Wie heeft er allemaal een Turks vriendje

@Susanne & Nina. ik kan het wel met jullie eens zijn. toch ligt het wel aan de plaats waar ze werken volgens mij. in een discotheek en bar waar ze op de bar staan te dansen kan ik het me voorstellen dat ze vaak een ander hebben.
Maar goed, ik heb het zelf ook meegemaakt, als je gek van iemand bent zie en hoor je de dingen niet meer helder. ik heb mezelf 1x goed door een jongen ‘voor de gek’ laten houden. toch te naief geweest dus.
En nu heb ik weer kennis aan een geweldig iemand. Wat is dat toch met die turken wat mij zo trekt. hem leren kennen met wintersport dit jaar en hij werkt nu in Istanbul. Lijkt me helemaal geen ‘player’ die meerdere meiden heeft,maar ja m’n handen steek ik nog niet voor hem in het vuur, zelfs niet nu hij tot 2x toe vanuit istanbul naar bodrum gekomen is toen ik daar zelf met een vriendin met vakantie was, dat is dan wel z’n 13 uur rijden. Ik ben wel helemaal gek van hem en hij verzekert me niemand anders te hebben. heeft z’n vriendenkring en familie ook al verteld van mij. dat scheelt natuurlijk allemaal wel en bovendien werkt hij gelukkig niet midden in de toeristenbranche maar in een ‘rustig’ restaurant van z’n oom in Istanbul. Maar ja, als ze met een andere meid willen gaan, al zou het maar voor een nacht zijn, is er natuurlijk nietmand die ze tegenhoudt en bovendien niemand die mij in zou lichten, gezien de turkse cultuur.
Het blijft lastig en ik wil zeker niet naief zijn, maar ik zie nu nog geen reden er een punt achter te zetten.
Volgens mij moet je wel zorgen dat je je niet te afhankelijk opstelt in zo’n relatie, dus niet zelf 10 sms jes per dag sturen, bellen, cadeautjes sturen etc en zelf heel weinig terugkrijgen en je maar met 1 berichtje per week aan het lijntje laten houden.
Ik weet wel mocht hier straks uitkomen dat hij meerdere meiden heeft, is niets meer wat het lijkt, vertrouw ik niemand behalve mezelf meer en stort ik mezelf NOOIT meer in zo’n relatie.

ik heb mn vriend dus vorig jaar leren kennen in een hotel.
we hebben wel eens problemen, maar ik vind het veel te leuk om ermee te stoppen, en ik zal het niet eens uit kunnen maken. tuurlijk hou ik er rekening mee dat hij meerdere meiden zou kunnen hebben. misschien zie ik hem over 18dagen weer.

Zolang er geen aanleiding is dat je vriend vreemd gaat hoef je ook niet te stoppen met je relatie vind ik.
Ik ging hem steeds minder vertrouwen. Soms stond zn telefoon uit en als ik bij hem was kreeg ik echt niet de kans om eens in zn telefoon te kijken. Maar verder leek alles altijd ok. Hij werkte als animator. En regelde alles voor me. Een kamer in het hotel, gratis. En stelde me aan iedereen voor als zijn vriendin… Het leek allemaal heel echt. Welke animator mag nou zijn vriendin twee keer per jaar uitnodigen in een luxe 5 sterren hotel?
Uiteindelijk ben ik in contact gekomen met een meisje die ook een relatie met hem had. Het leuke ervan is dat wij vriendinnen zijn geworden! Toch nog iets overgehouden aan die relatie. En tuurlijk heb ik hele mooi herinneringen aan die drie jaar.
Heb geen contact meer met hem. Al zit hij nu al een paar maanden in Nederland. Hij belt soms maar neem nooit op als ik dat nr zie staan. Soms ben ik benieuwd wat hem hier in nederland houd. Misschien een ander meisje… Haha…
Zolang je het de moeite waard vind om energie en geld te steken in een relatie ver weg moet iedereen dat vooral doen. Zeker als je relatie goed is en veel lol hebt samen. Wie weet is hij anders… Maar laat gewoon niet met je spelen als je dingen niet vertrouwt.

:unsure: Het verhaal dat jij nu vertelt Susanne… Lijkt wel erg veel op wat ik NU mee maak… :frowning:

Rot dat het niet goed gaat tussen jou en je vriend. Wat is er aan de hand dan?

Hij werkte vorig jaar in mijn hotel… Toen ik terug was in Nederland was het elke dag bellen en smsen… Dat had ik eigelijk niet verwacht, ik dacht dat het meer alleen voor de vakantie was. Kijk… Hij werkt in een hotel, elke week nieuwe meiden en het is een leuke jongen… dus ik had niet verwacht dat hij het hele jaar mij smste en belde… Maarjah, ik helemaal blij natuurlijk. Toen gingen we weer naar Side… ( 1 jaar later ) Gelijk de eerste dag had ik hem gezien, was weer heel gezellig, hij had een dagje vrij genomen en toen zijn we naar Manavgat geweest enz… Toen ik naar huis moest had ik nog gevraagd of hij nog even langs kwam… Ik zat op hem te wachten en hij kwam niet gewoon niet… Ook geen smsje ofzo… Op het vliegveld kreeg ik een smsje : Jah lieverd, ik had het druk… Gisteren moesten er ook mensen weg en die heb ik nog gedag gezegt en dat was erg laat geworden. Dus ik was aan het slapen… Tjah… En dat moet ik geloven… En nu zit ik in Nederland, Ik sms hem elke dag… Hij reageert gewoon niet meer terug. Hij heb 1 smsje gestuurd… Lieverd ik heb het druk met me werk… ( En ik geloof het gewoon niet meer… )

da’s behoorlijk K… zal maar zeggen. maar inderdaad als ze eenmaal zo gaan beginnen, dan mag je wel heel erg blind zijn als je daar niet iets heel verkeerds van zou denken.
als mijn vriend dat zou doen, had ik het meteen gehad en zou ik er geen cent meer aan verspillen. wel moeilijk natuurlijk want je kunt vast niet zomaar afstand van iemand doen waar je gek op bent/was, maar dit zegt helaas volgens mij wel genoeg.

helOooo :smiley:

iik bnn dOndrdaGg trUg gkOmnn van tUrkiJee n waS sUpprr gaaFf
iik hbb Ook daar vRiienDd nU maar miiS Um sUprr errUgg ,
maar wiiL sneL wiiR trUgg hOorr,

Kusssjjj :wub:

Ik dacht ook, Ik sms hem maar ff niet meer… kijke als hij smst… Krijg ik NET een smsje…: Lieverd ik vergeet je nooit meer, sorry dat ik niet reageerde… blablabla… t’jah, ik weet gewoon ff niet wat ik der meej aan moet…

Als je ineens zo’n berichtje krijgt weet je ook niet meer wat je moet denken! sterke meis!

-xxx- Wendy

Heeey iedereen!
ik las het hier allemaal… of nou ja niet allemaal :stuck_out_tongue: maar ik dacht nou dan reaggeer ik ook maar :smiley:
ik heb ook een vriendje in turkije… in alanya hij werkt in een hotel daar achter de bar hij heet bayram en is 21!!
ik zelf ben 18!
heb hem in mei ontmoet toen ik met mijn ouders en zus naar alanya ging en in juli ben ik daar weer heen geweest! was echt super met hem!
maar mis hem nu wel alweer heel erg! :frowning:
maar ik wist niet dat er echt zoveel nederlandse meisjes waren die met een turkse jongen in turkije wat hebben :smiley: leuk!!
wel moeilijk denk ik maarja als je van elkaar houd kan het wel denk ik!!

xxx Anke

@ mizz styloow

Het is moeilijk als je verliefd ben om zo’n relatie te stoppen. Maar tijd voor een smsje is er altijd! Dus ook al heeft hij het druk! Laat je niet gek maken, en leugens aanhoren!

En tja dat hij jou nu smst, dat is meestal zo met jongens… Laat jij niets horen, dan balen ze, en gaan ze weer smsen! Maar trap er niet in.

Of laat hem maar zn best doen. Stuur niets terug of hou een beetje afstand. Laat hem dan maar eens zien dat hij je niet kwijt wilt!

Good luck!

Ik kreeg zaterdagavond een smsje: Hello Askim, im sorry my kredi finis i only can give you ring ring… Ik hou wan jou heel veel schatje! Love you bye bye!

En nu laat hij gemiddeld 20 keer op een dag me telefoon over gaan, en als hij hem langer over laat gaan weet ik dat ik hem ff terug moet bellen…

Het is bullshit dat ze het te druk zouden hebben met werk… Hij heeft toch ook wel weer eens vrij??? Sterkte!

Liefs Cynthia

Dat deed mijn ex ook altijd… Mn telefoon 1 keer over laten gaan. Want tja, ik was wel zo blind van verliefdheid dat ik meteen terug ging bellen. Zo ging dat elke dag. Ik zat met de hoge telefoonrekening! Als ik er nu aan terug denk… zonde van mn geld!

En echt wel dat ze tijd hebben! Net voor het slapen gaan ofzo? Maar ja dan is er misschien wel iemand anders bij ze…

Ja precies, moeilijk te controleren is dat he! Mijn vriend stuurt me (als hij tegoed heeft) eigenlijk elke avond voor het slapen gaan zoiezo! En dan gewoon overdag tijdens zijn werk!! Als hij om je geeft dan maakt hij wel tijd voor je vrij!

Liefs

Jah ik weet al genoeg… Ik heb al een paar dage niet gesmst… Krijg ik net een smsje die hij 2 dage geleden heb gestuurd… Hebbe jullie dat ook ?? Ik heb dat eigelijk nog nooit gehad…

En… Als ik hem belde… zei hij altijd : Askim ik bel jou wel ff, anders kost het je zo veel geld… Das dan wel weer lief…

Nee, ik krijg mijn smsje eigenlijk altijd gewoon op tijd!

Als mijn vriend mij belt dan bel ik hem altijd maar terug. Ik weet dat hij niet zoveel geld heeft, en voor mij is dat niet zo’n probleem!!!

Liefs

ik ben zoo verliefd!!! maar ik weet et ook allemaal even niet meer hoor!
spreek hem bijna nooit… elke keer als hij op msn komt ben ik net weer naar de stad ofzo en smsen … sja hij heeft geen telefoon! :frowning:
wat moet ik hier nou mee…

liefs een verliefd en verwarde anke :stuck_out_tongue:

Hallo, ben nieuw op deze pagina. Weet nog niet precies hoe het allemaal werkt. Heb al veel gelezen. Heb 2 jaar geleden in Bitez een jongen (man) leren kennen, na vakantie gemaild en gesmst. Helaas was engels spreken erg goed maar schrijven niet, bovendien veel dezelfde verhalen als al beschreven, vooral beltegoed op en 's nachts werken.
Nu heb ik hem toevallig dit jaar weer gezien en weer was er dezelfde chemie. Nu afgesproken om absoluut contact te houden en hij heeft uitgesproken dat hij weer echt verliefd is.
Ik weet het nog niet, ben van nature erg kat uit de boom kijkerig.
Ik wilde vragen of iemand hem kent en zo ja meer info heeft, bijv. of hij een vaste vriendin heeft of zelfs getrouwd is. Zoiets liet iemand een keer doorschemeren, hij zelf ontkent uiteraard.
Hij heet Kubi (Kubilay), komt uit Yalikavak maar werkt in Bodrum, overdag duikinstructeur, voorheen 's nachts bij politie, nu persoonsbeveiliging. Grote beer van een vent, door veel mensen als knap beschouwd. Marie

ik heb een vriendje in Bitez.en klein stadje Vlak bij Bodrum en Gumbett. hij werkte in ons appartement Makumba! ik mis hem heel erg maar gelukkig belt hij me nog en krijg ik elke dag een lief smsje! :stuck_out_tongue: kusjes simone