Wie heeft er allemaal een Turks vriendje

hey canis,

Hoe waar in alanya heb jij je vriend leren kennen. Ik heb namelijk ook mijn vriend in alanya wonen. Vind ik luek om te weten:)

gr. xx victoria

@ Victoria: Hij woont niet in Alanya…maar in Adana. Hij was daar even als ik op vakantie, en zijn elkaar heel ordi :stuck_out_tongue: bij het uitgaan tegen gekomen via via…
En jij??

groetjes

hey canis,

Ik ben mijn vriend niet via via tegen gekomen :stuck_out_tongue: . Ik Was in een hotel en hij had daar zijn eigen juwelenzaakje in zitten, ik heb hem daar leren kennen. Ik heb hem daar gewoon leren kennen door z’on verkoop praatje en elke dag leip ik dan langs zijn winkeltje in het hotel sprak ons altyd ff aan wel lief. Maar we bleven telkens wa langer kletsen en werd wel wa gezelliger :stuck_out_tongue: . Maar toen ik daar weg was waren we pas echt verliefd op elkaar geworden. En nu wil ik weer terug gaan in de herfstvakantie:P. Moet nog wel eerst mijn vader en vriendinne overhalen maar ik wil echt terug miss hem heel erg veel.
Hoe zit het bij jou nou precies en heb je hem al veel in het echt ontmoet?

gr. xx Victoria

@ Victoria: Ja, na het vakantie gebeuren bleven we contact houden…per mail…brief…sms…telefoon…en cam. Ik ga zo vaak mogelijk terug, maar ja heb hier gewoon mijn leven dus moet ook gewoon werken en hij ook.
groetjes :smiley: Canis

ik kan ook nie zomaar hier weg gaan moet studeren en ik heb het geld er nie voor. Anders zat ik zo wa maandelijks in ALanya.

haii haii

hoe oud zijn jullie ong. allemaal??
en gaat het egt heel goed tussen jou en je vriendje ?

liefs na

Heyhey

Ik word morgen 20…en tjah…hoe het gaat tussen ons…via het internet heel goed…maar volgende week zullen we wel uitvinden hoe het in het echt is… :smiley:

hey

Ik ben 17 bijna 18 paar nog een paar maandjes. Bij mij gaat het ook goed alleen we willen elkaar snel zien maar da gaat nie zow makkelijk. We hebben veel contact met sms, bellen en msnen.
hoe zit het bij jou nalsra ook een vriend in turkije ofzo?

gr. xx Victoria

ik ben 17, en wil mn vriend nooit meer kwijt. :smiley:
hij beloofd me om in augustus naar me toe te komen voor een paar dagen of een paar uur, ik zit dan in Turkije. :smiley:
ik ben al 2x terug gegaan naar Turkije voor hem. :smiley:
heb jij ook een vriend en hoe oud ben jij?

hey bedankt dat jullie reageerden… ja ik heb o0k een vriend in turkije alleen gaat het niet zo goed tussen ons :frowning: ik ga al bijna een jaar met hem maar tegewoordig hoor ik niets meer van hem ik voel gewoon dat ie meerdere meisjes heeft :angry:

Meestal hebben ze een ander meisje als er een nieuw seizoen start. Als je na een jaar nog altijd iets van hem hoort kan je meestal zeggen dat je mss iets meer dan een vakantieliefde bent geweest en hij wss iets méér voelt voor jou dan juist een seizoen zijn meisje zijn . Maar helaas hebben vele Turken gewoon ieder seizoen een ander meisje, helaas. Heb er ook wel zo meegemaakt ! Maar 1 jongen blijft me al 4 jaar smssen, bellen, mailen en hij blijft zeggen dat hij me graag ziet. Nu, ik vat het niet echt serieus op gewoon omdat alles nog kan gebeuren en ik er voorlopig niet naartoe kan omdat hij in Turks Cyprus zit. Ik zou hem wel eerst wat beter willen leren kennen. Maar als ik hier in mijn eigen land een leuke jongen tegenkom, denk ik niet dat ik zal wachten…

Nalsra hoe oud ben je?
waar heb je hem leren kennen?
je hoort al een tijd niks van hem, bel je hem dan ook niet zoveel?

hey turkije-fan
ik ben 16 en heb hem in side leren kennen
en tja hij heb geen tel. dus moet emailen of hij moet smsen met een telefoon van zijn vrienden
maar ik mag van me vader hem ook niet opzoeken
en sevgilim je hebt denk wel gelijk…

xxx

nalsra,
als je vriend nu in een hotel werkt, dan kan je het hotelnummer opzoeken op internet ofzo. dan kan je hem alsnog bellen.
wanneer ga je weer naar turkije dan of weet je dat niet?

Alsra, ik denk niet dat het aan jou ligt de hele tijd contact te zoeken met hem. Als hij echt iets voor je voelt, zal hij vanzelf wel komen. Bij mijn vriend die ik al 4 jaar ken ondertussen, doe ik dat ook. Als ik een paar dagen niet van e laat horen doet hij het dan automatisch. Volgens mij mag je hem niet laten voelen dat je hem te veel nodig hebt… Al je geld is weg dan voor niets als blijkt dat hij een ander heeft …
Laat hem gewoon voelen dat jij het ook voor het zeggen hebt. Ok, véél Turken haten het dat een meisje de bovenhand heeft (weet ik uit ervaring) maar bij ons is dit niet de cultuur dat een meisje enkel ja knikt. Daarom, als jij het ook vor het zeggen hebt, en hij respecteert dat dan denk ik dat het wel goed zal komen, anders denk ik niet (altans ik niet) dat je in zo een onderdrukte situatie kan leven …

ik heb deze zomer ook iemand leren kennen en ga binnekort weer naar hem terug. Hij heet serbulent (brent,benz) en hij werkte in paloma appar. in bitez hij werkte daar als ober en op het laatst in de bar. Hij is 29 jaar en woont in de buurt van osmanie. Maar sinds een paar dagen werkt hij nu in gumbet.
Hij had gevraagt of ik in september naar zijn woonplaats wilde komen omdat hij me wilde voorstellen aan zijn familie. Verder sturen we bijna elke dag sms-jes naar elkaar en we bellen regelmatig, en soms stuurt hij me een fax. Hij heeft me ook aan zijn vrienden voorgestelt en naar thuis gebelt om te zeggen dat hij iemand heeft leren kennen. Maar ik ga liever eerst naar bitez om te kijken hoe het dan gaat, een beetje de kat uit de boom kijken. Maar ben wel knettergek op hem en hij op mij zegt ie . Dus ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen.
groetjes

Ik ben net terug uit Turkije… Ik heb mijn vriendje daar ook weer gezien… ( ik had hem 1 jaar niet gezien, omdat ik pas 15 ben en niet alleen mag naar Turkije…) Ik wil egt heeel snel nog terug… want hij moet in December in het leger. En ik wil hem daarvoor nog een keer zien… Maarjah… me ouders begrijpen dat volgens mij niet helemaal… :angry:

Originally posted by lian@28-07-2005, 22:17:45
** ik heb deze zomer ook iemand leren kennen en ga binnekort weer naar hem terug. Hij heet serbulent (brent,benz) en hij werkte in paloma appar. in bitez hij werkte daar als ober en op het laatst in de bar. Hij is 29 jaar en woont in de buurt van osmanie. Maar sinds een paar dagen werkt hij nu in gumbet.
Hij had gevraagt of ik in september naar zijn woonplaats wilde komen omdat hij me wilde voorstellen aan zijn familie. Verder sturen we bijna elke dag sms-jes naar elkaar en we bellen regelmatig, en soms stuurt hij me een fax. Hij heeft me ook aan zijn vrienden voorgestelt en naar thuis gebelt om te zeggen dat hij iemand heeft leren kennen. Maar ik ga liever eerst naar bitez om te kijken hoe het dan gaat, een beetje de kat uit de boom kijken. Maar ben wel knettergek op hem en hij op mij zegt ie . Dus ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen.
groetjes **

he grappig ik ken je vriend.
gewoon van paloma hor :slight_smile:
mijn vriend werk daar ook misschien heb je hem wel gezien.
hij werk als chef kok.
grappige is dat ik inderdaad in september ook weer terug ga naar me vriendje
vond t wel grappig om te lezen denk reageer even.
groetjes

Lieve meiden,

Ik begrijp niet hoe naief jullie soms kunnen zijn. Ik heb 2 jaar in Marmaris gewoond en geloof me, hoe verliefd die jongens ook zijn. Ze krijgen de hele dag aandacht van allemaal mooie, jonge (en ook oude) meiden. En t zijn toch mannen (dat denken ze dan he…), ze gaan constant in de fout. Blijven mannen. Ga er maar vanuit dat wanneer je een vriend hebt in de horeca, of elders, maar in een toeristengebied, ze wachten echt niet op die 2 of 3 of 4 weken per jaar dat jij komt, ze doen het echt wel met een ander. Al houden ze nog zoveel van je. En mischien ben jij wel de ware, maar ze denken zo: sex is sex, dat heeft niks te maken met houden van… Yeah right!

Ja ik vind dat je wel gelijk hebt. Ik zie het ook steeds om me heen als ik in Turkije ben. Ik heb zelf tot vorig jaar, een relatie gehad van 3 jaar met een jongen in Turkije. Ik weet zeker dat hij van me hield. Maar toch met andere meiden slapen… Het is sex, en daar kunnen ze niet zonder. Die paar weken dat hun vriendin er is, is echt niet genoeg voor ze. En ze kunnen het heel mooi laten lijken. Ik kwam er pas na drie jaar achter. En het leek allemaal perfect.
Nu zorg ik er steeds voor dat ik niet verliefd wordt op vakantie. Afgelopen keer in juni een super tijd gehad, maar heb goed gezien het in zn werk gaat. Liefde maakt echt blind.
En tuurlijk er zullen altijd wel jongens zijn die het echt goed menen. Maar hou wel je ogen open. En trap niet overal maar in.