Wie heeft er allemaal een Turks vriendje

@ steffi

jy was tog in golden arena hotel? daar waz ik ook!!
hoe heet die jongen…? kun je iets over hem vertellen mizgien ken ik hem…:wink:
XxX Nalsra

p.s. ik waz daar ook verlieft op een jongen maar die iz nu weg…

@ nalsra,

wat leuk dat je daar ook bent geweest!
wanneer ben jij er precies heen geweest? (misschien ben ik je wel tegen gekomen;) ) die jongen die ik leuk vind heet yilmaz… ken je hem??
hoe heet die van jou?

liefs!

ik ga volgend jaar in april terug na the golden beach te side.
en hopen dat ik daar die knappe leuke jongen weer zie, waarvan ik iedere keer weer de kriebels in n buik kreeg als hij langsliep.

wat dom eigenlijk he.
maar misschien ook wel met het idee oooooooo wat is ie knap en misschien zie ik hem wel nooit meer.

groetjes meta

is er misschien ooit iemand na club golden beach geweest vorig jaar of dit jaar nog.
en heeft er misschien iemand foto’s gemaakt van het animatieteam???.

groetjes meta

he anke waar werkt jou vriendje in welk hotel??
dat was ook al eerder gevraagt.

Ik heb ook een Turkse vriend, het is echt een schat. We spreken elkaar nog (bijna) elke dag. En het gaat gewoon goed. Zie hem misschien eind december :D!

Hallo Meta, wat toevallig. Afgelopen zomer ben ik naar Club golden beach geweest in Colakli.
misschien helpt de site : www.hotelbewertungen.de
je, typ daar “club golden beach” in en kijk op afbeeldingen. Je ziet een aantal mensen van de animatie :D!

leuk :slight_smile: hoe lang kennen jullie elkaar?

We kennen elkaar nu zo’n 4 maanden

Wie bedoel je meta? iemand van de animatie of niet? misschien ken ik hem wel!

http://www.hotelbewertungen.de/vollbild.php?ch=ub&id=1127973806

http://www.hotelbewertungen.de/vollbild.php?ch=ub&id=1127973342

ClubGolden Beach…dat hotel ken ik wel…alleen vanuit t busje want heen en terug op weg naar mij hotel moesten dr mensen afzetten/ophalen…

Heej mensen!!
Ben ik weer…
Ik ben net 3 weken terug van me vriend. Ben in de herfstvakantie 1 week naar hem toe geweest en het was geweldig.
Nu weet ik zeker dat het goed zit tussen ons.
Nou ga ik in Maart weer terug naar zijn stad Adana en ga dan zijn ouders ontmoeten.
We smsen elkaar nog elke dag en ik mis hem heeeel erg.
Meiden heel veel suc6 met jullie vriendje en blijf er in geloven.

xxx Aniek

Aniek wat super voor je…Ook heel erg leuk dat je zn ouders gaat ontmoeten…SPANNNEND :wink:

groetjes yvonne

Hey lieve mensen,

Ik ben deze zomer voor het eerst naar turkije gegaan samen met mijn ouders en mijn beste vriendin. Wij hadden echt een roddel hotel. en wij werden constant in de gaten gehouden. Ik was als eerste voor een jongen uit het restaurant gevallen. ik had nooit gedacht dat ik verliefd zou worden op een turkse jongen. Wij hadden een avond op het strand afgesproken, maar werden gesnapt door bewakers… waardoor hij daar pas weer mocht komen werken als ik vertrokken was. maar dat wist ik niet tegen mij zijden ze dat hij ontslagen was. ik dacht toen na die avond dat ik hem nooit meer zou spreken. Ik voelde me ook wel een beetje schuldig. Maar hij had een briefje voor mij achter gelaten bij zijn beste vriend met zijn tel. enz erop. Nu spreek ik hem nog best vaak!! maar dit was aan het begin van de vakantie en aan het einde ben ik nog gek geworden op een andere jongen. die ik gelukkig ook nog wel vaak spreek maar ik denk eigenlijk niet dat ik een van hun nog terug zal zien. hebben jullie ook van dit soort dingen mee gemaakt. Personeel wat ontslagen werd enz. ben echt benieuwd!!

dikke kus

hey aukje…

van de zomer heb ik 2 maanden in turkije gewerkt…
in het hotel was een meisje (als gast) en zei trok veel op met een ober
toen zijn chef daarachter kwam, is hij ook ontslagen.

maar een van de regels in het hotel was, geen relatie met gasten of onderling. volgens mij is dat in veel hotels zo.
en tja als je je daar niet aan houdt…:wink:

groetjes

filiz

hey filiz

hahha ja dat is waar hij had eigenlijk ook beter moeten weteh;),
In ons hotel was het zo dat het pas mocht op 300 meter van het hotel… maargoed dat wist ik erna pas…

dikke kus

Mijn vriend is ook ontslagen geweest omdat ik niet mee wou met zijn baas. Zijn baas kwam vragen of ik geen zin had om met hem uit te gaan. Toen ik ‘neen’ zei, heeft hij die nacht naar mn vriend gebeld. Toevallig was ik bij mn vriend en vertelde hij me dat hij er niet meer zal werken, dat zijn baas juist had gezegd dat hij niet moest terug komen… Toen voelde ik me enorm schuldig maar hij heeft vlug een andere job gevonden. Inmiddels ben ik al terug op reis geweest en logeerden we samen in een ander hotelletje. Was zeer leuk en momenteel gaat het nog altijd goed tussen ons. Hij zoekt nu een job voor mij zodat we deze zomer dicht bij elkaar kunnen gaan werken :slight_smile: .
En hij zoekt een huisje waar we samen enkele maanden in kunnen gaan wonen :d

Mijn schatje is ook ontslagen omdat hij tijdens zijn werk te vaak bij mij zat en hij moest juist interesse tonen in de andere meiden want ja zo gaat dat. Had sinan geen zin in en toen is hij gelijk ontslagen…rare lui:D ik ga er lekker 20 december heeeeen:P:P:P:P im sooo happy