Wie heeft er allemaal een Turks vriendje

@iloveturkey: Hey!
Ja inderdaad ga hem ook eerst beter leren kennen, voordat ik echt met hem wil trouwen!! Misschien dat alles nu wel heel leuk lijkt, maar dat als ik in September kom,dat ik hem helemaal niet meer leuk vind. Voel wel heel veel voor hem, maar ken hem te kort om zeker te weten dat ik met hem wil trouwen!

@nur:
Ik ga naar Side, en hij woont in Gumbet/Bodrum. Dus is wel lang om in de bus te gaan zitten, met die hitte! Ik kan wel wachten tot September. Tuurlijk zou ik hem wel willen zien! Maar heb geen zin om in de bus te gaan zitten, als ik hem toch weer zie in September!!

Mooi weer was het gister, heb er een lekker zonnesteekje aan overgehouden! Misselijk,hoofdpijn en duizelig. Gaat lekker!! Maar goed over 4 weken zit in de turkse zon, en dat is toch weer anders dan hier!!!

[FONT=Arial]*
Haai allemaal,

Ik heb sinds vorig jaar verkering met een jongen uit Turgutreis. Ik ben in het begin van het zomerseizoen van dit jaar naar m toegweest en alles zat goed voor mij gevoel. In augustus ga ik ook weer maar dan wat langer. Jullie zeggen allemaal op dit forum dat de meeste niet te vertrouwen zijn. Maar hoe kom ik daar nou achter of de mijne ook zo is want ik voel me hier wel een beetje onzeker over.

Groetjes Amber

hey amber…

ik kan me voorstellen dat je van alle reacties hier niet vrolijker wordt.!!
hoe oud ben jij…? en hoe oud is je vriend? wat doet hij voor een werk…?
niet dat het aan het werk moet liggen hoor…maar als het een animator is zou ik me op het ergste voorbereiden…deze jongens hebben iedere 2 weken een ander…en tja…geef ze eens ongelijk!!
ik zou me verder niet onzeker voelen…je ziet van zelf wel hoe het loopt als je in augustus weer terug gaat :wink:
en er zijn zeker relaties dier mis gaan…maar er zijn er ook zat die wel goed uitpakken…en misschien is dat bij jou ook wel het geval!!

groetjes

filiz

hey jennifer! ik zag dat je een vriend hebt in marmaris, hoe heet hij? ik ken heel veel jongens die daar wonen. Mijn vriend woont daar namelijk ook.
Ga je nog terug naar marmaris??

Ik heb geweten dat mijn vriend er andere meisjes op na hield via dit forum hier :lol: Ben wel enorm enorm blij dat ik het heb geweten, had het wel liever uit zijn mond gehoord (heb ik dan wel te horen gekregen nadat ik dit hier had gelezen). Als hij niet zo slim is zoals de mijne, bedriegt hij je met een ander Belgisch/Nederlands meisje. Moeilijk is om te ontdekken als hij een ander heeft uit een ander land, tenzij er ook andere forum bestaan als dergelijke hier.
Anders voel je dat dikwijls ook aan, wanneer ze minder contact gaan houden of zo… Mss dat alles goed afloopt ook ! Kan ook altijd hé ! Zeker de moed erin blijven houden ! Maar hecht je niet té veel aan deze ene persoon, want dan doet het dubbel zoveel pijn !

Groetjes xxx

Inderdaad!! veel mensen lezen dit forum. Misschien zijn er zelfs wel mensen die jou vriendje kennen… Als in het ergste geval het zo zou zijn dat iemand anders jou vriendje ook “haar” vriendje noemt…dan kun je er maar beter op tijd achter komen…Heel vervelend…maar beter om het op tijd te weten. MAar misschien is hij wel net zo gek op jou als jij op hem en zit het helemaal goed…als je eigen gevoel zegt dat het goed zit…dan moet je daar gewoon vanuit gaan. Er zijn veel mensen die kletsen en niet zo enthousiast zijn, mijn tip volg je eigen gevoel…diep van binnen weet je wel hoe t echt zit…

groetjes
Canis

ja dat heb ik ook gehoord!! ik vertrouw mijn vriend, maar toch door al die verhalen word je een beetje onzeker…
x zara

sevgilim sprak of zag jij jouw vriend vaak? lijkt me heel rot om op zo’n manier er achter te komen dat hij vreemd gaat!

Originally posted by Canis@25-06-2005, 18:28:58
** Er zijn veel mensen die kletsen en niet zo enthousiast zijn, mijn tip volg je eigen gevoel…diep van binnen weet je wel hoe t echt zit… **

had ik maar naar mn vriendinnen geluisterd…dan was het veel minder hard aangekomen…en had ik waarschijnlijk niet zo veel verdriet gehad!!

@Zara85 : hij had me een verkeerd gsm nummer gegeven, ik mocht enkel naar het hotel bellen. Toen hij op een dag nergens in het hotel bereikbaar was, ben ik beginnen zijn naam intikken op internet (google :stuck_out_tongue: ) en ben ik zo hier terecht gekomen. Ik heb op dit forum mensen tegen gekomen die net hetzelfde meegemaakt hadden met deze persoon. Had dit niet bestaan, was ik er mss niet zo rap of mss niet achtergekomen!
Waarvoor ik dan nu ook heel erg dankbaar ben dat dit bestaat !

Groetjes

hi filiz,

Mn vriend die is net 20 geworden en werkt nu in een juwelier (zullen ze dan wat meer te vertrouwen zijn??), hij heeft ook in een bar gewerkt. Zelf ben ik 16. Ik denk dr over om er helemaal mee te stoppen want om dr maar energie en geld in te stoppen voor eigenlijk niks is ook onzin. Ik ben dr nog niet helemaal uit, maar ik ga natuurlijk wel eerst naar m toe :rolleyes: en dan hak ik de knoop door. Dank jullie wel voor de reacties!!

Groetjes Amber

hey amber…

iemand die in een juwelier werk lijkt mij geen player…
ik zou gewoon lkkr er naar toe gaan in augustus…en zien wat er van komt. :wink:
misschien is het het geld dubbel en dwars waard!!!
iig veel succes

liefs

filiz

Ik heb de berichten zoal gelezen maar het is niet eenvoudig om een Turkse vriend te houden. Krijgen wel maar houden. Tja.

Als vrouw wil ik graag speciaal blijven zodat ze me waarderen om wie ik ben.
Ik ga dus beslist niet zomaar met iemand die erg leuk is mee.
Eerst een paar keer afwijzen en heeft hij dan nog interesse en ik ook dan
pas wil ik wel iets gaan drinken.

Ik ben 19 x in Turkije geweest in diverse plaatsen en weet hoe het er aan toe gaat. Soms ben ik boos omdat ze alle vrouwen uit Europa over één kam scheren. Maar zo is het niet. Er zijn er ook die hun trotst hebben, waaronder ikzelf.

In mijn vakantie van 2 weken geleden heb ik een schat van een man ontmoet.
Bloedmooi, lang en een beetje trots. Véél jonger dan ik, schat ik in. Gelukkig zie ik er zelf ook nog jong uit en heb heel veel uitstraling, hetgeen in Turkije opgevat wordt als misschien iets te gretig. Maar mijn aard is vriendelijk, beleefd en vrolijk. Over leeftijd is overigens niet gepraat.

Helaas ben ik maar 1 avond uitgeweest. Het heeft nogal lang geduurt eerdat ik “toehapte”. We zijn in een romantisch restaurantje iets gaan drinken en hebben elkaar goed gesproken. Of het een blijvertje zou zijn wist ik niet.
Ik zie wel, dacht ik bij mezelf. Ik ben single en geen hand vol maar een land vol.

Na mijn thuiskomst verliepen telefoongesprekken niet goed omdat hij het ontzettend druk heeft met zijn werk. Probleem dus en onduidelijkheden. Opgelost met sms-en. Eerst was ikzelf zeer terughoudend en dacht je kom maar als je me wilt hebben. Nou ze kwamen die sms-en. Zelfs in het nederlands vertaald door de één of ander.

Hij is stapel op me en denk ik dan maar, ik heb niets te verliezen.
September komt hij met een delegatie naar nederland. Spannend of het
allemaal rond komt. Oktober ga ik erzelf weer naar toe. Niet speciaal voor hem maar om een leuke vakantie te vieren. En is hij er dan nog voor mij dan is dat mooi meegenomen.

Zodra je je vast gaat bijten aan turkse boys, die veelal getrouwd zijn zit je zelf met de gebakken peren en voel je je doodongelukkig. Ik denk als je het wat lakonieker bekijkt het ook makkelijker gaat door afstand te nemen en niet te gretig te zijn. Wil hij je persé hebben dan komt hij wel met berichten of telefoontjes. Het is een blijft en man. Of hij nou Turks of Hollands is.

Veel sterkte alle gelukkigen maar zeker ook de ongelukkigen van hart!

Lotje

Zijn hier eigenlijk meiden-vrouwen die een Turks vriendje hebben of hebben gehad die al een Turkse vrouw (en-of kinderen) hebben? Dit is mij overkomen en ik zou graag in contact komen met lotgenoten. Stuur mij een persoonlijk berichtje of mailtje dan kunnen we erover mailen.

Ik test net uit bij mijzelf of een persoonlijk berichtje en emailtje aankomt… en het persoonlijk berichtje komt aan maar de email niet…dus graag een PM als je op bovenstaande bijdrage wil reageren

ik ben vanacht terug gekomen van Turkije, eigenlijk wilde ik helemaal niet terug maarja, hij moet het leger nog in en ik ben nog minderjarig.
ik heb het weer heel leuk met hem gehad.
het is alweer bijna een jaar geleden dat ik hem ontmoet heb.

als jullie vragen hebben mogen jullie gerust een pm sturen.

:smiley: nog een paar weekjes en dan zie ik me schatjee weer :smiley:
hey daphne ik vind het heel fijn voor je dat je weer een leuke tijd met erkan hebt gehad :slight_smile: :slight_smile:

XxX mariska
[www.cahit-mariska.tk]

nog 10 dagen… en dan eindelijk weer naar mijn schatje!!!
vandaag ben ik 11 maanden samen met hem :smiley:

gefeliciteerd!! :slight_smile:

Ik zou ook wel weer samen willen zijn…duurt nog tot september…zijn trouwens over 2 weken een jaar bij elkaar alweer…