Inmiddels alweer 4.5 maand samen… en met ups en downs… de downs voornamelijk van mijn onzekere kant… maar met hulp van een hoop lieve mensen sla ik me dr doorheen…
Mijn omgeving reageert helaas nog steeds niet zeg maar… alles wordt doodgezwegen…
Hey Franka22, ik met dat we zo beetje in dezelfde situatie zitten… De omgevind wil het niet weten en door onze twijfels maakt het de lange afstand alleen maar moeilijker !
Hehe, bedankt ! Maar we horen elkaar bijna iedere dag, tenzij nu met de bayram heeft hij het een beetje druk met mensen die voor hem komen bezoeken maar anders elke dag en hopelijk blijft het zo !
Volgende maand zie ik hem terug! wihiiiiiiii
Ons vertrek is voorzien voor de 23e februari normaal gezien, als we kunnen de 22e te zien met welke touroperator we gaan… Moeten echter nog gaan boeken. Ik ga naar Antalya en jij?
Heey Franka… en Yoella! Omdat Yoella zo zat te zeuren… heb ik me ook maar even aangemeld… haha grapje… Ik ben dus Irisss, heb ook een vriendje in Turkije sinds de mei-vakantie, heb hem afgelopen oktober weer gezien en nu zie ik hem eind-april weer en daarna weer in oktober… november gaat hij t leger in… Ik ben 15 jaar, hij 20… nou als jullie nog meer willen weten?! Ik hoor t wel! Kussss Iris