkaar kent, hoe beter het voelt vind ik ! Na hem een aantal keer terug te zijn, ga je je zelf er beter bij voelen ! Véél succes met je vriend !
Hoi Majanga,welkom hier.Ik ken mijn vriend nu 2 jaar en krijg ook commentaar van mensen,er zijn nog steeds mensen die vooroordelen over turkse jongens hebben,maar probeer je daar niks van aan te trekken.
groetjes
Ik heb mijn vriend leren kennen in Kusadasi. Daar werkt hij dus op het strand. Gelukkig accepteerd de vriendin waarmee ik op vakantie was het helemaal die heeft natuurlijk gezien hoe het allemaal is ontstaan enzo. Maar mijn moeder vind het moeilijker te begrijpen, ze wilde ook eerst niet dat ik naar Turkije ging omdat ik dan misschien wel verkracht zou worden en van een berg gegooid. En nu is ze bang dat als ik echt met hem verder wil dat ik straks opgesloten wordt in huis en dat ik dan de deur niet meer uit mag enz. Mijn moeder is wat dat betreft nogal paranoia, die ziet alleen de slechte dingen in de mens.
En je moeder is zeker niet de enige!!
Mijn ouders hebben alle vooroordelen ook al gebruikt…dat ik als ik echt met hem verder ga onderdrukt wordt enzo en dat ik niks meer mag alleen maar doen wat hij zegt dat ik moet doen…dat soort dingen…
Kom op…waarom nemen ze niet de moeite om hem te leren kennen!!
Toenik hem vorig jaar ontmoette, waren mijn ouders daar ook bij. Hij was erg verlegen dus hij stapte zelfs eerst op mijn moeder af om te vragen of hij met mij mocht praten hihi (zooo lief :P)
Toen vonden me ouders het allemaal wel goed…vakantieliefde…ach hoort erbij… ze hadden alleen niet verwacht dat ik contact met hem zou houden en dat het serieus zou worden…en dat valt hun vies tegen helaas ![]()
Hoop dat je moeder in augustus kan zien dat het ECHT is !! Als je je hart wil luchten kan je altijd mailtje sturen via de site ![]()
Liefs Mayra
Ik hoop dat ze in augustus ziet hoeveel hij voor me betekent en hoe gelukkig hij me maakt. Ik denk dat het dan voor haar een stukje makkelijker te begrijpen is. Zelf heeft ze ook een tijd een vriend gehad in het buitenland dus ze weet ook hoe het is om zover bij elkaar vandaan te zijn. Misschien is ze wel bang dat ze me kwijtraakt als ik met hem verder ga, ze is ook bang dat ik mijn toekomst vergooi omdat hij niet weet of hij wel in NL kan wonen. Maar ja voor mij geldt hetzelfde ik weet niet of ik wel in Turkije kan wonen. En toch willen we heel graag samen verder, en willen we niet te lang bij elkaar vandaan zijn. Het blijft lastig maar wij hebben voor onszelf al besloten dat we er helemaal voor willen gaan.
Nou ja, mn moeder valt erg mee wat mijn vriend betreft, ze is er zelf gek van (nou ja, dan gewoon omdat ze er véél lol mee heeft) hehehe
Maar mn vader is iets anders. Toen ik hem op mijn kamer boekte voor augustus, begon hij half hysterisch te worden! Man, alsof hij van een andere planeet kwam, maar ondertussen is hij wat gekalmeert en ja, moet hij er maar aan wennen. Mn pa zal mij gerust niet tegen houden omdat hij het niet leuk vind ! Het is tenslotte mn eigen leven hé ? Hij moet er niet bij slapen ![]()
Jen, ik heb je een privébericht gestuurd ![]()
Ja je moeder wilt je alleen maar beschermen
ik wil ook graag verder met mijn vriend maar hij moet nog het leger in, dus duurt nog even…op dit moment lijkt het erop dat we daarna de volgende stap willen zetten, maar dat zullen we nog even rustig afwachten ![]()
Hoe oud ben je eigenlijk als ik vragen mag??
xxx Mayra
Ik ben 22, in juli wordt ik 23. Hij heeft het leger gelukkig al achter de rug, daar ben ik wel blij om. Hij is zelf 21, 15 maanden jonger dan dat ik ben, maar vanwege het cultuurverschil merk je weinig van het leeftijdsverschil. Ik ben blij dat er zoveel meiden in hetzelfde schuitje zitten. Zo kunnen we elkaar steunen.
Wel Jen, je zal er hier nog véél tegenkomen, en op dit forum respecteren we elkaar, dit maakt het juist zo gezellig !
En ja, ook al zijn ze jonger, ze zijn toch nog volwassener dan onze jongens langshier ! De mijne is wel 10 jaar ouder dan me, maar is nog héél jeugdig
hihi
Hihi das wel prettig
mijne is 3 jaar ouder en al vrij serieus voor zijn leeftijd (tegenover jongens hier ;))
En inderdaad Jen het is hier erg prettig omdat we elkaar niet met vooroordelen ‘aanvallen’. we begrijpen van elkaar min of meer wat we meemaken, waardoor we elkaar kunnen steunen en helpen!! Erg prettig ![]()
xxx Mayra
heey ik heb een turkse ex-vriend
we hadden 2 jaar iets maar toen ging het uit… we zijn wel nog goede vrienden en zien elkaar nog gewoon. ik wil hem opzoeken want hij zit nu in het leger maar ik moet via een vriend van hem even vragen op welke dag hij vrij heeft, zou iemand dit even voor mij willen vertalen? want ik moet vluchten gaan boeken!
-Op welke dag is Durmus vrij in het leger?Want wij willen hem bezoeken in Isparta in augustus.
alvast heel erg bedankt! liefss
Ik zal het even voor je navragen op een andere site ![]()
xxx Mayra
Durmus hangi gunde askerden izinli oluyor? Cunku ona agustos ayinda ziyaret etmek istiyoruz.
xxx
dankjeee!
Ik weet niet waar ik het neer moet zetten
maar ik mis mijn ventje ![]()