Wie heeft er allemaal een Turks vriendje

Ik heb echt geen probleem met de afstand ! Enkel dat ik hem de laatste drie dagen niet meer op webcam heb gezien of hem niet meer heb gesproken via de audiofunctie van msn :frowning:

nee de afstand is het probleem niet als het contact goed is.
Ik merk dat zelf ook maar ben erg ‘verwend’, kan m’n handen ervoor in het vuur steken dat hij zeker elke dag sms’t , zich af en toe op msn meldt en er zo nu en dan zelfs een prachtige brief (vertalen kost me gemiddeld 2 weken…:wave:) op de mat ligt. Ook bellen we regelmatig, dus nee ik heb geen klagen en dan is het vol te houden…

Maar Sev ik kan me voorstellen dat je als je niets hoort, het idee hebt in een dip te zitten. en je staat dan ook letterlijk en figuurlijk zo ver van de situatie af,dat voelt niet goed. Gaat het ondertussen alweer wat beter? Maar inderdaad, blijf voor elkaar gaan !!! :love: :turkey:

@Von: dankjewel ! Alles is meer dan in orde terug hoor! Hij heeft uitgelegd wat er precies was en ik versta het en heb er gewoon aan gewerkt. Moet ook wel zeggen dat hij alle dagen op msn komt als hij kan en die enkele keer die hij niet kan, stuurt hij een smsje! Nou, heb ik dan eigenlijk ook echt niet te klagen hoor maar als je denkt dat hij boos is of zo dan is iedere minuut zonder hem véééééél te lang ! Maar het is weer dik in orde nu, en er zijn alweer héél véél lieve woordjes gevolgd ondertussen zwijmel :love:

Aaah en weet je, zonder eenmaal een meningsverschil te hebben zou een relatie ook niet goed zijn volgens mij want iedereen heeft toch ooit eens iets waarmee hij te maken krijgt waarvan je zegt, nou, dat vind ik niet zo leuk. En door te praten leer je elkaar beter en beter kennen en kan je zo naar elkaar toegroeien. Ik zeg nu niet dat ik elke week ruzie heb of zo, maar we hebben al héél véél van elkaar geleerd en meestal gaat het om stomme dingen!

Heb trouwens een grappig voorbeeld:

Toen ik in Februari met hem op vakantie was, zei hij tegen me dat een ‘europeanen’ zich echt niet konden kleden. Wel, toen werd ik hééél boos en vroeg ik of de Turken dan zoveel beter zijn??? Dat hij dan gerust zegt wat ik verkeerd aan heb en dat hij anders een Turkse moest nemen…
Zijn antwoord: Darling, it’s not you, i mean this old german man over there.
Ik maar kijken en kijken…Nou wat is er mis mee ??? Een kostuum met een wit hemd eronder en een rood zakdoekje die uit zijn jaszakje stak…
Toen zei hij: askim, het zakdoekje moet óók wit zijn aangezien hij een wit hemd aan heeft !!
Was ik zooooooooooo boos op hem :laugh: zijn we naar boven geweest het gaan ‘uitvechten’ :wink: en als we nu een duitser zien met een kostuum aan dan beginnen we beiden zooooo in een lach te schieten, ocharme die man. Ah ja, die ruzie was dus ook om niets eigenlijk hahaha, wat toen een drama leek, is nu zo komisch en moet ik toch wel zeggen dat we nog dichter naar elkaar toe gegroeid zijn !

haha leuk verhaal . en jullie hebben het vast leuk 'uit weten te vechten ’ haha.

Ik moet ook zeggen dat toen ik laatst een paar dagen in Istanbul was, veel met m’n vriend gepraat heb. over hoe nu verder en hoe hij alles ziet en zo. Gelukkig konden we er goed uitkomen. En neemt hij goed de tijd als ik hem in m’n beste turks iets uitleg. Toch werd ik op een gegeven moment boos, en waarom god mag het weten. meer op mezelf denk ik omdat ik me toch niet goed genoeg kon uitdrukken. Maar dat reageer ik dan op hem af dat hij degene is die mij niet begrijpt.
En koopt hij dan ook nog een bak baklava terwijl ik daar helemaal geen zin in had (als ik niet lekker in m’n vel zit kan ik niets door m’n keel krijgen :sick: ), maar ja dat bedoelde hij ook alleen maar lief en val ik hem er weer op aan. Hmmmmmmmmmm al met al viel er weer genoeg ‘goed’ te maken.

Toen heeft hij me wel even heel rustig uitgelegd dat we niet boos op elkaar moeten worden (lees: ik niet boos op hem moet worden) maar we voor alles goed de tijd moeten nemen en ‘guzel konusmak’ (goed praten) nodig hebben.

Heeft hij natuurlijk helemaal gelijk in , maar soms…

Ben me er nu wel heel erg van bewust , en ook dat ik niet midden op straat tegen hem uit moet gaan vallen, want dat stelt hij (logisch) niet erg op prijs.

Haha ja Von, kan ik me voorstellen dat je op straat niet moet gan uitvechten, hebben Turken totààl niet graag! Daarom dat wij ook naar onze kamer zijn gegaan want de tranen stonden ook in mn ogen (vraag me niet waarom, nu gezien helemaal het niet waard :D)

Nou, meid, nu en dan eens een enkele ruzie kan geen kwaad, zolang je erover kunt praten !

:wave:

ha nee inderdaad als ik hem boos wil krijgen dan moet ik op straat tegen hem ‘uitvallen’. nu ligt dat niet in m’n aard, maar wil nog wel eens een beetje paniekerig overkomen als we ergens niet meteen uitkomen.
Rustig blijven rustig blijven rustig blijven zeg ik dan maar tegen mezelf …
hij moet er soms ook wel een beetje om lachen (achteraf), maar weet idd wel dat áls we iets uitpraten we dit onder 4 ogen moeten doen, niet iedereen hoeft mee te genieten. enne…kunnen we het ook meteen weer 'onder 4 ogen ’ goedmaken haha

@Sev , heeftie zich alweer gemeld op msn, sms etc??? zag in het andere topic dat hij je weer eenbeetje liet wachten, situatie met z’n vader misschien?
Hoop dat je snel weer wat hoort . XX

Heb ondertussen een sms gekregen van hem, was onze afspraak, geen msn = wel sms :smiley: Nou, hij is de oudste zoon en alle andere zonen zijn daar de deur uit… Nu is zijn taak om voor zijn ouders te zorgen omdat ze ook al tamelijk oud zijn… Versta ik wel hoor, ze leven in een andere cultuur en die ouders zijn best nog een beetje ouderwets, mn vriend niet maar wat zijn ouders betreft wil hij ze ook niet in de steek laten, zou ik trouwens niet willen dat hij dat doet want ik zou het ook niet doen met mijn ouders. Ze blijven je ouders en hebben lang voor jou gezorgt !
Maar binnenkort gaat hij terug naar Kusadasi omdat hij mogelijk een job zal krijgen en hij heeft ook gezegd dat we dan wel weer meer en beter met elkaar zullen kunnen praten omdat hij dan niet de hele tijd naar de kliniek moet en zo…
Ah ja, mijn schatje blijft mn schatje met of zonder problemen, daar dient de liefde voor ! :love:

helemaal gelijk heb je. en gelukkig houdt hij zich aan jullie afspraak, dat zou ik wel waarderen ! En logisch dat hij zich bekommert om z’n ouders, zo is dat in turkije en ikzelf vind het ook wel heel erg lief.
Het is echter best een verantwoordelijkheid voor die jongens !!
hoop dat het gaat lukken een baan in Kusadasi te vinden voor hem. ze hebbenook niet echt mazzel hè, met het toerisme nu dat toch wel tegenvalt. maar komt allemaal wel weer in orde. moetje zien als de zomer hier tegen gaat vallen, vlucht iedereen per last minute naar :turkey:
hopelijk issie snel weer op msn. XXX

Ik heb sinds vorig jaar een vriend in Turkije. Ik ben 19 en hij 21. Hij werkt als ober in een hotel waar ik ben geweest. 2 weken geleden was ik er weer en het klikt nog net zo goed als het jaar ervoor. We smsen ook elke dag (meerdere keren per dag) en als hij savonds niet hoeft te werken komt hij ook op msn.
In oktober ben ik daar weer, daarna zal ik hem waarschijnlijk een tijd niet zien, want ook hij moet helaas in het leger… :frowning:

Waar heb je hem leren kennen MissyMay? :slight_smile:

Mijn vriendje gaat in november ook het leger in :frowning:

Hoi Iris
Ik heb hem vorig jaar tijdens mijn vakantie leren kennen in het hotel. Hij werkt daar als ober, maar hij mocht geen contact met (vrouwelijke) gasten. Maar al vanaf het begin konden we onze ogen niet van elkaar afhouden hihi!!
Toen heb ik via een Nederlandse man mijn telefoonnummer gegeven met de vraag of hij mij wilde smsen (toen had ik nog 4dagen in Turkije). Sindsdien elke avond afgesproken en de laatste dag had hij smiddags vrij, dus ook de hele middag samen doorgebracht. En meteen beloofd dat ik dit jaar dus weer terug zou komen. En dat was 2 weken geleden :smiley: Nog nooit zo gelukkig geweest haha :smiley:
Ik kwam het restaurant binnen de eerste dag…en AL maar dan ook AL zijn collega’s (inclusief zijn CHEFS haha) wisten dat ik zijn vriendinnetje was haha was erg leuk :smiley:
Ook weer elke avond bij elkaar geweest…het was echt geweldig!! In oktober ga ik er weer heen, dan 2 weken… kan niet meer wachten… :frowning:
Xxx Mayra

ps. sterkte ivm je vriendje in het leger :frowning: knuf

Ik had me al voorgesteld…maar ik dacht…zet nog even een foto erop van mij en mijn vriend, weten jullie ook min of meer wie er steeds berichtjes plaatst :stuck_out_tongue: ( zo goed Von?? :stuck_out_tongue: haha)

http://img123.imageshack.us/img123/4951/canik8mk.jpg

Wooooooooooooow leuke foto :smiley:

Hihi dankje, hij was 2 dagen vrij, zijn we lekker naar Side gegaan :smiley:

Daar is die foto ook gemaakt :wink:

Na de foto hebben we nog heeeeel lang samen naar de zee gestaard :embarrese haha :smiley:

leuke foto Missy !!!

Mooie foto missymay !!! Leuk koppel zijn jullie !

hihi dankjullie wel :love:

Leuke foto Missy!!!