Wie heeft er allemaal een Turks vriendje

Nou, van mij niet zozeer om negatieve verhalen te horen want als er dan al zijn dan hoor ik het liever dan dat ik hier gewoon blind moet wezen te zitten maar gewoon uit respect voor elkaars privacy en eventuele leugenaars de kans niet te geven. Kijk maar eens op lokum. Ze verzinnen gewoon verhalen over vriendjes van mensen en ze kennen die persoon dan nog niet, sommigen zijn gewoon uit op het ongeluk van een ander…

Ja, dat bedoel ik ook. Ik heb ook sommige andere forums gelezen en daar waren mensen bezig met allerlei leugens rond te bazuinen over andermans vriendje. Ik bedoel je weet nooit of de verhalen waar zijn die andere mensen vertellen, maar om dat sowieso te voorkomen kan je beter de namen niet openbaar op het internet zetten. Daar ben ik het helemaal mee eens.

De vorige keer wist ik nog niet of ik nou terug zou gaan naar Kusadasi of niet, maar inmiddels heb ik een vriendin gevonden die wel met me wil en het ook allemaal begrijpt (eindelijk!!).
Helaas moet ik er nog wel even op wachten, want zij zit i.v.m werk aan de schoolvakanties vast, dus we gaan pas op 22 oktober. Best laat en het weer zal ook niet meer al te zonnig zijn, maar daar gaat het mij helemaal niet om.
Ik ben echt super blij dat ik eindelijk die zekerheid heb dat ik terug ga en dan ga kijken hoe het nu is. Ik vind het nu al spannend, maar heb er heel veel zin in. Kan nu al niet meer wachten.

Hij heeft me laten weten dat hij ook niet kan wachten om me weer te zien en vast te houden. Gelukkig smsen we dagelijks en msnen/bellen we ook.

Ik moest gewoon even kwijt dat ik 'm weer ga zien!!! YES!

Groetjes

toppie meid!! ben echt blij voor je:D:D

Hey Dece,Leuk voor je dat je nu de zekerheid heb om terug te gaan,wat een heerlijk gevoel is dat he.Ik zit in die week waarschijnlijk ook in Kusadasi,maar helaas zie ik mijn vriend dan niet,want die komt pas in februari uit het leger.Maar tis ook leuk om de anderen die ik ken weer te zien.

groetjes

Ja, ik ben ook echt super blij!!! Het gevoel dat ik zeker terug ga naar Kusadasi voelt echt goed! Heb ook zo’n zin om hem weer te zien. Zie hem natuurlijk wel eens op msn op de webcam, maar dat is heel anders.
Kunnen we eens kijken hoe of dat het nou echt zit, was het alleen een vakantieliefde of toch meer…???

Thanks voor jullie reacties!

:lol:

hey sevgilim ik zit dit net even treug te lezen. wel grappig dat je zei dat je geen Turkse vriend meer hoefde en nu alweer langer dan een jaar met een Turk hebt

o jéééééééééé hahahahaha nou ja, zeg nooit nooit hé?! Maar ben super gelukkig dat ik hem heb leren kennen !

Op welke datum stond dat bericht wel ?

goh dat weet ik zo niet
dan zou ik weer terug moeten kijken
in de tijd dat je die Belgische vriend had :slywink:
1.5 jaar terug ofzo?

ik sluit deze, omdat deze erg vol is. ik heb een nieuwe geopend :slywink: