Wie heeft er allemaal een Turks vriendje

Tsja, ook in ons hotel zijn er in oktober 2 obers ontslagen die met gasten uitgingen. Ze wisten wat de regels van het hotel waren, maar de verleiding is toch te groot voor sommigen.
Je moet het heel slim aanpakken hoor, dan kan het erg goed gaan.

Dus meiden, wees voorzichtig. De jongens hebben het werk al zo hard nodig.

Veel succes met de liefde, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

Wij waren héél voorzichtig, de eerste twee dagen kwam hij me halen met zijn brommer een heel eind van het hotel. Daarna ging ik met de dolmus naar zijn appartement waar hij logeerde. Hij verbleef daar alleen omdat hij niet in het hotel wou blijven slapen. Zodus, bleef ik soms ook wel daar slapen, ook omdat mn pa in de kliniek daar lag en zijn appartement er tegen lag!
Eigenlijk vroeg mijn vriend zijn baas of hij iets mee wou gaan drinken die avond. En toen vertelde hij zijn baas dat hij had afgesproken met mij en nog twee Nederlandse mensen. Toen was zijn baas jaloers en de volgende dag kwam hij aan het zwembad naar mij om te vragen of ik met hem uitwou. Wou ik dus niet! En toen heeft hij gebeld dat mn vriend niet meer moest terugkomen…
Paar maand erna heeft hij echter staan smeken aan mn vriend om terug te komen omdat de verkoop achteruit ging waarvoor mn vriend moest zorgen. Mn vriend heeft hem vriendelijk bedankt en gezegd dat hij al een job had waarin hij zich beter voelde.
Ik heb me echt schuldig gevoeld, maar mn ma heeft hem wat geld gegeven waardoor hij verder kon maar dit wou hij niet… Heb ik dat dan verstopt in zijn kamer.:slight_smile: Maar dit vond hij echt niets, had zelfs nog cadeautjes gekocht en zo… Maar hij vertelde zelf dat deze job hem héél veel heeft opgebracht omdat hij zijn procent per verkocht iets kreeg. Ahja, mss moest het zo, heb hem ook nooit niet in de steek gelaten en ben al terug geweest en heb zijn verblijf betaald. Denk ik dat we ongeveer elk onze bijdrage beetje doen. Ik moet niet alles zelf betalen ook. Wil hij niet…

Ook in ons hotel was dat zo. Alleen het voordeel was dat mijn vriend dus fotograaf is. Hij kon elke keer naar me toe komen (niet té vaak, dat zou ook erg opvallen haha) hij kwam naar me toe om “foto’s te maken” en toen hij pauze had spraken we af dat ik alvast naar het strand liep en daar op hem wachtte. Zodat de baas het niet zag, en op het strand liepen we een heel eind verder. Ook in de avond, al wisten zijn vrienden wel van ons af hoor. Maar we zorgden er voor dat we niet gesnapt werden. Ik wilde niet dat hij zijn baan verloor ;)!

@melegim… Bij mij was het precies hetzelfde !!!:slight_smile:

Groetjes Yoella…

haha, we hebben veel overeenkomsten hé! :wink:

Wat erg vind ik dat zeg dat al die mensen worden ontslagen, tuurlijk weten ze dat ze geen “relatie”’ mogen hebben met gasten, maar stel dat je de ware nou tegekomt. Ikzelf heb mazzel gehad. Mijn vriend zat in het animatieteam en heb m leren kennen in zomervakantie… toen was alles stiekem. toen in de herfstvak. kwam ik terug om getest te worden voor het animatieteam om in de zomervakantie er te komen werken (volgend jaar) en mag terug komen. Omdat zijn baas mijn ouders goed kent en ook vriende van me ouders goed kent, en omdat ik toch in het animatieteam mag, was alles goed en mag ik gewoon een relatie met hem :smiley:

Hee,
Bij mij ook zo…in de herfstvakantie moest alles stiekem…'s nachts kwam hij dan wel bij mij…maar overdag en 's avonds konden we wel samen zijn, maar zo verschrikkelijk moeilijk…maar wel super gehad hoor!!
Als iemand ons samen zou zien…handen vast of zoenen, dan kon ie gelijk zijn spullen pakken…alles ging goed gelukkig…

ook in t animatieteam trouwens…t team wist t en de gasten op een gegeven moment ook allemaal :wink:

bij ons mocht het animatie team best veel volgens mij ze waren ook niet bang om betrapt te worden :wink: maar vooral de mensen achter de bar of uit het restaurant

maar wat ik me afvroeg zijn jullie niet bang dat als je terug gaat het heel anders is. ik zit te twijfelen om terug te gaan mischien voelt het dan wel heel anders allemaal…

dikke kus

Ik ben terug geweest en sindsdien verlang ik méér dan ooit om opnieuw te gaan en ditmaal voor een langere tijd !

haha idd ik ook :wink:

Tsja, wie wil dat niet?:slight_smile:

idd…pff lijkt me super…we, oscar en ik, zijn ook bezig om daar te kunnen werken samen met hem in t team…

Vriendje…
Tja wanneer is het je vriendje in hoeverre ben jij in hun ogen hun vriendin? Ja ik zag hem in het begin ook als ‘mijn vriendje’ maar nee is nog weinig van over. Heb andere meiden over hem gesproken en heb hem er rechtstreeks over gevraagd.
Hij gaf toe dattie een player is en dat hij van nederlandse meisjes houd. Dit pas veel later, eerst nee dat ben ik niet bla bla. Tja ik ‘vertrouwde’ hem maar je hoort zoveel. Nee hij was anders in mijn ogen.
Tja daar ben ik na dat gesprek van laatst wel van terug gekomen. En toch vind ik hem nog lief, schattig, grappig enz. Hij is gewoon leuk maar helaas weten ze dat meestal maar al te goed!
Maar het is moeilijk ik zit hier, hij daar. Onze cultuur is anders dan die van hem. Tja

Ik ben erg nieuwsgierig naar foto’s van jullie Turkies :wink: Of moet ik daarvoor alle pagina’s door bladeren?
Oja informatie: Hij heeft Emin, is 19 jaar, apart kapsel, werkte in Hialicy in Marmaris ennuh woont in Pamukkula. Ben benieuwt of meer mensen hem kennen :smiley:

Dat komt me heel bekend voor! En ooit draait of je verstand of je hart bij zekerweten :slight_smile:

Wij (Ja…Ik een Nederlands meisje met mijn vriend ja, een Turkse jongen) hebben naastHotel Halici in Marmaris gewoond, echt vlak ernaast, nu wonen we in İçmeler!
Ik lees hier heel veel verhalen waar het verkeerd gaat, Nederlands meisje en Turkse jongen!
Wij zijn een geval waar het heel erg goed gaat, we zijn nu vandaag al 3 jaar…3 maanden…3 weken samen!
Het leven hier bevalt me goed, de cultuur, het klimaat, het werk, het samenwonen, de taal, alles eigenlijk!
Het is wel lang werken en erg warm in de zomer ook de taal is wel pittig (vooral in het begin) maar we wonen nu al een hele tijd samen en het gaat super!
Ook zie ik heel veel jongens hier die zo lief doen tegen hun buitenlandse vriendin (zelfs dat ik het nog begin te geloven) en dan haar alles beloven en als ze naar huis is gaat hij meteen weer naar de volgende, afschuwelijk dat jongens je zo kunnen behandelen!
Ik ben erg bij met mijn Turkse vriend, onze familie’s zijn goed bevriend, mijn ouders en zijn ouders hebben regelmatig contact, ook hebben we allebei een broertje in dezelfde leeftijd en ook die kunnen het goed met elkaar vinden!
Ik had meteen al al zijn familie (dus opas en omas en ooms en tantes en neefjes en nichtjes) en vrienden ontmoet en vorig jaar in Nederland heeft hij ook mijn familie en vrienden ontmoet!
Ik wilde even mijn verhaal kwijt dat het ook goed kan gaan, de liefde tussen een Nederlands meisje en een Turkse jongen!
Ik hoop voor alle andere dat het hun goed gaat in de liefde!
Heel veel groetjes vanuit İçmeler…:wave:

Er zijn altijd gevallen waar het goed gaat! Ben er ook van overtuigt dat ze niet allemaal ‘zo’ zijn. Maar toch is het moeilijk te begrijpen omdat veel dingen daar gewoon anders zijn als hier!
Ik ben heel erg blij dat je zo gelukkig bent daar! Maar vaak gaat het toch anders, zoals jij zegt de ene is naar huis en de volgende is al onderweg. Dit maakt het ook moeilijk de andere wel te vertrouwen!

Altijd goed te horen dat ze niet allemaal zo zijn! Want dat geloof ik toch niet :smiley:

Ken je ook mensen die in het hotel werk(t)en?

idd echt leuk om te horen dat t ook goed kan gaan!!
ik ben nu bijna 7 maanden samen met mijn vriend. hij is afgelopen zondag t leger in gegaan. maar wij weten ook zeker dat we voor elkaar bestemd zijn. deze 15 maanden zullen moeilijk zijn voor ons allebei maar als hij klaar is dan ga ik ook verhuizen naar turkije om samen met hem gelukkig te worden.
ik moet jullie wel vertellen dat ik t in t begin heel moeilijk vond om hem te vertrouwen en vooral omdat hij barman was. en we hebben ook vaak ruzie gehad over t onderwerp vertrouwen (we woonden samen deze zomer). maar nu hebben we eindelijk echt voor elkaar gekozen en vertrouwen we elkaar door en door!!! en dat voelt heel goed…

ik wens iedereen de liefde van zijn of haar leven toe! :wink:

groetjes myrna x

Ik heb sinds bijna 7 maanden een vriend in turkije. zoals in elke relatie hebben wij ook ups en dips. dan maakt het echt niet uit waar hij of zij woont hoor

knuf mij

hoi allemaal,
Het kan wel goed gaan hoor, ik ben nu bijna 3,5 jaar samen met mijn turkse (inmiddels) man. We hebben elkaar op vakantie ontmoet in juni 2002, in februari 2003 is hij naar NL gekomen en we zijn in juni 2004 getrouwd!
Niet alle turkse mannen zijn players. Mijn man heeft niet lang in het toerisme gewerkt (toen ik hem ontmoette werkte hij net 2 maanden op het strand) dat scheelt misschien wel. Hij kwam hiervoor uit Australie en zou daar eigenlijk weer naartoe gaan, maarja, toen ontmoette hij mij en besloot hij dat hij helemaal voor mij zou gaan. Na veel afhouden van mijn kant is het hem toch gelukt om mijn hart definitief te veroveren (hij belde en smste me iedere dag!) en nu zijn we al 3,5 jaar heel gelukkig met elkaar!
groetjes,
Layla