Wie heeft er allemaal een Turks vriendje

ik ga mn vriend over 2weken weer zien. :smiley:
hij komt naar me toe, dat is voor hem ongeveer 5uur rijden, hij komt voor 6dagen en daarna gaat hij het leger in.
ik kan niet meer w88.

Ik mis mijn vriendje zo!!! Sorry moest het ff kwijt!!!

Nog 7 weken precies vandaag!

AAAARRRRGGGG ik mis mijn vriendje zooo erg!
ik weet echt niet meer wat ik ermee aanmoet…
hij heeft geen telefoon… maar smst heeel af en toe…
owww wat is dit kut… ik denk niet dat hij een adner meijse heeft ofzo… mijn zus is daar ook en die zegt ook dat hij niet met adnere meijses zit…
maar gewoon hij moet ook bijna het leger in… ben echt bang dat het contact dan weg gaat … :S
wat irritant een vriend zoo ver weg… maarja hij is wel heeeeel erg leuk!
aggg… ff frustratie…

Liefs Anke

hey Anke,
mijn vriend gaat over 2weken het leger in. mijn vriend denkt dat ik hem daardoor ga vergeten, maar ik ga hem echt niet vergeten. over 4dagen ga ik hem weer zien :smiley:
in het leger heeft je vriend vrije dagen die hij voor jou kan opnemen :wink:
hoe oud ben jij? en waar heb je je vriend leren kennen?

Hey turkijefan!
ik ben 18 en mijn vriend is 21! ik heb hem leren kennen in (ja het zal ook niet)het hotel waar hij werkte en ik was!
maar het probleem is dat ik 500 euro schuld sta bij mijn ouders en dat eerst moet aflossen en daarna naar turkije kan… (dat duurt dus nog wel even)
hij gaat als het goed is volgende zomer het leger in!
nu is mijn zus daar nog dus hoor ik nog wel wat als hij smst met haar telefoon en gewoon wat hij zegt enzo (hij heeft zelf geen telefoon).
en hij heeft een verassing voor mij… ik weet alleeen echt niet wat het is ben zoo nieuwschierig!!!
maar ik ben juist bang dat hij mij vergeet… :S
maarja ik moet gewoon zien hoe het loopt eigenlijk…

hoe heb jij je vriend leren kennen en hoelang en waar en hoe heet ie :stuck_out_tongue:
haha allemala vragen:P

liefs anke

[FONT=Arial] Hoi mensen ik heb ook een ā€œvriendjeā€ in Turkije. Ik vind vriendje een groot woord voor zo een lange afstand want je weet nooit wat hij daar uit spookt en hoeveel meisjes hij wel niet heeft. vandaar die aanhalings tekens.
Ik heb hem leren kennen in Alanya hij werkte bij hotel Sunshine hij heet Moustafa en is 22 jaar oud. Ik ben nu 3 weken terug uit Turkije en hoor nog steeds iedere dag iets van hem. Hij belt en smst vaak. In Oktober ga ik terug naar Turkije en als het goed is zie ik hem dan weer. Aleen ik weet niet eens of hij terug het leger in moet?? Weet iemand dat hier ofdat ze allemaal terug in het leger moeten? Hij zegt tegen mij dat hij op me zou wachten tot ik terug kom maja dat kunnen natuurlijk ook allemaal praatjes zijn…

xxx aniek

zo zijn er na de vakantie dus alweer een aantal bijgekomen

hey aniekos mijn vriend woont ook in alanya ik ben bijna 18 en mijn vriend is ook 21 en moet het leger in :angry: . maar ik probeer hem nog te zien in oktober :smiley: . Ik mis hem heel erg veel ik ben al bijna 2 maanden van hem wegh en we hebben nog steeds heel erg veel contact.

gr. victoria

Heey victoria!
hoelang ken jij je vriendje? en waar werkt ie?
hehe ik ook weer met me vragen :stuck_out_tongue:
mijn ā€œvriendjeā€ moet ook het leger in binnenkort :S dus zal wel heel lang duren voordat ik em weer zie… :S

liefs anke

hoi victoria
Weet jij of alle mannen tegelijk moeten…
Hij zegt tegen mij dat hij in Oktober der gewoon nog is…
En voor hoelang gaan ze dan eigenlijk het leger in?
xxx
Aniek

het leger duurt 15maanden, tenzij ze een goeie opleiding hebben, zoals universiteit.

mijn vriend moet volgende week ongeveer het leger in.

ik ga over 2dagen naar Turkije :smiley:

Heej turkije fan

Beter dat je over 2 dagen al naar Turkije gaat.
Ik moet nog 2 maanden wachten :angry:
Alleen vannacht kreeg ik een smsje dat hij geen geld meer heeft en ook geen geld meer op z’n telefoon maar of ik hem wouw bellen.
Nou toen had ik het wel hoor ik dacht van dit is het einde dan.
Maja vannacht bel ik hem en dan zie ik wel maar ben niet van plan veel te bellen. Veel te duur.

xxx
Aniek

Ook ik heb een leuk vriendje ontmoet :smiley: , 2 weken met hem opgetrokken enzo, harstikke gezellig en romantisch. Hij kwam elk jaar al naar Nederland dus ik dacht dat dat wordt gezellig. Komt zijn ex opdraven na een jaar (waar hij 4 jaar wat mee had gehad) Ja toen vond hij het toch wel even moeilijk. Maar de rest van de week is hij toch met mij verder gegaan. Dus ik dacht dat zit wel goed. Terug in Nederland sms hij meteen terug en ook bellen enzo, en ik dacht dat zit wel goed. Maar die week erna heeft hij toch weer met die ex gesproken en nu heeft hij toch voor haar gekozen :angry: . Ik probeer hem nu al telkens te bellen, maar hij neemt gewoon niet op :angry: , of hij zet zijn telefoon uit. Heel erg irritant. Maar ik blijf gewoon net zolang bellen tot hij een keer opneemt, mag hij het even gaan uitleggen hoe het nou zit, en niet met een lullig sms-je sorry zeggen. Nou dat moest ik even kwijt. Ik hoop dat het nog goed komt, maar ja dat is afwachten, eerst moet ik hem telefonisch maar te pakken zien te krijgen. En dan zien we wel weer verder.

Groetjes

Originally posted by turkye-fan@20-08-2005, 09:43:25
** Ook ik heb een leuk vriendje ontmoet :smiley: , 2 weken met hem opgetrokken enzo, harstikke gezellig en romantisch. Hij kwam elk jaar al naar Nederland dus ik dacht dat dat wordt gezellig. Komt zijn ex opdraven na een jaar (waar hij 4 jaar wat mee had gehad) Ja toen vond hij het toch wel even moeilijk. Maar de rest van de week is hij toch met mij verder gegaan. Dus ik dacht dat zit wel goed. Terug in Nederland sms hij meteen terug en ook bellen enzo, en ik dacht dat zit wel goed. Maar die week erna heeft hij toch weer met die ex gesproken en nu heeft hij toch voor haar gekozen :angry: . Ik probeer hem nu al telkens te bellen, maar hij neemt gewoon niet op :angry: , of hij zet zijn telefoon uit. Heel erg irritant. Maar ik blijf gewoon net zolang bellen tot hij een keer opneemt, mag hij het even gaan uitleggen hoe het nou zit, en niet met een lullig sms-je sorry zeggen. Nou dat moest ik even kwijt. Ik hoop dat het nog goed komt, maar ja dat is afwachten, eerst moet ik hem telefonisch maar te pakken zien te krijgen. En dan zien we wel weer verder.

Groetjes **

Waar heb je je vriendje ontmoet en hoe heet hij?
Verhaal komt me een beetje bekend voor…maar misschien is het wel gewoon iemand anders hoor…

Originally posted by Anke@17-08-2005, 20:24:29
** Heey victoria!
hoelang ken jij je vriendje? en waar werkt ie?
hehe ik ook weer met me vragen :stuck_out_tongue:
mijn ā€œvriendjeā€ moet ook het leger in binnenkort :S dus zal wel heel lang duren voordat ik em weer zie… :S

liefs anke **

hey anke,

Ik heb mijn vriendje in Alanya ontmoet begin Juni. hij werkt in club sidar als juwelier. Mijn vriend moet in november het leger in dus ik probeer hem nog te zien in oktober. Hoe zit het met jouw en je vriendje?

groetjes Victoria

Originally posted by Aniekos@17-08-2005, 21:25:42
** hoi victoria
Weet jij of alle mannen tegelijk moeten…
Hij zegt tegen mij dat hij in Oktober der gewoon nog is…
En voor hoelang gaan ze dan eigenlijk het leger in?
xxx
Aniek **

hey aniekos,

Kweenie da alle turkse mannen teglijk het leger in moeten ik denk van niet, want niet alle turkse mannen gaan de zelfde dag het leger in, allemaal op een andere datum in het jaar. Je zou gewoon aan je vriendjemoeten vragen wnr hij het leger in moet, die van mij moet in november het leger in. Meestal moeten ze 15 maanden het leger in ik d8 als ze studeren ze er nog een beetje onder uit konden komen en dan maar 6 maanden hoefden maar da weet k nie helemaal zeker. Ik hoop da ik mijn vriend nog kan zien in oktober moet mijn ouders nog over te halen om me te laten gaan of da t ze me gaan.,

groetjes Victoria

Heey iedereen! :smiley:

@ turkye-fan: idd gewoon blijven stalken :wink: hij mag het je idd wel even allemaal duidelijk maken… zo snel komt hij niet van je af… hehe… wel een k*tstreek van hem om het zo maar te laten zitten bij jou en weer met zn ex te gaan…!! ben het helemaal met je eens!

@ Victoria: mijn ā€œvriendā€ woont in alanya komt oorspronkelijk uit Konya!
hij werkt in het hotel waar ik was als barman (ja ja het zal ook niet hehe)
hij moet ook het leger in binnenkort… waarschijnlijk volgende zomer of misschien deze winter! hoop dat ik hem daarvoor echt nog even kan zien… ik heb namelik nogal wat schulden bij mijn ouders wat ik eerst ff moet afbetalen…
maar het probleem is hij heeft geen telefoon ofzo dus ik spreek hem niet zo heel erg vaak… af en toe smst hij nog es met een adnere telefoon! en ik praat heel veel met vreinden van hem op msn!
maar wel irritant om een vriend zover weg te hebben elke keer wil ik em spreken en knuffelen enzo maar dat kan dan gewoon niet! :frowning:
en al de reacties van vrienden en me ouders enzo die het absoluut niet kunnen snappen dat ik verliefd ben op iemand in turkije… alleen een paar vreinden die het wel beetje snappen en me zus die het helemaal snapt… (zij heeft hetzelfde verhaal ongeveer) maarja lastig lastig allemaal!!

Liefs, Anke

Hoi anke

In welk hotel werkt jou vriend?
Mijn vriend werkt ook in Alanya… Hij werkt in Hotel Sunshine.
Ik heb het me vriend gevraagd wanneer hij het leger in moet en dat is gelukkig pas in November.
Mijn tante gaat hem op zoeken volgende week en ik wil haar een envelop mee geven met een foto van me maar ik wil daar wat bij doen voor hem maar weet niet wat… Hij mag geen sieraden dragen tijdens het werk dus armbandje enz heeft ook geen nut.
Heeft iemand hier mischien een idee??

xxx Aniek

Hey allemaal!

Wat komen bepaalde dingen mij bekend voor! Ik ben afgelopen maanden 2x naar Alanya geweest en heb er ook een jongen leren kennen. Hij werkt in de Robin Hood Bar ( op de 3e verdieping, enerlaatste dus) en bel bijna ook elke avond met hem.

Misschien een tip voor jullie: ik weet dat het erg duur is om naar Turkije te bellen, dus ik ga meestal naar een Marokaans of Turks winkeltje en koop daar van die telefoonkaarten van 10 euro. Alleen vliegen de minuten zo voorbij wanneer je naar een mobiel nummer belt, wat bij mij dus het geval is :angry:

M’n ā€˜vriendje’ komt in december of januari naar Nederland voor een maand en dan zien we wel wat we gaan doen. Als ik hem echt leuker begin te vinden dan ga ik proberen wat vaker naar Alanya te gaan, zoals in de meivakantie
( pasen) en in de zomervakantie bijvoorbeeld 2-3 maanden te gaan werken.

Er zijn in ieder geval genoeg opties om elkaar te blijven zien, toch?!
Ik weet dat al die Turkse jongens nogal wat problemen hebben met het aanvragen van een visum. Paspoort is niet zo moeilijk voor ze, maar om een visum aan te vragen hebben ze veel centjes nodig…

Mijn vriend en zijn broertje moeten ook in November in het leger.
Ik hoop dat ik hem nog kan zien voordat hij in het leger is, Maar omdat ik nu 15 ben ( dan 16 ) gaat dat een beetje moeilijk.
Ik mag niet alleen van me ouders en hun willen niet mee.
Ze vinden het wel goed als hij naar Nederland komt, maar dat gaat ook niet zo makkelijk, want hij heeft het leger al een keer uitgesteld.
En anders probeer ik in zijn verlof naar hem toe te komen.

X Yoella