Ik heb je een persoonlijk bericht gestuurt, laat me effe weten of 't is aangekomen.
Hey Anke,
Ik heb hem inmiddels gesproken. Ik ben net zolang blijven bellen tot hij wel een keer moest opnemen. In het begin zette hij telkens zijn telefoon uit, maar gisteren had hij hem gewoon de hele dag thuis laten liggen. ik maar bellen en uiteindelijk heeft hij toch opgenomen, toen hij effe vrij had 's avonds.
Hij heeft wel vaak zijn excuus aangeboden, maar ja daar schiet ik natuurlijk niks mee op.
hmmm dat ie opnam is tenminste wel weer ietsie beter… maar idd om even een sorry te zeggen is niet alles ineens vergeten en vergeven…
je moet antwoorden kerels… pfffoeejjjj… geef em maar een schop onder ze kont van mij hehehe
uhmzz… nou hier misschien een paar zinnetjes voor een smsje:
seni çok düsüyorum! = ik denk veel aan je
seni her zamam düsünüyorum = ik denk altijd aan je
seni çok özlüyorum = ik mis je heel erg
askim seni seviyorum (haha maar natuurlijk) = mijn liefje ik hou van je
seninle olmak istiyorum = ik wil bij je zijn
her seyimsin = je bent mijn alles
eger sen burada olsaydin… = als je hier nu zou zijn zou ik…
…hep sana bakardim = … alleen naar jou kijken
…ellerini hiç birakmazdim = … je handen niet loslaten
…sana hep sarilmak = … je alleen maar knuffelen
…seni sozuka kadar öperdim = … je eindeloos zoenen
karasevdaliyim = ik ben hopeloos verliefd op jou
sana deli oluyorum = ik ben helemaal gek op jou
sen benim rüyamdaki meleksin = jij bent de engel uit mijn dromen
zoo heb je weer wat te smsen
hoop dat ik geen fouten heb gemaakt… ben ook niet een kei in turks
want türkçe çok zordur
oftewel turks is heel moeilijk… vind ik dan…
maar goed succes
huhh… volgens mij word ik gek hahaha… zit helemaal lieve woordjes en zinnetjes te zoeken voor iemand die dat wou smsen… is dat bericht ineens weg,… vreeemd… heel vreemd… nou jaa…
haha
Sorry, ik had inderdaad een berichtje geplaatst met de vraag of iemand leuke smszinnetjes heeft. Maar ik kwam er net achter dat er in een ander topic, namelijk ‘vertalen’ allerlei zinnen staan en ik wilde niet ‘dom’ overkomen, vandaar dat ik het berichtje gelijk had verwijderd.
Sorry hoor dat ik hier nu al voor de 4e keer ofzo reageer achter elkaar!
maar ik word hier echt helemaal gek!
ik hoorde van een jongen uit het hotel waar mijn vriend ook werkt dat mijn vriend dus een ander meisje daar heeft!
maar een hele goeie vriend van hem zegt de hele tijd tegen mij dat mijn vriend mij heel erg leuk vind en mij heel erg mist enzo!
en toen ik tegen hem vertelde dat die jongen had gezegd dat mijn vriend een adner meisje had zei hij dus dat dat absoluut neit zo is…
maar ik weet et nu allemaal echt niet meer!! voel me echt zoo k**…
wat moet ik hier nou mee…
ik spreek me vriend ook helemaal niet vaak… want hij heeft geen telefoon… hij stuurt af en toe een smsje! en geeft altijd dingen door aan mn zus en vrienden van hem enzo als ze me spreken!
ik vind hem zoo leuk! hij komt in februari ook naar nederland asl het goed is…! pfff ik weet het allemaal niet meer hoor!
wat meot ik hier nou mee???
Ik heb ook een vriend in Turkije. Hij is 22, heet Levent en woont in Marmaris. Hij werkt in discotheek Backstreet.
Het is idd heel erg moeilijk en ik moet eerlijk zeggen dat ik soms echt twijfel om ermee te stoppen. Ik hou heel erg veel van hem, absoluut. En hij ook van mij. Alles is geweldig, ik ken zijn familie en ben daar volledig geaccepteert, ook mijn ouders hebben hem geaccepteert.
Maar het blijft moeilijk, soms sloopt het je echt.
Nu zit ik ook even in een slopende periode. Mijn vriend is nog nooit buiten Turkije geweest. in Oktober zou ik weer naar Marmaris komen maar helaas is gister alles gecancelt. Ik ben nu dus hopeloos opzoek naar reisgenootjes maar het is heel moeilijk allemaal. Daarom wil ik graag dat hij naar NL komt als het mij niet lukt om naar Marmaris te gaan, maar hij vind het heel erg ‘eng’ om in zijn eentje naar Nederland te komen… Hij heeft het wel voor me over gelukkig. Maar ik ga toch liever naar Marmaris.
Ik denk dat een relatie op afstand absoluut mogelijk is maar je moet elkaar volledig vertrouwen anders gaat het mis. Je weet natuurlijk nooit voor 100% zeker of hij echt op je zit te wachten maar geef hem dat vertrouwen wel, anders sloopt het je en zal je relatie nooit goed gaan…
ff een klein berichtje van mij vanuit alanya!!!
alles gaat goed hier, alleen een beetje moe van t drukke seizoen. ik ben blij als ik volgende maand kan stoppen met werken!!!
met mij en mijn vriend gaat alles super goed gewoon!! we zijn helemaal gelukkig met elkaar en we willen er allebei ook echt voor gaan!! hij heeft me gewoon een hele liefdes verklaring afgelegd en soms praten we als over hoe we t over een jaar of 2,3 zien. getrouwd en een kindje!!! haha ik ben heel gelukkig
alleen t ergste komt nu… hij moet november t leger in!!!
dus dat wordt heel erg afzien!!!
maar we kunnen nog 2 maanden van elkaar genieten en dat gaan we ook zeker doen!! in oktober hebben we een maand de tijd om zoveel leuke dingen te doen en om genoeg foto’s te maken van elkaar!!!
ik weet niet hoe het is, om verliefd te zijn op een jongen die heel wat kilometers bij vandaan woont.
maar heb sinds ik terug ben van vakantie wel behoorlijk veel kriebels gekregen na heel wat zeer lange blikken van een jongen die op het resort werkte waar ik vakantie vierde.
door omstandigheden konden wij geen gesprek aangaan, maar zijn blik zit elke minuut van de dag in mijn hoofd.
Ik ben van 17 augustus t/m 24 augustus naar Marmaris Turkije geweest. Ik heb daar een leuke jongen ontmoet die werkt bij restaurant met entertaimant genaamt Pronto. Wie kent dit restaurant, maar goed hier heb ik Crul zo heet ie leren kennen, we hebben samen een hele leuke vakantie gehad en we wilde eigelijk ook contact blijven houden, want we waren stappelgek op elkaar. (tenminste dat leek zo) Maar ik heb me door mn vrienden en moeder op de laatste dag om laten lullen door hem niet mijn gegevens te geven. (waarschijnlijk uit bezorgd heid van hen) Dus mijn vraag is wie kent hem en weet iets van hem dan zou ik graag wat van hem willen horen, want ik baal hier echt van (miss_lin1984@hotmail.com)
groetjes linda
(www.prontoturkey.com
Ik heb ook mijn vriend in alanya wonen en moet ik het leger in, in november. Ik vind het jammer da hij er heen moet maar ik probeer hem nog te zien en waaarschijnlijk lukt dat ook nog in oktober. Ik mis hem nou al heel erg en in leger kunne ze al nie zow makkelijk mer zo veel contact hebben . Maar ik zie er nu eerst naar uit om hem weer te zien in oktober en dan zie ik wel.
hoi meiden.
balen zeg dat sommige van jullie vriendjes nog het leger in moeten. maar ja, liefde overwint alles dus hou vol zou ik zeggen.
m’n vriend heeft z’n dienst achter de rug (toen kende ik hem nog niet; ken hem pas vanaf begin dit jaar) , het is een zware periode zegt hij en je wordt niet echt gespaard, het is hard ertegenaan. maar ze leren er goede vrienden voor het leven kennen.
zoals ik al zei, sinds begin dit jaar ken ik m’n vriend. leren kennen in Uludag, wintersportgebied in turkije. Het is absoluut geen ‘player’, dat weet ik wel zeker. hij houdt ook steeds goed contact. we zijn gewoon helemaal gek op elkaar. ondertussen hebben we elkaar gezien toen ik met een vriendin van me 7 weken in turkije was. ik ben toen vanuit Izmir een paar dagen naar hem toe gegaan in Bursa (vlakbij het skigebied). later is hij me tot 2 x toe komen opzoeken in Bodrum. hij woont in Istanbul, en dat betekent dus een reis van ongeveer 15 uur in de bus voor hem. We hebben een supertijd gehad. Hij spreekt niets anders dan Turks (ja en Koerdisch dan haha…) , dat maakt het soms wel lastig. maar ik kan me ondertussen dankzij wat turkse les en gewoon goed ogen en oren openhouden, behoorlijk wat turks. En als we elkaar niet begrijpen nemen we echt de tijd en de moeite zodat dat later wel lukt.
Ik ben er niet bang voor dat hij een ander heeft en ook niet dat hij me gebruikt voor geld of om via mij een visum te krijgen. want, een arme turk is het niet en over naar nederland komen hoor ik hem niet eens zo.
Maar meiden graag wil ik weten hoe jullie het ervaren bij familie van jullie vriend, als jullie daarmee al kennisgemaakt hebben. Ik was namelijk afgelopen weekend in Istanbul. ben daar bij z’n familie in huis geweest en heb behoorlijk wat nieuwe ervaringen opgedaan. M’n vriend zelf merk ik bijna niet aan dat hij moslim is. maar als we samen bij z’n familie zijn, is het heel anders. Ze waren wel superaardig en gastvrij, daar lag het zeker niet aan. Maar ik ben gewoon benieuwd naar ervaringen van anderen.
Ik heb ook een “vriend” in Turkije.
Heb hem twee weken geleden in Marmaris ontmoet.
We hebben 4 hele leuke dagen gehad, en hij is verliefd op mij.
Nou ben ik best wel realistisch, en weet gewoon dat het niet waar hoeft te zijn en dat het een te grote afstand is.
Ik vind hem wel heel leuk. Maar weet niet of ik echt verliefd ben.
Ook hij vroeg mij deze winter te komen, maar om daar nou helemaal alleen heen te gaan vind ik ook nog niet wat. Wel vind ik het geweldig om hem te zien in de winter, maar dan niet alleen.
Ik ben zelf 21 en hij is 25. We zullen zien. Ik hoop dat het contact blijft, zoals we het nu hebben.
Wij zijn net terug uit Marmaris en gingen elke avond bij hetzelfde restaurant eten. Op een avond werkte er een jongen om een vriend te vervangen,hij kwam een praatje maken met mijn man en mij.Hij vroeg waar we vandaan kwamen en toen hij hoorde dat ik nederlandse was wilde hij weten of hij zijn vriendin (uit nederland)kon vertrouwen.
Leuk om te zien hoe verliefd dat hij was en hij zag het helemaal zitten maar wilde wel het een en ander weten over nederlandse gewoontes enz.
Hij was 17 maar zag er wel wat ouder uit en zou heel misschien dit jaar naar nederland gaan om zijn vriendin te bezoeken maar hij wist niet goed wat hier te verwachten.
Ik wil maar aangeven dat het voor hen vaak ook niet zo gemakkelijk is omdat ze zich helemaal geen voorstelling kunnen maken hoe het er in nederland aan toe gaat.
Voor alle jonge liefdes:Veel succes met jullie relaties!