Heey Fransijn!
Morgen ga je toch weg??? Heel veel plezier alvast!
Kus Cynthia
Heey Fransijn!
Morgen ga je toch weg??? Heel veel plezier alvast!
Kus Cynthia
ow ja ! Van mij ook héél véél plezier gewenst, zorg jij voor een beetje zon tegen dat ik er ben ? hehe
Fransijn, weet jij of je vanuit Belek gemakkelijk naar Side kan? Heb gezien dat Side dichter ligt dan Antalya… Maar is er goeie verbinding (dolmus of zo?)
ja belek ligt niet zo ver van Side af… iig ik zit in Colakli is ook nog 9 km van Side…
maar Belek is uhh meer 1 hele lange laan met daaraan grote parken met hotels…
het hotel kende ik niet, ik ben 1 keer in Attaleia geweest en 2 keer in Ceasars in Belek…
iig heel veel plezier!!
Groetjes Franka
Ik weet alles over gumbet en istanbul maar de rest van Turkije heb ik helaas nog nooit gezien!!??
Liefs Linda
jammer, moet je doen!
:sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad:
Ik ben weer terug. Ik wordt nu al helemaal gek van de heimwee.
Het was heerlijk in Side. Genoten van alle leuke dingen die we hebben kunnen doen. Het was fantastisch weer, zelfs in m’n bikini gezeten bij Tropic. Lekkere drankjes gedronken, leuke restaurantjes bezocht.
Ercans vader lag in Antalya in het ziekenhuis, dus kon onze trip naar Kappadocië niet doorgaan.
Wie weet in de toekomst.
Ik wil terug.
Liefs, Fransijn
fransijn…gelukkig dat je het zo leuk hebt gehad!! kan me voorstellen dat je terug wil. jammer dat de trip naar kappadocie niet door kon gaan. volgende keer beter;)
nu heb je wel weer een hoop mooie herinneringen!! op naar de volgende keer side;)
groetjes
filiz
Fransijn, ik ben afgelopen vrijdag terug gekomen ook uit Side. Ik heb ook ongelovelijke heimwee. Want wat was het daar weer geweldig. Inderdaad het weer was heerlijk, heb lekker in tanktopjes gelopen, slippertjes…echt de zomersfeer. En met mijn vriend leuke dingen gedaan, naar de watervallen geweest onderandere in Antalya. En lekker gewinkeld, terassje gepakt.
Zullen we maar terug gaan naar Side? ![]()
Ik zou daar het liefst voor altijd blijven, maar dat kan nog niet.
Ik hoop dat ik in mei weer kan gaan.
:NETHERLAN :love:
Ja precies ik zou er ook voor altijd willen blijven. Ik was heel verdrietig bij het afscheid nemen had daar het liefst gebleven.
Ik wil ook graag in mei nog een weekje naar Side, en ik ga sowiezo in de zomervakantie 2 of 3 weken. Wou dat het al zo ver was…
Van de zomer kan ik voor 5 of 6 weken gaan , want ik ben juf en heb lang vakantie.
Dat is dan weer een voordeel.
Maar dat duurt nog erg lang.:sad: :sad: :sad:
Maar goed we blijven maar optimistisch.
Groetjes, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN
hee,
idd wat een lekker weertje he ![]()
in bikini bij t zwembad gelegen hoor! haha…
Ik heb ook een turks vriendje alleen woont hij niet in Turkije hij is hier in Nederland geboren… maar zijn ouders die komen uit Adana Osmaniye… hij heet Mehmet en hij is 24 jaar…,
Dat is wel makkelijk Nathalie dat je vriend in Nederland woont.
Ja idd, ik wou dat mijn vriendje ook hier in Belgie woonde
mis hem zooo
Ja nu het uit is met mn Turkse vriendje ![]()
ben ik toch wel van plan om mn volgende vriendje gewoon in NL te zoeken…
Echt moeilijk die afstand!
Ik wil een Turk uit België ! Als U diegene bent, gelieve me een pb’tje te sturen
Dan is de afstand tenminste al weggewerkt !
Sev, je hebt je schatje daar toch nog.
Dan verlang je toch niet naar een Turk in België???
![]()
Dat het makkelijker zou zijn weten we allemaal, maar ja je bent nou eenmaal verliefd op iemand die ver weg woont.
Hey Fransijn, ja tuurlijk heb ik mn schatje nog en néén ik wil hem zeker niet kwijt en ik denk er geen minuut over om iemand anders langshier te nemen! Geen 2 relaties op hetzelfde moment! Hoort niet !
Ik zei dat gewoon omdat mn vriend en ik een beetje in een dipje zitten. Het lijkt deze week alsof niets goed gaat… Hij is wat humeurig omdat hij geen werk vind en problemen heeft in de familie, nou ja, snap ik wel maar heb zo het gevoel dat ik er helemaal buiten sta …
Maar ik wil hem zeker en vast niet kwijt ! Hij blijft mn schatje :love:
Echte liefde overwint afstand…:laugh: