I know Franka… ahum ahum ![]()
waar pcs is het 14 gr?
in Istanbul sneeuwt het nog altijd:|
xxx
23 februari ga ik ook terug naar mn vriendje !!!
Rond side is het 18 graden. In Istanbul is het inderdaad heel koud, veel sneeuw. Scholen gesloten etc
Leuk sevgilim,welke plaats zit je?
Ik zit in Belek en jij?
Hee,
wij zitten in Side!!
en daar is t straks heeerlijk 20 gr met zon hopelijk whaha
nog 11!!!
pfff, het lijkt net wel of het bij jouw veel sneller gaat dat aftellen. Bij mij gaan die dagen zooooooooooo langzaam. Echt niet leuk gewoon:(
xxxCynthia
Ben trouwens wel erg benieuwd hoe jullie vriendjes eruit zien!
Wat franka al zei, we zitten in Side;)
Heey allemaal!
Ik heb hier nog niet echt gereageerd, maar ik heb ook een vriendje in Turkije ![]()
Heb hem 1.5 jaar geleden ontmoet en die zomer daarna weer en daarna heel veel contact gehouden en ik ben in de kerstvakantie bij hem thuis geweest, super cool was dat! En nu probeert hij samen met zijn beste vriend (ook mijn beste vriend inmiddels) zo snel mogelijk naar Nederland te komen voor 10 dagen ![]()
Hij is advocaat in Istanbul, vorig jaar afgestudeerd. Volgens mij is hij ook niet een van de armsten… Zijn ouders hebben een zomerhuisje in de buurt van Antalya en toen ik met kerst in Istanbul bij hem was, heeft hij alles betaald, maar ik heb wel al gezegd als hij strax in NL is betaal ik het eten ed!!
Hij is 24 jaar en ik ben 23 jaar.
Nou dat was wel even in het heel kort over mijn vriendje ![]()
Liefs Rieneke
jaa nog 10 dgn ![]()
haha ik ben ook begonnen met 100 hoor net als melegim trouwens!!
achteraf gaat het heel snel, maar tijdens t wachten langzaam!
hoe mijn vriendje dr uitziet… kan je zien op de foto hiernaast toch? alleen is die niet echt duidelijk!! maar ja…
@ Sevgilim, in welk hotel zit je trouwens in Belek, ben dr ook 3 keer geweest…
Ik heb alleen nog even serieus advies nodig…maar ja… wil eigenlijk niet alles zo open en bloot neerzetten… dus weet nog even niet of ik t ga doen!
tja…lekker duidelijk he ![]()
groetjes Franka
Najaaaa, wat is het rustig hier zeg!!! Laat ik dan maar eens wat posten. Lekker rustig dagje vandaag, maar twee uurtjes op school en half 10 uit je bed, zo hoort het! Nog 10 daagjes voor mij!!! Het gaat nu echt opschieten!!
Kuss Cynthia
@Franka: we zitten in hotel Sillyum in Belek, ken je het ? Ligt naast Atlantis.
Heb juist deze middag vernomen dat mn vriendje pas rond 19.00u in het hotel zal aankomen;mijn vliegtuig stijgt op om 7.00 dus dat zal flink lang wachten worden…Momenteel is hij gaan vragen of er andere busmaatschappijen vroeger gaan want die ene bus vertrekt pas 9u30 en het is 9 uur rijden ongeveer van Izmir naar Antalya…
Nou, ondertussen is mn vroendje terug op msn gekomen en vertrekt hi jop 22 Februari om 22.00 savonds zodat hij er rond 7u is de volgende dag en zal hij me net als vorige keer al opwachten in het hotel !
super sevgilim!! nog maar 6 nachtjes:D:D:D
kus
filiz
Hee dat is errug leuk!!!
Belek zit je toch…?? Welk hotel zit je?
Groetjes Franka
Hotel Sillyum in Belek, ken je dit hotel ? Alles is echt nieuw voor me!
We hebben via email dit hotel geboekt via de manager daar. Ik hoop dat mn vriend alvast al binnen zal mogen … Want je weet hoe ze daar zijn tegenover turken in hun hotel…
Prettige vakantie, Sevgilim. Geniet met volle teugen van alles dat op je pad komt.
Liefs, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN
hey bedankt !
Ik hoop dat het leuk zal worden, echt waar en dat het weer ook mee zal vallen, zou erg leuk zijn moest de zon volop schijnen, superwarm moet het niet zijn maar truiweer is altijd leuk !