Nou ik kan ook beamen dat het niet uitmaakt wat iemand bezit en hoeveel geld je hebt.
Ook ik had hiervoor een prinsessenleven en dat is veranderd toen ik ging scheiden.
Dan kom je een lieverd tegen in Turkije die niets bezit en moet knokken voor werk, maar wat maakt het uit.
Het gaat in dit leven tenslotte om de liefde.:love: :love: :love: :love: :love: :love:
Banasenlazimsin, ook mn vriend is Koerd en zijn ouders zijn streng gelovig, hijzelf zegt dat hij een beetje van overal is, neemt al het beste uit de verschillende culturen. Nou, zijn ouders weten het ook niet van onze relatie, ze zijn al oud en hij wil ze er niet mee belasten, wss omdat het ook wel een beetje tegen zijn geloof is…
Geloof dat ik nog nooit in dit topic heb gereageerd maar lees altijd wel mee, benieuwd naar de verhalen van anderen!!
Vind idd ook dat liefde belangrijker is dan geld! Mijn vriend is engelse leraar op een middelbare school * voor turkse begrippen en goede baan * maar hij verdient net iets meer dan ik deed toen ik hier bij een groenteboer werkte…! Mij gaat het echt niet om het geld wil gewoon graag bij hem zijn om wie hij is en dat ik me geweldig bij hem voel!! Maar hij vraagt ook wel eens, wat moet je met me ik heb helemaal niet veel geld vergeleken met nederlanders…* en dan moet je het maar weer opnieuw uit gaan leggen…*
Hebben jullie je vriend allemaal in het toerisme leren kennen?? Ik die van mij via internet…zijn er meer meiden die dat is overkomen???
Zijn de ouders van jullie vriend het ermee eens dat jullie een relatie hebben of geeft dat nog wel eens problemen???
Ben net terug uit antalya * afgelopen zaterdag * en wil nu wel weer in het eerste vliegtuig terug…baal zo dat ik hier alleen zit, zonder hem…zonder werk!!
Sorry voor mn lange verhaal…Hoop dat het een beetje te volgen is!
De ouders van mijn vriend vinden mij helemaal geweldig, zonder mij nog ooit ontmoet te hebben hahaha.
@ezzzzz: jou vriend heeft neem ik aan gestuurd aan de universiteit daar? Hoe reageren de ouders van jouw vriend op de Nederlandse vriendin van hun zoon?
Ik weet niet precies waar ik heb geschreven dat zn ouders het niet weten. VOlgens mij heb ik aan iemand gevraagd of haar ouders van haar relatie afwisten. Mijn schoonouders:P die weten alles van mij af. Ga ze over 25 dagen ontmoeten, echt spannend:D.
nee Os niet streng gelovig zijn fam ook niet! Hij woont in t hotel en zijn broers/zussen in Manavgat en ouders ergens in een dorpje ook daarzo… die vinden t erg leuk!
en hij werkt gewoon door… dus ja… nee geen problemen met zijn ouders of geloof of etc.
@ bana… Zijn ouders zijn het er niet mee eens, heb ze wel een aantal keren gezien via de webcam toen ze bij hem op visite waren en tegen een vriendin van mij heeftie gezegt dat ze me wel heel aardig vonden maarjah ben geen turk he… Ben afgelopen week weer geweest en zn ouders wisten het niet…belt zn vader woedend dat hij onmiddelijk naar huis moet komen anders hoeft hij hem geen vader meer te noemen…noujah dan zit de schrik er aardig in…hij heeft duidelijk gemaakt dat hij voor mij koos en dat hebben ze geaccepteerd. Alleen weet nu niet hoe het verder moet…:s
Hij heeft inderdaad aan de univesiteit gestudeerd…engelse taal en literatuur…en als hij mocht kiezen ging hij direct weer naar school, maar daar wordt hij een beetje te oud voor!!
@ Filiz : jah het is idd wel een beetje apart jah…Twas ook niet echt de bedoeling dat hij zo uit de hand zou lopen maar het klikt echt geweldig!!
Nou, van rijk zijn gesproken…mn vriendje heeft een verwittiging gekregen ivm zijn telefoonlijn…Nou, indien hij deze week niet betaald worden de lijnen afgesloten. Nu wil hij zijn gsm verkopen maar dat mocht hij niet van mij, anders kan ik hem nooit meer bereiken… Nou, dacht ik maar, stuur ik het hem even, zij hebben niets en ze geven alles nog weg en ik heb een weekenjobje momenteel en ik zou niet delen?! Nou, wilde hij niet aanvaarden van me, maar na lang praten heb ik eindelijk mijn gedacht kunnen bekomen, hij zal het me deze zomer teruggeven zei hij. Maar als het betekende dat ik niet meer naar hem toe zou gaan omdat ik mn geld aan hem geef dan mocht ik het niet doen, ach, we gaan er tenslotte niet dood van zeker ? En ik zal me goed voelen als ik hem heb kunnen helpen, we steunen jaarlijks voor zovéél goede doelen waarvan we niet zeker weten waar het naartoe gaat, waarom dan je eigen vriendje waar je zielsveel van houd niet helpen ?
Ik hoop dat ik er goed aan doe, zouden jullie het ook doen?
Ik zei hem dat het allemaal mijn fout was, door mij is hij zijn werk kwijt en heeft hij een laptop gekocht met webcam en zo… Hij vertelde me, nou, mss ben ik dat allemaal kwijt maar ik heb jou gewonnen en dat is nog véél beter. ALs dat niet lief is ?:love:
o ja! nog 1 iets vergeten te vertellen: Hij heeft aan zijn zus verteld dat hij niet kon komen naar haar omdat hij met zijn liefje aan het praten was. Ik kreeg alle kleurtjes van de regenboog ! Toen ik hem vroeg, wanneer heb je dat verteld dat we iets hadden? Zegt hij: al lang ! (krijg ik nog méér kleurtjes) en ja toen ik vroeg waarom hij me dat nooit heeft verteld zei hij doodsimpel: Love, u never asked me ! aaarrrrgghhh ze leren het nooit maar hij heeft me wel superblij gemaakt vandaag !
@Banasenlazimsin: sorry, had verkeerd gelezen en jouw laatste reactie niet gezien, daarom reageer ik nu laat. Alles gaat zo vlug hier ! Nou sorry voor de verkeerde interpretatie !
@Sevgilim, het is natuurlijk erg lief dat je je vriend wilt helpen door geld te sturen, maar blijf voorzichtig. Laat het niet uit de hand lopen hoor.
Ik zeg het nog maar even, want je kent ook de verhalen wel waar het mis is gegaan.
Strekte met alles en liefs, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN
@Fransijn: Natuurlijk blijf ik voorzichtig, hij heeft er niet zelf om gevraagd want hij wou het niet aannemen van me, ik heb het zelf voorgesteld, natuurlijk zal ik niet altijd gaan springen om geld te geven maar ik zag echt dat hij het nodig had en als ze zijn telefoonlijn afsluiten en hij zijn gsm verkoopt zie ik geen andere mogelijkheid waarmee ik hem nog kan bereiken…
mijn vriend zegt wel eens bana sen lazimsin tegen mij dus vandaar. Ik ga over precies drie weken naar istanbul:D en daar ga ik idd voor de eerste keer zijn ouders ontmoeten.