Wie heeft er allemaal een Turks vriendje

Inmiddels alweer 4.5 maand samen… en met ups en downs… de downs voornamelijk van mijn onzekere kant… maar met hulp van een hoop lieve mensen sla ik me dr doorheen…

Mijn omgeving reageert helaas nog steeds niet zeg maar… alles wordt doodgezwegen…

Groetjes!

Hey Franka22, ik met dat we zo beetje in dezelfde situatie zitten… De omgevind wil het niet weten en door onze twijfels maakt het de lange afstand alleen maar moeilijker !

Nou, sterkte meid !

idd… dankjewel… jij ook he!! Groetjes!

Hehe, bedankt ! Maar we horen elkaar bijna iedere dag, tenzij nu met de bayram heeft hij het een beetje druk met mensen die voor hem komen bezoeken maar anders elke dag en hopelijk blijft het zo !
Volgende maand zie ik hem terug! wihiiiiiiii

uhh ja voor mij geld tzelfde :wink:

wanneer ga jij heen?!

ik ga van 21 feb tot 28 feb!

Ons vertrek is voorzien voor de 23e februari normaal gezien, als we kunnen de 22e te zien met welke touroperator we gaan… Moeten echter nog gaan boeken. Ik ga naar Antalya en jij?

Ik ga naar Side/Colakli en slaap weer in t hotel waar Os werkt…

Heey Franka… :wink: en Yoella! :wink: Omdat Yoella zo zat te zeuren… heb ik me ook maar even aangemeld… haha grapje… Ik ben dus Irisss, heb ook een vriendje in Turkije sinds de mei-vakantie, heb hem afgelopen oktober weer gezien en nu zie ik hem eind-april weer en daarna weer in oktober… november gaat hij t leger in… Ik ben 15 jaar, hij 20… nou als jullie nog meer willen weten?! Ik hoor t wel! Kussss Iris :slight_smile:

Ik zat niet te zeuren… :slight_smile: haha…
Welkom Iris… :smiley:

Groetjes Yoella

heey, en waar heb jij je vriend leren kennen?

Moet je nog boeken? Alleen voor vliegticket? Of echt voor een hele reis?

Heey :wink: Ik heb hem leren kennen in Kemer… :slight_smile:

En hij heet net zoals Yoella’s vriendje Selman! En nee, het is niet dezelfde! :wink:

welkom iris…en we zien je binnenkort dus ook op het leger topic…gezellig hoor…

groetjes

filiz

nou jah… binnenkort… november pas he… dat duurt nog ff… :wink:

IRIS!! De YIF is compleet :wink: hihi… lees jij maar even bij haha

xx Franka

Ja Franka zeker! :smiley:

Ik heb je zoveel te vertellen Iris!! Maar je bent niet op msn… nou ja ik ook stiekem, maar goed, tis nu ff tussen de middag he :wink:

Nog 27 nachtjes!! whooeee

Nou kom op…! Ik ben nu even op msn! Zeg het! :wink: VErtelll… Nu! :smiley:

jaaa ik heb je gesproken!
Os heeft ook weer gebeld, nou ja ik was aan t werk… maar ja toch heeft ie weer even aan me gedacht :wink:

Enne hoe was t met Selman online!!!
Vertellll!! xx Franka