Goed! ![]()
Nog 25 dagen voor mij.
:NETHERLAN
Ik nog 93 dagen⦠Bijna 92 ![]()
Ik nog 165 :mad:
En dan kan in me vriendje niet eens zienā¦!!
Dat is pas in augustusā¦
Groetjesā¦
Nog 26 nachtjes!!
En Os weer gesproken!! Alleen hij was ook druk met familie en met mij en een vriend was ook aan t praten op msn⦠dus druk druk druk⦠ook was ie niet meer verliefd op meā¦
hij is verliefd op me nichtje haha, was grapje maar ik vond t niet grappig ![]()
Samen met Kadir heb ik formulier voor een baan in t hotel ingevuld⦠dus ben benieuwd⦠en ik kan niet meer wachten tot 26 feb⦠wil em echt zooo graag zien en goed pratenā¦
Groetjes Franka
Nog maar 23 daagjes!!! yeaaah
waar ga jij heen melegim!?!
haha meis ik ben fleur YOU KNOW hahah
whaaa Fleur ok⦠ja haha
ik weet t preciesā¦
Haaihaai!
Ik heb ook een vriend in Turkije, (al) 6 en een halve maand lang. Ik ga over 27 daagjes weer naar hem toe!! Verheug me dr erg op.
Kuss x
@banasenlazimsin⦠Waar heb je hem ontmoet ?
Groetjes Yoellaā¦
hey bana sen lazimsinā¦is ook ons liedje:D
naja, wou 't maar ff laten wetenā¦
groetjes
filiz
@mizz-styloow
Ik heb m in bodrum ontmoet, op 14 juli:P. Hij woont in Istanbul en hij is vlak na de herfstvakantie een week naar Nederland gekomen voor mij. Nu ga ik over 27 daagjes naar hem toe, voor het eerst mn schoonouders ontmoetenā¦spannend!!! Hij is 18 jaar en ik 16. Ik heb jullie verhalen ook gevolgd en voor de meeste van jullie geldt toch wel dat jullie op de zomers moeten wachten om hem te zien, echt jammer.
Groetjes!
Mag jij alleen naar Turkije ?? Ik ben ook 16, en mag echt niet alleen naar Turkije toeā¦
Terwijl ik mijn vriend al meer dan 1,5 jaar kenā¦
Groetjes Yoella
Nee, ik mag niet alleen naar Turkije toe. Ik vind het erg jammer maar ik begrijp het ook wel. Ik kom daar voor het eerst bij hem in huis en ontmoet zijn ouders voor de eerste keer. Hopelijk mag ik na deze keer āonder begeleidingā wel alleen naar hem toe! Waar woont jouw vriend YoĆ«lla? Je hebt t vast wel eerder gezegd maar ik kan het niet vinden.
Groetjes Cynthia
Heeey⦠Leuk dat je vriend al hier is geweest⦠Met visum neem ik aan?
Iris
Mijn vriend woont in Side⦠Maar hij zit nu in het legerā¦
Groetjes Yoella
Jaaaaa gister Os weer gezien!! Was echt helemaal geweldig!! (was ff naar Turkije voor 1 dagje met mijn privejet⦠zijn er meer meiden die mee willenā¦
)
Nee op de cam⦠echt super leuk!! Kan dr weer tegen aan de komende 22 nachtjes!!
xx Franka
ja franka bel in het vervolgā¦ik wil graag gebruik maken van je privejet!!![]()
wat super dat je hem gezien hebt via de camā¦enne over 3 weekjes zie je hem live!! ben jaloers hoor!! ma vind het wel super voor je
kus kus
filiz
Haaai!
Nee nee, geen visum. Hij heeft een groen paspoort! Anders was het volgens mij echt moeilijk geweest. Nog 26 daagjes!!!
Groetjes Cynthia