wanneer moeten jullie vriendjes in dienst?
die van mij zit er sinds augustus 2005 in.
Hee
Leuk om te lezen dat ik niet de enige ben…ik ben net 10 dgn terug uit Turije en daar in het hotel waar ik zat ook iemand leren kennen…we spreken elkaar iedere dag en mailen ook veel, in oktober ga ik weer terug en zie dan wel hoe het allemaal gaat…
Aan de ene kant ben ik het helemaal eens met de mensen die zeggen, waar ben je mee bezig en waarom ga je terug, hij doet t met iedereen…
Maar bij hem…tja ik geloof er niet zo in…(misschien ben ik idd naief en wil ik het niet zien…)
Ik was met mijn oom en tante en mijn nichtje op vakantie, ik ga niet t hele verhaal vertellen, ik weet hoe het gegaan is en ik vertrouw dr wel in…ik ben na 10 dgn weggegaan en mijn oom en tante na 15dgn dus die hebben em ook nog meegemaakt toen ik er niet was…
Hij zit trouwens in het animatieteam, (miniclub en minidisco…)
Hij is 26 en ik ben 23
Groetjes Franka
Mijn vriend moet 21 November in dienst. :mad:
Groetjes Yoëlla
Hallo,
Ik wilde gewoon ff zeggen dat ik het allemaal leuk vind om te lezen. Deze zomer heb ik een jongen ontmoet tijdens de jeepsafari. Het klikte onwijs!!! We zijn ook 2 avonden op stap geweest met elkaar.
Nu msn’en we elke dag. En in oktober ga ik een weekje terug. Kijken of het echt iets is tussen of niet. Lekker een hotel geboekt, die ik hopelijk niet nodig heb. Maarja, je weet nooit. We zijn wel plannen aan het maken dat hij ook eens een keertje naar Nederland kan komen. Dus het klinkt natuurlijk wel allemaal heel positief. Maar ik noem hem pas echt mijn vriendje als we de herfstvakantie hebben overleeft.
Succes allemaal.
mijn vriend moet 20 november het leger in:( . Zal hem een lange tijd moeten missen.
Op welke leeftijd moeten ze t leger in gaan? of is dat verschillend?
Volgens mij is dat verschillend…
Want mijn vriend is 21 en hij gaat samen met zijn broertje van 19…
mijn vriend is met 20 de dienst in gegaan.
hallo!
ik vind het egt super om dit allemaal te lezen!! ![]()
Maar als ik ze lees, dan ga ik zelf ook weer wat twijfelen, de jongen die ik heb ontmoet, is een ‘goodlooking gay’ zeg maar… Alhoewel hij wat verlegen is, blijf ik het gewoon heel moeilijk vinden…![]()
Ik heb hem in Konakli ontmoet, en ben ook helemaal in love! :rolleyes: Hij werkt in club Golden Arena, waar ik dus verbleef… ik heb het niet opgezocht, het is me gewoon overkomen…
ik heb altijd geschreeuwd: IK WIL GEEN VAKANTIELIEFDE! en nu?
toen hij me vroeg, kon ik geen nee zeggen… :rolleyes:
We hebben veel gepraat op het strand, want we zijn beiden geen disco typjes… Op het strand was het ook veel romantischer! haha
Maar ik mis hem nu ook heeel erg… Ondanks dat we elke dag veel smsen, bellen en msnen (met cam)! Hoe het nu verder moet… dat weet ik niet…
veel liefs!
hoe voel jij je er zelf bij?
ik geef je 1 tip: laat je niet al te veel leiden door anderen. je zult heel veel negatieve reacties krijgen maar wat ik nog wel heel goed weet is dat je vooral naar je eigen gevoel moet luisteren. vertrouw je hem? waarom wel waarom niet? hoeveel contact hebben jullie? komt dat vooral van jou af of vooral van hem? smst hij uit zichzelf of alleen als antwoord op jouw sms… enz enz enz… als dit allemaal goed zit, ga er voor, kijk of je hem misschien nog een keer op kunt zoeken (want ik vind dat je nog niet over een relatie kunt spreken als je elkaar 1 x gezien hebt) en dan zie je ook of het gewoon een vkantieliefde was of dat het meer kan worden…
en als die vragen allemaal niet oz goed zijn, nou dan weet je het antoword denk ik wel… dan was het gewoon eenleuke zomer
Nou en mss ook niet te veel plannen op voorhand maken! Volgens mij lopen Turken ervan weg
.
Ikzelf heb een leuke jongen ontmoet op mn vakantie. Hij werkte in het hotel en toen mn pa in het ziekenhuis lag daar, kwam hij ons altijd helpen en ging hij mee om hem te bezoeken. Daardoor is hij ook zijn job kwijtgeraakt, wat ik erg jammer vind. Ondertussen heeft hij een nieuwe job.
We blijven nog altijd contact houden en zo en eind oktober ga ik terug en dan zien we wel. Maar we geven elkaar geen valse hoop en zijn ook zeer voorzichtig met het ’ I love you’ zinnetje. We hebben het zeker goed samen en zijn nog steeds niet uitgepraat maar ik blijf toch voorzichtig met mijn gevoelens voor hem want je weet nooit. Eerst hem wat beter leren kennen denk ik! De rest zien we later wel .
Groetjes xxx
hoi!
ik laat me niet leiden door anderen, ik volg mijn hart zoveel mogenlijk, maar soms zit mn verstand in de weg, maar mn hart geeft meestal de doorslag…
(maar hou nog wel mn hoofd dr bij)
ook wil ik hem zker nog opzoeken!! hij komt misschien met kerst hier, en zo niet, dan ga ik iig naar Turkije in april… ik vind het heel lang duren…
ik zou het liefst vandaag al terug vliegen… maar dat kan natuurlijk niet… en die vragen die je daar stelde, heb ik ook al 100x overd8, maar het zit wel goed! het komt ook cker van hem af, ik krijg elke dag smsjes of mailtjes, en spreek en zie um op msn via cam.
maar nog bedankt voor je tip!!
pfffoeejj… ik word hier helemaal gek… ik weet echt niet meer wat ik met die jongen aanmoet… zooo irritant…!
vind hem nog steeds super leuk! maar kan niet zo snel weer terug naar alanya om naar hem toe te gaan omdat ik daar het geld niet voor heb!
en pfoej ik word gek ![]()
AAARRHHHGGG :@
anke,
ik snap precies hoe je je voelt…
ik zou ook het eerste de beste vliegtuig naar Turkije willen pakken…
maar het kan niet… ![]()
sterkte meisje!
Merhaba schatjes…
Ik snap precies in wat voor situatie jullie zitten en het is echt moeilijk…
Ik ben nu 2 weken terug en zooo verliefd.Sinan is een koerd… toch ook weer anders geloof ik als turkse mannen… Als het contact goed blijft dan ga ik in september naar mijn mannetje toe! alleen wil mijn vader dat niet maar daar word nog over gesproken. ZIjn familie heeft gevraagd of ik wil komen want ze willen me ontmoeten. Of ik dit allemaal moet geloven, ik weet het niet maar ik vind het een lastige situatie. Mijn verstand zegt. kap ermee! mijn hart wil alleen maar bij hem zijn. we bellen vaak en spreken elkaar via internet. erachter komen of ik echt de enige ben voor hem is onmogelijk. maar kan me niet voorstellen dat het gewoon een spelletje voor hem is want voor geld of andere dingen hoeft ie niet bij mij aan te komen. het enige wat ik hem kan geven is liefde. Naar nederland wil hij niet dus daarvoor heeft hij me ook niet nodig… Zou het dan toch liefde zijn?? Mensen die er met me over willen praten, reageeer gerust of stuur me een mailtje!!
xxxxx
tjah, ik ken dat gevoel, dat mn verstand nee zegt, maar mn hart ja…
Maar blijf in hem geloven, wacht af, en volg gewoon je hart!
ik schrijf gedichten, en ik heb er 1 over geschreven…
***[FONT=Verdana]ik heb mijn hart gevolgd… *
*Ik heb mijn hart gevolgd, *
*Ook al zei mijn verstand nee! *
*De liefde voor jou, nam me mee… *
*Ik stond voor de keuze, *
*toen je vroeg; Wil je me vergeten? *
*Die vraag in je ogen was niet te meten… *
*Toen je dat vroeg, *
*kromp mijn hart in elkaar! *
*Om ja te zeggen… Nee, dat kreeg ik niet voor elkaar… *
*Nu voel ik de liefde weer komen, *
*dat eigenlijk ook nog niet af was genomen… *
*Want jij zit in mijn hart, volkomen! *
*Alleen de afstand houd mij tegen, *
*Want ik voel; We hebben een band, *
*Het probleem blijft toch, het andere land… *
*Mijn dromen zijn op het strand, *
*Jouw weer te zien, en je stem te horen, *
*Terwijl ik je in mijn hoofd, al had afgezworen… *
*Het verdriet, en de twijfel nam toe, *
*Toen ik een paar dagen niets meer van je hoorde, *
*het was alsof een groot gat mijn hart doorboorde… *
*Nu kan ik weer verder dromen, *
*Want je zei weer die zin, die zin, ik niet kan weerstaan… *
want als je dat zegt, dan krijg ik geen gevoel meer van argwaan…
These are the ‘special words’ he sad to me:
“My darling, you are every time in my hart, forever!”
“I mis you sooo much,
I love you,
Sweet dreams,
I hope I’m in your dreams my darling,
No cry…”
When I hear this words, I can’t say goodbye…
*[/FONT]
*- Steffi -
sterkte allemaal!![]()
liefs!
heej steffi,
mooi gedichtje meisje!!
af en toe lijkt het alsof er geen plezier meer is in je leven zonder je schatje daarzo…
het is moeilijk… Ik kan hem opzoeken als ik wil… maar dan? je blijft aan de gang of een van ons zou ooit moeten emigreren… als je msn hebt voeg me dan toe;
[EMAIL=“ikheetmars@hotmail.com”]ikheetmars@hotmail.com
Kus
Mijn vriend is eigenlijk ook Koerd. En als je het mij vraagt vind ik de Koerden nog iets eerlijker dan de echte Turken… Naast mn vriend ken ik nog een andere Koerd waar ik nu en dan nog eens iets van hoor en toch merk ik dat de Koerden mee respect hebben dan Turken. Wat wel niet wil zeggen dat ik alle Turken over 1 kam scheer. Helemaal niet ! Maar mijn beste ervaringen zijn met Koerden … Dit wou ik even kwijt… Ik hoop dat de mensen met een echt Turks vriendje nu niet boos worden want ik ken jullie vriendjes niet. Alleen weet ik dat ik al meer bedrogen ben geweest door Turken dan door Koerden.
groetjes xxx
ik denk inderdaad dat je daar gelijk in hebt… De koerden zijn ook meer moslim als de turken… bij zonsondergang hield mijn vriendje zijn mond en was alleen maar aan het denken weetje als allah gaat zingen ofzo! en die turken waren maar druk in de weer met alles…
hoe oud ben je eigenlijk en hoe lang heb je je vriendje??
spreek je hopelijk nog
xxx
Ik ben bijna 19 jaar, heb mn vriend leren kennen deze zomer en eind oktober ga ik terug en blijf ik bij hem logeren. Ik en ook mn vriend spreken nog niet echt van een relatie omdat we beiden realistisch willen blijven. Wat niet wil zeggen dat we elkaar niet graag zien of zo. Maar toch zijn we voorzichtig met het zinnetje ‘I love you’ vooral omdat ik al een mislukte Turkse relatie achter de rug had van meer dan een jaar… Het is me echter wel duidelijk geworden dat hij enorm veel respect voor me heeft, geen enkele euro is teveel en hij zorgt goed voor me dat ik niets tekort kom. We spreken elkaar iedere dag, ofwel belt hij me ofwel ik, msn, email, sms … En we raken nog steeds niet uitgebabbeld met elkaar en we verstaan elkaar heel goed. Ik hoop dan ook dat het zo verder mag blijven duren…
groetjes