over 14 dagen hebben cahit en ik 4 jaar iets
we hebbe veel leuke herineringen
jammer genoeg zijn er ook slechte dingen gebeurd maarja daar zijn we wel uit gekomen …
nog maar een paar weekjes en dan zie ik hem weer
ik hoop dat jullie allemaal heel lang met jullie vriendjes samen zullen blijven!!!
en heel erg gelukkig met elkaar worden!!!
alvast van harte gefeliciteerd en spreek je vast nog wel op msn
eindelijk krijg ik dan te horen of het een jongen of een meisje geworden is
jammer dat je mannetje niet bij de geboorte kan zijn vind je niet?
maar hij krijgt hem/haar nog wel te zien
Ik ben 17 bijna 18 ik heb ook in vriend in Turkije hij is 21. Ik ben echt super verliefd . We hebben echt dagelijks veel contact hoe zou ik nou kunnen checken dat hij geen player is. Ik denk van niet hij neemt s´middags van zijn werk een uurtjhe vrij om met mij te msnen en we bellen en smsen ook veel. Hij heeft het ook al overtrouwen gehad is da normaal da ze er zo vroeg over beginnen hij zij wel da ie het vroeg vond om te gaan trouwen maar misschien voor in de toekomst over 3, 4 jaar kijken we wel zei hij. Maar ik vind hem echt kei leuk, alleen ik moet wel 4 jaar studeren voordat ik echt bij hem lange tijd kan zijn en hij moet naar het leger in november. Ik vind da echt stom da een turkse maan naar het leger moet maar het is zo nou een maal. Maar ik wil in de herfstvakntie weer naar hemtoe alleen ik moet mijn vader over halen om er weer heen te gaan en dat gaat niet zow makkelijk. Kunnen jullie mij een beetje advies geven.
Wat voor werk doet je vriend… Als je verliefd op hem bent dan moet je hem gewoon vertrouwen, en niet denken zou hij niet vreemdgaan want dan word je helemaal gek! Hij neemt niet zomaar vrij voor je van zijn werk, om te msnen!!
Kan je in Oktober niet met een vriendin gaan?? Anders moet je gewoon je vader heeeeel lief aankijken!
Mijn vriens is juwelier, hij heeft zijn winkeltje in het hotel. Ik ga gelukkkig nie denken dat hij de hele tijd vreemd gaat want dan zou ik gek worden ik vertrouw hem best maar jij weet nooit. Ik wil ook wel met een vriendin ofzo naar turkije gaan maar da mag ik tog nie zow snel van mijn vader en of een van mijn vriendinne mag is dan ook de vraag want de meest van ze zitten ook nog op school. Maar ik probeer mijn vader leif aan te kijken en een vriendin van me probeert ook mee te gaan .
Ik heb 4 jaar lang een vriend gehad uit Istanbul. Erg intensief, want we zagen elkaar 10x per jaar. Nadat hij in het leger is geweest is onze relatie op de klippen gelopen. Ineens wilde hij niet meer verder. Hij kon mij niet eens duidelijk maken waarom niet… het klikte perfect tussen ons, dit zei hij zelfs nog tot op de dag dat ik vertrok uit Istanbul…Achteraf blijkt mijn ‘westerse’ Turk niet zo westers als dat hij zich heeft voorgedaan. Out of the blue wilde hij toch een moslimmeisje… so be it…
4 jaar lang heb ik gedacht dat hij de ware was… achteraf een beetje naief… Maar heb veel geleerd en zal niet meer zo snel op iemand vertrouwen.
Ik hoop dat het jullie beter zal vergaan, maar houd je ogen open en geloof niet alles wat ze tegen je zeggen!! Ik lees dat de meesten van jullie hier nog vrij jong zijn, meiden geniet van je jeugd en zet niets opzij voor je vriendje. Als ze jaloers zijn dat je hier uitgaat etc. gewoon niet luisteren en doen wat jij wilt!!
ten eerste: wat een geweldig forum!
ik heb hier heel veel berichtjes gelezen en de steun die jullie bieden is voor iedereen een opstekertje heel fijn!!
ik hoop dat jullie mij ook wat advies zouden kunnen geven…
ik heb sinds 2 maanden ook een vriendje in Turkije. hij is 22, (ik 20) en studeert aan de universiteit.
in de zomer werkt hij in Marmaris, in een hotel.
ik ken ook zijn neef en zus…met de laatste spreek ik ook soms via MSN.
het was pas aan het einde van de vakantie dat we met elkaar begonnen te praten. de hele vakantie was er wel ‘iets’, maar ik kreeg niet het idee dat hij met mij durfde te praten…ik ook niet helemaal met hem
uiteindelijk begonnen we dus wel te praten en toen hebben we 2 nachten alleen maar gekletst, verder nix.
hij wilde wel zoenen , maar ik heb de boot afgehouden…
we hebben nog contact gehad via MSN, en nu hij moet werken bellen we eens in de week. verder hebben we geen conatact. ik stuur heel af en toe een sms, maar hij zegt dat hij het te druk heeft om terug te smsen en hij heeft ook nooit tegoed op zijn telefoon. Hij zegt ook wel dat hij me mist en dat hij me graag wil zien, en dat hij zich zorgen maakt dat ik niet vreemdga.
de dag dat ik wegging kon hij me niet vinden om afscheid te nemen. ik zag hem half rennend door het hotel gaan toen hij mij zocht, maar hij zag me niet en ik kon ook nie zo snel bij hem komen.
hij heeft me ook uitgenodigd om bij hem thuis langs te komen in de winter.
(zou hij dat doen als ik zomaar iemand voor hem zou zijn???)
verder belemmerd hij mij ook niet om met zijn zusje te praten, en zij zegt dat ik wel erg veel van hun weet…
over 6 daagjes zie ik hem weer. ga ik met mijn beste vriendin op vakantie. op het moment dat we hem zien, ga ik heel erg letten op zijn houding en gezichtsuitdrukking…hopelijk kan ik daar iets uit opmaken.
ik ben er wel realistisch over…ik ken hem immers niet echt goed, want van 2 nachten goed praten ken je iemand niet door en door…ook al was er dan toch wel die klik die we allebei voelden…
hebben jullie een idee of hij een player is? :unsure: ik weet het echt nie of ik hem kan vertrouwen. hij is wel heel verlegen en niet echt een versierder, maarja…hij ziet er wel heel goed uit… :rolleyes: dus dat zullen andere meiden dan ook wel vinden.
maarja…anders heb ik in ieder geval 2 leuke weken toch
sorry, beetje een lang verhaal, hihi… ik blijf typen, maar ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
@Mariska: Als hij verlegen is zal het waarschijnlijk geen player zijn! De meeste players in Turkije vind je in Discotheken en barretjes! Tegoed op hun telefoon hebben de meeste turken bijna nooit. ( mijn vriend smste me vanmorgen met de telefoon van een vriend van hem dat zijn tegoed op was) Dus daar hoef je je verder echt geen zorgen over te maken!
Hij heeft je uitgenodigd bij hem thuis? Goed teken! Ze nemen echt niet elk meisje mee naar huis, wat moet zijn familie dan wel niet denken!
Ik denk dat het wel goed is dat je even afwacht op zijn reactie, daar kun je toch vaak het meeste uit opmaken! 6 dagen, dat is al snel! Ik zie mijn schatje pas over 11 weken
bedankt voor je antwoord
ja dat is ook wel zo…hij zal niet zomaar iemand uitnodigen…
en het duurde ook heel lang voor we met elkaar durfden te praten en ik
heb hem die vakantie ook niet met andere meisjes zien praten. dus das wel gunstig
maarja…het blijft 2000 km verder en er zijn heel veel meisjes in bikini…dus het is erg moeilijk om hem te vertrouwen…hopelijk kan ik hem een paar dagen zien, zodat ik wat meer over hem te weten kan komen.
hoi mariska, ik zou niet zo kunnen zeggen of hij wel of niet een player is.
let alleen wel op, wat ik nu al lees in jouw verhaal, dat niet al het contact van jouw kant afkomt. Hij heeft geen geld, om te bellen of smsen. wat dat betreft, want ik ken die verhalen, zou ik het niet helemaal vertrouwen. maar dat is persoonlijk natuurlijk en als jij wel contact hebt met zijn zus en hij ook wil dat je in de winter komt is dat toch ook wel heel lief.
Ik heb ook nog het telefoonnummer van zijn broer gekregen, en toch was mn vriendje toen een player… Ik denk niet dat je daar helemaal op voort kan gaan, niet om iemand ongerust te maken maar ik wil gewoon dat niemand zijn hartje gebroken zal worden…
Wat ik me eigluk wel afvraag…Wat vinden jullie ouders er eigluk van als jullie een vriendje hebben in turkije…
Toendertijd toen ik een (vakantie)vriendje had wat voor mij toen helemaal het einde was…Ik weet niet of mijn ouders er toen helemaal van op de hoogte waren…Wel dat ik contact met hem had maar verder niet…
Naja dat is bijna 3 jaar gelede dus toen was ik nog wat jong…maar als ik nu thuis zou kome en zou zegge: pap, mam ik heb een vriend…Maar hij zit wel in turkije…Denk niet dat ze zoude zegge: jippie wat zijn we blij…
een half jaar geleden heb ik via de chat een turkse jongen leren kennen, in het begin spraken we elkaar af en toe 15 tot 30 minuten ofzo. Langzaam werd het steeds langer en na een maand ofzo spraken we elkaar zo wie zo +/- 3 tot 4 uur per dag. en begon ik hem alleen maar leuker en leuker te vinden en hij mij ook zegtie…
En nu…ben ik hopeloos verliefd :huh: aan de ene kant heel leuk natuurlijk aan de andere kant absoluut niet aangezien ik hem nog nooit gezien heb.
Ik heb nu wel echt het gevoel dat ik hem goed heb leren kennen hebben het echt over alles gehad en heb ook met een aantal vrienden en neven en nichten van hem gesproken. Nou hebben we elkaar 3 maand geleden ofzo al beloofd dat we niks meer met anderen zouden doen ( zoenen ofzo ) tot we elkaar ontmoet hebben ( ga over 11 dagen) maar ik vind het toch wel moeilijk om hem daar in te vertrouwen…( misschien omdat ik zelf wel een keer met een ander heb gezoend, dit heb ik hem wel verteld en toen woudie een week niet met me praten dus aan zn reactie te zien zoudie het niet doen maar je weet het nooit) Hij werkt niet in het tourisme ofzo…hij is net afgestudeerd ( engelse literatuur en taal) en wil leraar worden. Nou issie bij zn ouders waar ze geen internet hebben dus moeilijk contact houden maar hij stuurd me wel pngeveer 3 smsjuhs per dag met dattie me zo mist en me graag wil zien en van me houd…( voor zover dat kan)
Zijn er meer mensen die zoiets meegemaakt hebben?? en hoe zijn jullie hiermee omgegaan???
Ik ga over 11 dagen naar kusadasi voor 3 weken en hij komt daar ook speciaal voor mij ( hij woont in adana ) dus dat zou toch eigenlijk wel moeten betekenen dat hij echt iets voor me voelt…
@ Poellie, mn ouders hebben ook al een aantal keren met hem gesproken en vinden het op het moment nog niet zo erg. moeten eerst natuurlij kmaar ff afwachten hoe het is als we elkaar in het echt ontmoeten…Maar ik denk niet dat ze er heel veel problemen mee zouden hebben misschien wel als ik daar heen zou willen verhuizen waar nu absoluut nog geen sprake van is.
@nur…
inderdaad… het is erg lastig.
op zich wil hij mij wel heel graag weer zien ook…hij kan ook bijna niet wachten tot maandag (of zondag, ligt eraan)
we zien wel.
ik kijk er nu best nog wel nuchter tegenaan. ik ben wel een kat uit de boom kijker.
en ik heb ook mn vriendin bij me die hem even moet keuren
ik weet nu iig wel dat ik hem nog lang niet goed genoeg ken en hoop dat daar verandering in komt.
en anders bereid ik me voor op 2 hele leuke weken :lol: en dan zie ik daarna wel weer verder!
iig wel bedankt voor de zowel positieve als negatieve berichtjes…tis iets om over na te denken…en ook precies de dingen die ik al de hele tijd afweeg.
maarja…heel veel mensen hier zitten met hetzelfde probleem :unsure:
@ezz…
heel veel plezier met je vriendje dan over 11 dagen!
ik ben benieuwd naar de verhalen als je terug bent
Mijn ouders zijn het er niet echt mee eens dat ik een turkse vriend heb, maar ze willen wel dat ik gelukkig ben, dus zullen ze me niks verbieden! En dat kunnen ze ook eerlijk gezegd niet! Ik hou van hem, en mis hem ontzettend!!
@ ezzz: Mijn vriend woont ook in Adana. Maar aangezien het nog altijd een stad met zon 1 miljoen inwoners is…is de kans wel klein dat ze elkaar kennen ZOu wel grappig zijn op zich. Maar vertel eens…Hoe heb je heb dan leren kennen? op een chat ofzow?
groetjess
Canis
@ Canis: Ik heb hem idd op een chatsite leren kennen. email adressen uitgewisseld en daarna hebben we eigenlijk maar een paar keer gechat en niet eens zolang, al was het altijd wel gezellig!Tjah en na een maandjuh ofzo werd het steeds langer ( 3 a 4 uur) per dag en we spraken elkaar elke dag vanaf maart tot vorige week woensdag. Hijs nou met zn ouders op vakantie maar heb hem gister nog ff 2.5 uur gesproken
@ Ezzz: HAHAHA nu moet ik heel erg op gaan passen dat ik geen super lange verhalen ga ophangen…maar om het zo kort mogelijk te houden…Ik heb die van mij nu een jaar geleden in Alanya leren kennen, ik was op vakantie met een vriendin…hij met een vriend. En ik maar roepen…Jongen…het is SUMMERLOVE!! niet dus…nu een jaar later en vele bezoekjes zijn we nog steeds helemaal in luv. Zal je verdere details besparen??!
Wat grappig…zo op een chat. hoe kom je erbij…haha…en wat betreft het msnen…jaaa dat ken ik wel!!