Wie heeft er allemaal een Turks vriendje

Ben zojuist voor de 3e keer ten huwelijk gevraagd?!?!?!

Sorry moest het ff kwijt…

wat is daar raar aan? word als ik ilanger in tr ben wel enkele malen ten huwelijk gevraagd, gewoon kwestie van hard lachen en doorlopen :wink:

Voor de derde keer in 2 weken door dezelfde persoon. Hou wel van hem maar kan gewoon nog niet met hem trouwen… En hij spreekt niet zo goed engels, en ik niet zo goed Turks, dus is elke keer weer moeilijk uitleggen!!!

ah ok ik ken dat :frowning: dilemma idd.

sterkte ermee is erg lastig

Thnx, heb hem zojuist gestuurd, dat we nog te jong zijn om te trouwen, maar dat ik het wel wil maar nu gewoon nog niet. Kreeg een smsje terug met de tekst, is goed ik zal tot die dag op je wachten, en van je houden…

Hij begrijpt het dus wel?!

denk dat ie t wel begrijpt. wel heel lief dat hij het dan zo zegt :slight_smile: (zei emin ook altijd maar hij heeft niet willen wachten helaas…)

lastig is het altijd he, via telefoon en sms

Mijn vriend komt bijna elke zaterdag op msn samen met een vriend van hem! Ze hebben dan een webcam en ik ook, dus dat is wel erg leuk hoor!!!

Mis hem alleen wel ontzettend!!

tja, dat hadden wij nooit, msn :frowning: helaas.

maar snap dat je hem mist. hoelang kennen jullie elkaar al? en hoevaak ga je naar hem altijd toe?

Het klinkt misschien stom maar ken hem nog niet eens zo heel lang, sinds april eigenlijk, dat is ook een reden dat ik nu nog geen definitief JA wil zeggen. Weet niet maar heb dit gevoel nog nooit gehad… Klinkt best erg he!

Ga over ruim 14 weken pas weer naar hem toe.

sinds april pas? nee geen wonder dat je geen ja zegt. beetje vreemd (sorrie) dat hij het al zo snel vraagt. miss een beetje tuttig van me nu, maar wel oppassen he :slight_smile:

tja, en dat je dit gevoel nooit gehad hebt, is voor jou dan alleen maar goed. maar doe echt niks overhaasts maar daar was je zelf ook al achter, juist als je zo’n gevoel hebt moet je goed kijken of alles ook echt goed is. klinkt niet erg, dat had ik toen ook :frowning:

naja, over 14 daagjes zie je m lekker weer. :smiley:

Hey

Gisteren heeft mn Turkse vriend die ik al 4 jaar kent weeral eens gevraagd om te trouwen. Volgens mij is het tijd ervoor, hehe. Maar ik zeg altijd dat hij enkel met me mag trouwen uit liefde en dan komt hij altijd boos. Dus ja, weeral eens een minder goed moment, iedere keer als het op trouwen aankomt…
Ik heb geen haast, zeker niet, ik studeer nu zelf nog en wil eerst zorgen voor een goed diploma toerisme. Maar soms heb ik de indruk dat hij er wel haast in geeft. Dat schrikt me enorm af. Ook dat ik soms weken niets van hem hoor en dan ineens wel. Voor mij is dit geen relatie meer en zie ik hem enkel als een goeie vriend… Als ik ooit met een Turk moest trouwen zou ik er willen zeker an zijn dat het voor mij is dat hij trouwt en er later niet vandoor te gaan met geld of zo… Omdat ik weet dat Turken er graag andere meiden op nahouden.
Dus ja, we zien wel wat de tijd brengt…

Groetjes xxx

Kan me voorstellen dat je je eraan irriteerd dat je een hele periode niks hoort, ik baal er al van als dat bij een gewone vriend gebeurd. Vorige week ook een berichtje gestuurd en steeds maar niks gehoord. Vandaag dus nog maar een om te vragen of er iets was ofzo waarom 'ie niet reageerde, komt er een heel bla bla verhaal maar geen uitleg. Vindt dat soort dingen altijd zo typisch…
Sorry, ff offtopic maar moest er ff uit…

Groetjes, Diamond

@cynthia…leuk idd dat ie je vraagt…ma doe geen overhaaste dingen :wink:

@nur…jmmr joh dat t uiteindelijk niks geworden is…maar is t die jongen wat je binnen kort weer ziet?? kan miss toch nog iets heel moois worden :wink:

@diamond…ja dat late reageren ergerde ik me ook altijd aan!! en dan stuurde hij me wel een smsje dat hij geen btg had <_<
naja ook miss een loze opmerking…ma ik d8…ik meld het ff

groetjes

filiz

Originally posted by filiz@17-06-2005, 23:47:57
** @nur…jmmr joh dat t uiteindelijk niks geworden is…maar is t die jongen wat je binnen kort weer ziet?? kan miss toch nog iets heel moois worden :wink:

**

ja we zien elkaar in aug. wel weer en we spreken elkaar ook af en toe (1 x in de week/2 weken). we hebben het een tijdje volgehouden om geen contact te houden maar dat was te moeilijk dus… ik zie wel hoe het allemaal loopt. hij was tot nu toe echt mijn grote liefde. en ik weet dat hij me ook heel graag wel weer wil maar het kan gewoon even niet hebben we besloten. we zien ookwel, miss ontmoet hij iemand anders, misschien ik… maar hoop dat het miss weer iets heeeel moois gaat worden :wink:

Originally posted by filiz@17-06-2005, 22:47:57
** @cynthia…leuk idd dat ie je vraagt…ma doe geen overhaaste dingen :wink:

**

@Filiz, nee dat doe ik ook absoluut niet hoor!! Ga hem als het goed is vanavond weer spreken op msn, en zien :smiley: … Kan niet wachten… Ben moe maar voor hem wil ik opblijven!!!

@Nur… was het maar zo dat ik hem over 14 dagen zag, maar er stond 14 weken :wink: Baal er wel van, over 4 weken zit ik in Side, en ben dus in hetzelfde land als hem, maar kan hem gewoon niet zien… Het is te ver!

Liefs Cynthia

ah ja, fout gelezen

waar zit hij dan> kan je niet voor en paar daagjes de bus pakken daarheen of zit je er te kort?

ik heb ook een jongen ontmoet in turkije… ik weet niet of ik het mn vriend kan noemen… we houden wel contact en ben van plan deze zomer nog terug te gaan… hij is egt heel lief enzo en ik weet dat hij het niet voor sex of een verblijfsvergunning doet ofzo…
maarja ben 12 dagen met hem omgegaan zit nu weer thuis
gelukkig smst ie me :slight_smile:
hij woont in marmaris…

@ Cynthia: hey
ik moet toch ook wel zeggen dat als je iemand pas vanaf april kent dat het wel vroeg is om al over trouwen te beginnen… zeker als elkaar niet eens altijd goed kan verstaan…
ga straks over 14 weken weer lekker naar hem toe, leer elkaar goed kennen… en doe vooral veel leuke dingen…
ik heb ook een turkse vriend, nu bijna een jaar maar ik wil hem eerst echt goed leren kennen en veel leuke dingen doen… we moeten allebei onze studie nog afmaken… pas als we er echt klaar voor zijn en weten dat we altijd samen kunnen blijven zullen wij pas over trouwen beginnen…
zo zou ik dat ook in nederland doen dus met hem ook…
wel heel jammer dat hem straks niet kunt zien…
ik ben over 3 en een halve week ook in de buurt van side!!! dan ga voor 3 weken alleen naar mijn vriendje toe!!
ik heb er zo’n zin!!!

xxx sabine

hey sabine
egt lekker man 3 weken alleen voor je vriend!!
ben egt jaloers!
ik zie hem waarscheinlijk pas volgende zomer weer :frowning: :frowning:
poehh wat hou ik echt niet uit!

veel liefs,

roossss

hey anoniempje,
ik heb jou een berichtje gestuurd, heb je dat gelezen?
als je niet weet hoe je dat moet lezen, bovenaan deze pagina staat: nieuwe berichten,dan kun je me bericht lezen als je bent ingelogd.

over 3dagen zit ik in Turkije hopenlijk heeft mn vriend wat tijd voor me!!