leuke foto missymay…!! in welk hotel werkt ie? ook in side toch…? haha volgens mij is echt de helft van de vriendjes hier uit side…leuk
groetjes
filiz
leuke foto missymay…!! in welk hotel werkt ie? ook in side toch…? haha volgens mij is echt de helft van de vriendjes hier uit side…leuk
groetjes
filiz
Hij werkt in hotel Club Nena (bij Side id buurt ja)
Volgens mij ben ik voorlopig de enige met een vriendje uit Kusadasi :embarrese
Mijne komt uit Bodrum :P:P:P:D
@Mayra: Leuke foto!! Maar ik wist al hoe hij eruit zag ![]()
x
Wat een lieve foto Missmay!!! :D!
en de mijne uit Istanbul…XX maar dat wist je al
nou dat zijn er dan toch alweer 3 die niet uit side komen…
weet niet of het hier thuis hoort…maar wil het graag met jullie delen:D
dinsdag ga ik me inschrijven voor een cursus turks in het talen instituut in hasselt…wordt wel iedere week 3 kwartier rijden…maar heb het er voor over…
ook deze vakantie weer bij mn vriend zn familie gezeten en ik versta echt niks ervan…erger me er rot aan…
hoop dus een beetje snel te leren…
mijn moeder gaat mee om de cursus te doen…want zegt ze>>ze wil later graag met haar kleinkinderen kunnen praten…haha
groetjes
filiz
Haha goed idee Filiz, en wat jouw ma betreft, hoor ik ook ff de mijne praten ![]()
Erg leuke foto missmay,leuk stel zijn jullie.
Sevgilim mijn vriend komt ook uit Kusadasi,maar hij zi tnu in het leger.
groetjes
Waar heb jij hem leren kennen Turkije Lover ? Of heb ik dat al gevraagd ?
Hahah jij had de primeur op de site ![]()
Sevgilim,ik heb hem 2 jaar geleden leren kennen in het hotel waar hij toen werkte.
Welk hotel Turkijelover ? Hehe sorry hoor maar ben soms wel een heel klein beetje veel nieuwsgierig ![]()
Hai …ik ben Lindsay.
Nieuw op de site , maar niet nieuw in de turkse liefde.
Ik heb al 7.5 maand een turkse vriend (heb hem in oktober ontmoet in gümbet) en ben vorige week voor het eerst teruggeweest (jawel na 7 maanden wachten en twijfelen). Gelukkig was de liefde nog steeds zo sterk als eerst ondanks alle twijfels en problemen die we alle twee nog steeds hebben. Maar ik ga nu niet meer zo lang op hem wachten. Ik ga begin juli weer, want nu ben ik echt verliefd!!!
Ik ben blij op deze site mensen te zien die met dezelfde situaties als ik. Dat is erg leuk en leerzaam…en vooral in de toekomst ook handig.
het lindsay…welkom hier hoor!!
ik heb mn vriend ook pas in oktober leren kennen…
wat leuk dat je in juli alweer terug gaat!!
groetjes
filiz
Lindsay: Welkom!!! Waar heb je je vriend leren kennen? Mijn vriend komt namelijk ook uit Gümbet en ik ben er al 8 keer geweest, misschien ken ik hem wel ![]()
x
Welkom Lindsay, ik hoop dat je er veel aan hebt om je gevoelens en mening met ons te delen.
Wat is de liefde toch mooi:love: :love: :love:
Groetjes, Fransijn
Linsay van harte welkom hier.
Sevgilim,ik wil best vertellen welk hotel,maar zet het liever niet hier,we hebben al wat problemen overwonnen en heb geen zin om weer problemen te krijgen,of roddels te horen.
Ow, ok ik snap je heel goed, zet ik ook niet heel graag hier openbaar op internet, je weet nooit dat er mensen stom doen zoals op lokum of zo…
Je mag me ook altijd een pb’tje sturen maar als je het echt niet wil zeggen, heb ik respect voor jouw mening !
groetjes
Hoi Lindsey,
welkom hier op dit forum ! Super verslavend en héél gezellig ! Ikzelf heb ook een Turkse vriend (bijna een jaar) en heb hem ondertussen al drie keer gezien, binnenkort de vierde keer. Ik probeer zoveel mogelijk te gaan als mijn budget het toelaat
en iedere keer we elkaar terug zien staan we nog dichter bij elkaar ! Echt super ! Nou, je bent zeker niet alleen in je situatie, als je wat meer hier zal komen, zal je nog vele mensen ontmoeten in dezelfde situatie! En als er iets is dan zijn we er voor elkaar !
Groetjes xxx